ciekawe jakie szanse w Polsce ma klient w walce z bankiem...

Data: 2015-01-27 08:42:25
Autor: Tomasz Kaczanowski
ciekawe jakie szanse w Polsce ma klient w walce z bankiem...
Data: 2015-01-27 09:14:56
Autor: m
ciekawe jakie szanse w Polsce ma klient w walce z bankiem...
W dniu 27.01.2015 08:42, Tomasz Kaczanowski pisze:
Tym razem w banku nie przeczytano tego co podpisujÄ…:

http://samcik.blox.pl/2015/01/Klient-wpisal-poprawke-do-umowy-kredytowej-W.html#Prze

IMHO żadnej. Jakby zmniejszył prowizję o połowę albo dopisał umorzenie odsetek pod warunkiem spłaty kapitału w jakimś terminie, to IMHO mógłby mieć szanse. Ale tutaj pojechał zbyt grubo.

p. m.

Data: 2015-01-27 09:42:46
Autor: dr Schultz i koń Fritz
W dniu 2015-01-27 o 09:14, m pisze:

[...]

A banki to co niby robiÄ…? Nie jadÄ… zbyt grubo?

Dlaczego firmy windykacyjne przegrywajÄ… 2/3 spraw z klientem?

A może ten tekst jest ściemą, kopia innego przypadku, nie wiem czy prawdziwego.
http://www.biztok.pl/biznes/jak-rosjanin-ogral-bank-na-karcie-kredytowej-zmienil-maly-druk-w-umowie_s8613

Data: 2015-01-27 10:23:15
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> napisał w wiadomości news:ma7j29$vlg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ta zmiana treści umowy opisana w podlinkowanym artykule nosi znamiona oszustwa. Bo gdyby chodziło o umorzenie odsetek, czy kosztów w jakimś tam procencie, to jeszcze by to mogło pójść. Ale umorzenie długu jest oczywistym oszustwem, bowiem nie bedzie trudno wykazać, że doprowadzono do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

Dlaczego firmy windykacyjne przegrywajÄ… 2/3 spraw z klientem?

Bo przewaznie majÄ… racjÄ™.

A może ten tekst jest ściemą, kopia innego przypadku, nie wiem czy prawdziwego.
http://www.biztok.pl/biznes/jak-rosjanin-ogral-bank-na-karcie-kredytowej-zmienil-maly-druk-w-umowie_s8613

Tylko z tego materiału wynika, że dopiero szykują się procesy :-)

Data: 2015-01-27 10:46:42
Autor: m
W dniu 27.01.2015 09:42, dr Schultz i koń Fritz pisze:
> [...]

>mieć szanse. Ale tutaj pojechał zbyt grubo.
>
>p. m.

A banki to co niby robiÄ…? Nie jadÄ… zbyt grubo?

Mimo całej swej toporności, to co robią, robią z o wiele większą finezją.

p. m.

Data: 2015-01-27 23:13:26
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 27 Jan 2015, dr Schultz i koñ Fritz wrote:

W dniu 2015-01-27 o 09:14, m pisze:

IMHO ¿adnej. Jakby zmniejszy³ prowizjê o po³owê albo dopisa³ umorzenie
odsetek pod warunkiem sp³aty kapita³u w jakim¶ terminie, to IMHO móg³by
mieæ szanse. Ale tutaj pojecha³ zbyt grubo.
[...]

A mo¿e ten tekst jest ¶ciem±, kopia innego przypadku, nie wiem czy prawdziwego.
http://www.biztok.pl/biznes/jak-rosjanin-ogral-bank-na-karcie-kredytowej-zmienil-maly-druk-w-umowie_s8613

....to wygl±da na przypadek kiedy klient "nie pojecha³ zbyt grubo".
  Zastosowa³ sankcje które "normalnie" bank stosuje wobec klienta, wiêc
nic dziwnego :>
  Przecie¿ od sp³aty siê nie uchyla³?

pzdr, Gotfryd

ciekawe jakie szanse w Polsce ma klient w walce z bankiem...