ciekawe co z tego będzie...?

Data: 2010-04-29 11:49:58
Autor: Ryszard Mikke
ciekawe co z tego będzie...?
piotrt <piotr.tarasiuk@gmail.com> napisał(a):
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1654166,0,,beda_znakowac_rowery,wiadomosc.html

Jak urządzenie jest wspaniałe i "zmienia strukturę materiału tak, że napis
mozna wykryć po zatarciu", to będąc właścicielem drogiego roweru miałbym
pewne wątpliwości co do trwałości mojej ramy cieniowanej z puszek po piwie
po taklim znakowaniu...

rmikke

Data: 2010-04-29 12:07:54
Autor: Ryszard Mikke
ciekawe co z tego będzie...?
MichałG <grodmich@wp.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:
> piotrt <piotr.tarasiuk@gmail.com> napisa=B3(a):=20
>=20
>=20
> Jak urz=B1dzenie jest wspania=B3e i "zmienia struktur=EA materia=B3u ta=
k, =BFe napis
> mozna wykry=E6 po zatarciu", to b=EAd=B1c w=B3a=B6cicielem drogiego row=
eru mia=B3bym
> pewne w=B1tpliwo=B6ci co do trwa=B3o=B6ci mojej ramy cieniowanej z pusz=
ek po piwie
> po taklim znakowaniu...

kupisz grubsz=B1 ..

Chyba nie po to kupowałem tę z puszek, c'nie?
Ja akurat mam grubszą, tym cieniowanym nie dowierzam (ważę swoje)
i nie stać mnie na ryzykowanie :D Tak sobie teoretyzuję.

rmikke

Data: 2010-04-29 14:11:35
Autor: MichałG
ciekawe co z tego będzie...?
[...]