ciekawe spółki z rynku New Connect

Data: 2010-04-12 19:06:55
Autor: head
ciekawe spółki z rynku New Connect
Moim zdaniem w najblizszym czasie ciekawie moze byc na nastepujacych spolkach z
rynku New Connect:

1. Ekopol - rewelacyjne wyniki za 1Q, wzrost zysku netto o 87% rdr. c/z spadnie
nam do ~ 13,6 (c/wk obecnie 1,48)

2. Polman - wyniki za 1Q beda lepsze niz rok temu, w perspektywie mamy split,
skup akcji i opcje menadżerskie, c/z na poziomie 16,9 (c/wk 1,63)

3. Telestrada - info o przejeciu tele24, w najblizszych dniach beda dwa wazne
infa: jedno o mniejszym przejeciu, a drugie o pozyskanie znaczacego kontrahenta.
c/z 12,3; c/wk 12,3.

Data: 2010-04-12 21:27:09
Autor: skippy
ciekawe spółki z rynku New Connect

Użytkownik "head"

3. Telestrada - info o przejeciu tele24, w najblizszych dniach beda dwa wazne
infa: jedno o mniejszym przejeciu, a drugie o pozyskanie znaczacego kontrahenta.
c/z 12,3; c/wk 12,3.

Skąd wiadomo, że będa te infa?

Data: 2010-04-12 22:05:54
Autor: agtenis
> [...]

> infa: jedno o mniejszym przejeciu, a drugie o pozyskanie znaczacego > kontrahenta.

Skąd wiadomo, że będa te infa?

prezes Jacek Lichota mowil o nich w zeszlym tygodniu w TVN CNBC

tutaj link: http://www.tvncnbc.pl/wyniki-i-plany-telestrady,6555275,21,klip.html

Data: 2010-04-12 22:24:07
Autor: skippy
ciekawe spółki z rynku New Connect

Użytkownik <agtenis@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.000016d1.4bc37d22newsgate.onet.pl...

Użytkownik "head"

> [...]
> c/z 12,3; c/wk 12,3.

Skąd wiadomo, że będa te infa?

prezes Jacek Lichota mowil o nich w zeszlym tygodniu w TVN CNBC

No to one już były, a nie będą.

Data: 2010-04-12 23:24:39
Autor: agtenis
ciekawe spółki z rynku New Connect
> prezes Jacek Lichota mowil o nich w zeszlym tygodniu w TVN CNBC

> [...]

gdzie byly? chyba cos ci sie pomylilo.

Data: 2010-04-12 23:29:22
Autor: mwojc
ciekawe spĂłlki z rynku New C onnect
Dnia 12-04-2010 o 23:24:39 <agtenis@poczta.onet.pl> napisał(a):

> prezes Jacek Lichota mowil o nich w zeszlym tygodniu w TVN CNBC

> [...]

Chodzi o to, że rynek już je zdyskontował...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-04-13 07:11:54
Autor: skippy

Data: 2010-04-13 09:39:24
Autor: head

Przecież sam napisałeś:

> [...]

rynek zdyskontowal na razie wstepne przejecie Tele24.

pozostalych informacji nie mogl zdyskontowac, bo to byly tylko same ogolniki.

Data: 2010-04-13 10:50:27
Autor: skippy

Przecież sam napisałeś:

rynek zdyskontowal na razie wstepne przejecie Tele24.

pozostalych informacji nie mogl zdyskontowac, bo to byly tylko same ogolniki.

no ale piszecie o nich więc sa szeroko znane
co prawda rozumiem, dzieci też czytaja te grupę

Data: 2010-04-13 12:02:53
Autor: IWSP
ciekawe spółki z rynku New Connect
A ja zareklamuję S4E, - pomimo kryzysu w roku ubiegłym osiągnęli lepszy wynik netto - płacili w biegłym roku dywidendę więc może i w tym zapłacą
- oczywiście mają bogate plany rozwojowe

IWSP

--

ciekawe spółki z rynku New Connect