Data: 2015-01-26 17:26:49 | |
Autor: Pszemol | |
ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ? | |
"paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org> wrote in message news:ma5rvk$eq9$1dont-email.me...
Program wymiany iPphone na Xiaomi podobno ma uruchomić firma Xiaomi : No ale dlaczego myślisz że to ściema? Przecież nikt zorientowany na taki układ nie pójdzie... Używane iPhone5S i iPhone6 mają bardzo dużą wartość na rynku wtórnym, przewyższającą koszty produkcji telefonów marki Xiaomi, więc nawet jeśli klient pójdzie na coś takiego to firma Xiaomi niewiele ma do stracenia. A brzmi to jakby conajmniej wymiana "starych" Mercedesów czy BMW na nowe Hyundaje czy Kia :-) Propaganda, ot co. |
|
Data: 2015-01-27 07:49:33 | |
Autor: paskuda03 | |
ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ? | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ma6ieu$aqi$1dont-email.me... "paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org> wrote in message news:ma5rvk$eq9$1dont-email.me...Marketingowcy - ludzie odpowiedzialni za realizację rosnących planów sprzedaży i stopnia rozpoznawalności danej marki są w prostej linii spadkobiercami idei Józefa Goebbelsa i jemu podobnych oszustów, kłamców i dezinformatorów. Ich zadaniem jest robienie wody z mózgu użytkownika. Zrobią wszystko, aby tylko o ich produktach było głośno, w myśl zasady "cel uświęca środki" i "wszystko jedno czy piszą dobrze czy źle, aby pisali". skromny przykład pewnej techniki manipulacji : http://forsal.pl/artykuly/806376,astroturf-marketing-na-zachodzie-zakazany-w-polsce-sie-rozwija.html https://en.wikipedia.org/wiki/Astroturfing być może z Xiaomi to tylko taka strategia marketingowa (manipulacja poprzez media) https://en.wikipedia.org/wiki/Media_manipulation -- Paskuda03 |
|
Data: 2015-01-27 17:09:29 | |
Autor: z | |
ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ? | |
W dniu 2015-01-27 o 00:26, Pszemol pisze:
A brzmi to jakby conajmniej wymiana "starych" Mercedesów Każdy ma strategię marketingową jaką ma ;-) Na miejscu Apple pozwałbym profilaktycznie Xiaomi za podstępną kradzież pomysłu marketingowego. Bo przecież na taki wspaniały pomysł mogli wpaść tylko geniusze ;-) z |