ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ?

Data: 2015-01-27 17:02:09
Autor: J.F.
ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ?
Użytkownik "paskuda03"  napisał w wiadomości grup
Program wymiany iPphone na Xiaomi podobno ma uruchomić firma Xiaomi :
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wymien-iphonea-na-xiaomi,2,3,32469.html
http://www.gizmochina.com/2015/01/24/xiaomi-may-reportedly-make-switch-iphone-users-easy/

No, chcialbym widziec jak ktos wymienia w miare nowego iphone na flagowego no-name'a :-)
Apple tu nie musi nic robic, poza usmiechem pod nosem.

Cos mi sie widzi, ze Xiaomi sprytnie sobie zafundowalo troche darmowej reklamy.

Ale jesli moga to tez byc  stare iphony to moze byc ciekawie.
Albo np  komu sie iphone uszkodzil, do konca umowy daleko ... mozna odbic Apple troche klientow ...

J.

Data: 2015-01-27 12:59:30
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:54c7b684$0$2661$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie :-)
Przywieź mi trzyletniego Mercedesa a dam Ci za friko nową Kia :-)))

Ale jesli moga to tez byc  stare iphony to moze byc ciekawie.
Albo np  komu sie iphone uszkodzil, do konca umowy daleko ...
mozna odbic Apple troche klientow ...

Na razie wiadomo, że mają być to telefony sprawne, a więc warte
sporo denarów $$ na rynku wtórnym.

ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ?