ciekawa teoria J. Maliszewskiego na temat "grubasa" w kontraktah

Data: 2009-08-07 08:24:15
Autor: george
ciekawa teoria J. Maliszewskiego na temat "grubasa" w kontraktah

"Mariusz J..." <mario9999@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h5fge5$gqm$1inews.gazeta.pl...
oto co znalazlem na jego blogu

3. Bank z wielką radością przygotowuje odpowiedni produkt. Jest to produkt
polegający na tak zwanym spread bettingu. Bank umawia się ze swoim klientem,
iż klient może wirtualnie sprzedać akcje płynnej spółki (na przykład PKN,
TPSA, czy też KGHM), a stroną kupującą będzie bank.

(...)
Odkupienie 40-45 tysięcy kontraktów FW20 może nie być takie proste &#8230; a jeśli
już, to z pewnością musiałoby to znacząco podmieść ceny kontraktów w górę.
Ciekawe &#8230; czy to tylko moja fantazja, czy może jednak na naszych oczach ktoś
wyciska klientów wspomnianego banku &#8230;

policzmy : dokładnie to 30k pozycji (0.3 - 0.35 * 90k) ~ 30k pozycji otwieranych około 14 lipca
( średnio 1850 )
zabezpieczony portfel = 30k * 10 * 1850 = 555 mln pln...

teraz wiec ja stawiam inne pytanie, kto chciałby niby zagrać na krótko np na KGHM za 0.5 mld ?
george

Data: 2009-08-07 08:40:09
Autor: Dombrek
ciekawa teoria J. Maliszewskiego na temat "grubasa" w kontraktah
teraz wiec ja stawiam inne pytanie, kto chciałby niby zagrać na krótko np na KGHM za 0.5 mld ?
george

Chińczyk by zagrał.
Dombrek

Data: 2009-08-07 11:22:33
Autor: george

"Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5gi8d$ooa$1news.onet.pl...
teraz wiec ja stawiam inne pytanie, kto chciałby niby zagrać na krótko np na KGHM za 0.5 mld ?
george

Chińczyk by zagrał.
Dombrek

:) ... ale na "krótko" jak miedź kupuje ?

george

ciekawa teoria J. Maliszewskiego na temat "grubasa" w kontraktah