ciekawe czasy

Data: 2020-06-22 04:50:09
Autor: Dawid Rutkowski
ciekawe czasy
W dniu piątek, 19 czerwca 2020 16:30:03 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
szybciej się meteorytu spodziewałem
kasa jest, nie ma co kupić ;)

Normalnie taka korona to jak permament vacation.
Nic nie trzeba robić, kasa przychodzi...
Aż by się chciało powiedzieć: "żyć, nie umierać" - gdyby akurat to powiedzenie nie stało się zatrważająco dosłownym...

Data: 2020-06-22 13:55:42
Autor: Kamil Jońca
ciekawe czasy
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[...]

Komu przychodzi, przychodzi  ...
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-06-22 14:28:37
Autor: PiteR
ciekawe czasy
in <news:a0350ee7-eccf-4b66-a135-34d5c25fe6bbogooglegroups.com>
user Dawid Rutkowski pisze tak:

szybciej się meteorytu spodziewałem kasa jest, nie ma co kupić ;)

Minusy życia w bogatym kraju. Wszyscy wokół mają kasę na nowy telewizor. Nie kupisz kiedy widzisz to wyczyszczą. Widzisz coś fajnego kup dwa.

Normalnie taka korona to jak permament vacation.
Nic nie trzeba robić, kasa przychodzi...

"Marzy ci się pensja 5000 zł ot tak, co miesiąc, przez 20 lat? Wystarczy, że kupisz zakład Ekstra Pensji za 5 zł."

Ciekawe doświadczenie. Coś jak eksperymentalna wypłata gwarantowana w Finlandii czy gdzie tam. Marzenie? Chyba nie tak to sobie wymarzyłem ;)

Chce się do pracy, do kolegów, pochichrać się, stworzyć, odejść dwa kroki, popatrzeć, zachwycić się dobrą robotą ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2020-06-24 09:45:11
Autor: PiteR
ciekawe czasy - Call of duty
in <news:XnsABE49344A1C4DPanElektronik127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

Chce się do pracy, do kolegów, pochichrać się, stworzyć, odejść dwa kroki, popatrzeć, zachwycić się dobrą robotą ;)

no przymierzyłem swoje stare rękawiczki, fajne uczucie.

wsiadanego grajom ;)