ciekawa zabawa na KGHM-ie

Data: 2009-07-22 12:28:07
Autor: george
ciekawa zabawa na KGHM-ie
Ktoś chyba musiał wyjść do kibla...
Dobrze że sikanie trwa krótko.

george

Data: 2009-07-22 12:58:20
Autor: Fidelio
ciekawa zabawa na KGHM-ie
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:h46q7c$8i8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ktoś chyba musiał wyjść do kibla...
Dobrze że sikanie trwa krótko.

george

SP sprzeda ich akcje stąd zabawa.

Data: 2009-07-22 13:00:38
Autor: Jerzy Olszewski
ciekawa zabawa na KGHM-ie
george pisze:
Ktoś chyba musiał wyjść do kibla...
Dobrze że sikanie trwa krótko.

george

-- -Cytat-- -
22.7.Warszawa (PAP) - Ministerstwo Skarbu Państwa planuje sprzedać od 10 do 41 proc. swoich udziałów w KGHM i część swojego pakietu Grupy Lotos - poinformował w środę resort skarbu w komunikacie.
Resort nie poinformował jaki pakiet Lotosu zamierza sprzedać.
-- -Koniec-- -

Data: 2009-07-22 13:36:04
Autor: karol
ciekawa zabawa na KGHM-ie
Jerzy Olszewski pisze:
george pisze:
[...]

Pierwszy Twoj post na temat!
Gratulujemy!

Data: 2009-07-22 14:25:54
Autor: Fidelio
ciekawa zabawa na KGHM-ie
Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h46td8$lk9$1node2.news.atman.pl...
Jerzy Olszewski pisze:
george pisze:
[...]

Temat mocno polityczny, pewnie dlatego ;-)
A co do samej decyzji to z jednej strony dobrze, bo ukrucą wszechwładzę związków.
Z drugiej obawiam się, że inwestor wejdzie tylko po to żeby wyeliminować konkurencję, przejąć rynki zbytu a nie będzie za bardzo rozwijał firmy.

Data: 2009-07-22 14:50:10
Autor: karol
ciekawa zabawa na KGHM-ie

A nie sadzisz ze rzuca akcji po prsotu na parkiet?

Jak na razie KGHM -5%

Data: 2009-07-22 14:59:36
Autor: Fidelio
ciekawa zabawa na KGHM-ie
Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h471o6$m28$1node2.news.atman.pl...

A nie sadzisz ze rzuca akcji po prsotu na parkiet?

Heh, zastanawiałem się nad tym, miałem akcje Lotosu akurat no i puściłem je wszystkie i chyba dobrze zrobiłem bo są już sporo niżej.

Jak na razie KGHM -5%

No tak, ale to jest rekacja drobnych inwestorów a nie efekt sprzedaży SP.
Myślę, że taka operacja jednak odbędzie się pozagiełdowo.

Data: 2009-07-22 20:58:23
Autor: dK
ciekawa zabawa na KGHM-ie

Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h471o6$m28$1node2.news.atman.pl...

A nie sadzisz ze rzuca akcji po prsotu na parkiet?

I jak to sobie wyobrażasz? Jedno zlecenie warte kilka miliardów? :)
Oczywiście, że poza parkietem i to pewnie zaufanej firmie, czytaj kontrolowanej. Nie ma szans, żeby sprzedano to jakiemuś przypadkowemu inwestorowi np. zza Buga i Amuru.

dK

Data: 2009-07-23 02:49:15
Autor: Barbara
ciekawa zabawa na KGHM-ie

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h470gp$plu$1news.onet.pl...
> [...]
| Z drugiej obawiam się, że inwestor wejdzie tylko po to żeby wyeliminować
| konkurencję, przejąć rynki zbytu a nie będzie za bardzo rozwijał firmy.

u k r Ó c ą - to raz,
a dwa - skąd Wyście się urwali u licha?
a może ktoś mi wytłumaczy łopatologicznie - jak to jest, że w normalnych krajach nie wolno decydować się na kupno spółek poniżej 51% akcji, a my cały czas mamy wspaniałe pomysły jak resztę rodowych sreber wyprzedać :(

no i - lepiej brać miliardy dywidendy czy lepiej się tej dywidendy pozbawić raz na zawsze?

czy naprawdę jeszcze nie widać ku czemu zmierza banda zdrajców i sprzedawczyków?
przecież na naszych oczach rozwalana jest gospodarka, postępuje zniewolenie wylewającą się zewsząd propagandą sukcesu [krwawy Maciuś to był pikuś przy dzisiejszej propagandzie, a on przynajmniej dbał o wysoką kulturę]
trwa zamach na wolność słowa, praworządność, etc. etc.
Barbara

Data: 2009-07-23 10:31:22
Autor: Fidelio
ciekawa zabawa na KGHM-ie
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:h48c3u$i56$1news.dialog.net.pl...

> [...]
| Z drugiej obawiam się, że inwestor wejdzie tylko po to żeby wyeliminować
| konkurencję, przejąć rynki zbytu a nie będzie za bardzo rozwijał firmy.

Shame on me! ;-)

[...]

Hmm... to raczej skąd Ty się urwałaś z tą teorią 51%? Czyli co, na giełdzie w USA akcje IBM jak zechcę kupić to muszę kupić co najmniej 51%? Ciekawe, jednej akcji nie można nabyć albo 30% tylko co najmniej 51%? Chyba, że chodzi o inne kraje, które to?

[...]

No ale to tak mniej więcej od XVII wieku trwa, nihil novi ;-)

Data: 2009-07-23 12:27:22
Autor: Lech Dubrowski
ciekawa zabawa na KGHM-ie

Użytkownik "Fidelio"
No ale to tak mniej więcej od XVII wieku trwa, nihil novi ;-)

???

Leszek

Data: 2009-07-23 12:27:49
Autor: pluszowy miś
ciekawa zabawa na KGHM-ie

> [...]

dzisiejszej propagandzie, a on przynajmniej dbał o wysoką kulturę]
trwa zamach na wolność słowa, praworządność, etc. etc.

Mnie zastanawia co powiedzą swoim wyborcom jak ci się zorientują ... Znów zwalą winę na PIS ? ... pozdr :)

Pranie mózgów na całego, wbija się ludziom, że lepiej zaciskać pasa, niż się mądrze zadłużyć(inwestycje) etc. ... Teraz proponuje się sprzedaż majątku, który generuje potężne dochody etc.  ... Nie chce się już słuchać pomysłów tych "fachowców" ... Czasem odnoszę wrażenie, że te działania mają naczelną zasadę : "po trupach do celu, czyli do wprowadzenia Euro, co potem to już nas nie interesuje" ... pozdr :)

ciekawa zabawa na KGHM-ie