ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego

Data: 2011-02-22 19:26:34
Autor: Marek Czaplicki
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
@Elef.Parparim   jedynym sposobem odsunięcia widma nadchodzącej zapaści infrastrukturalnej
jest olbrzymi wysiłek finansowy państwa i wpompowanie do systemu finansowego maksymalnej kwoty oszczędności Polaków.
  .. czyli znaczy to, że jak Kaczyński dojdzie do władzy, zmusi mnie do
oddania oszczędności, by budować coś, co się może w każdej chwili posypać ..
  .. wypowiedź Jarosława Kaczyńskiego wydaje mi się do tego stopnia
idealistycznie powierzchowna, że aż mi włosy staja dęba na głowie ..
   To oczywiste nieporozumienie. Chodzi o to, że jeżeli w systemie bankowym  jest więcej pieniędzy, to jest też większa możliwość pożyczania ich czy  posługiwania się nimi przez państwo. Ale to w żadnym razie nie oznacza  oczywiście zabierania komukolwiek pieniędzy. To jest zupełne  nieporozumienie ? po prostu jak system bankowy jest silniejszy, to  możliwości państwa są także większe. Np. te kraje, które zostały bardzo  zagrożone kryzysem mogły z niego wybrnąć dlatego, że były bardzo duże  środki, z których można było skorzystać. To jest sens tego stwierdzenia,  nie ma to nic wspólnego z tym, żeby cokolwiek komukolwiek zabierać. Idzie  o to, żeby te pieniądze po prostu pracowały dla gospodarki, ale  jednocześnie pracowały także dla tego, kto je trzyma w banku. Ta osoba  korzysta z oprocentowania, a gospodarka korzysta bardziej się nakręcając.
http://jaroslawkaczynski.salon24.pl/280677,odpowiedzi-na-niektore-z-
komentarzy

czyli cała sprawa rozbija się o pieniądze? mam pomysł. skoro dla następnego polskiego polityka rozwiązaniem jest: nie zwiększenie innowacyjności polskiej gospodarki, jej konkurencyjności na rynku międzynarodowym, wydajności pracy lecz ilości pieniądza w gospodarce to przeróbmy całą Białowieżę na papier i zadrukujmy go w jak najwyższych nominałach, a te "wpompujmy" w gospodarkę. A CO?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-22 11:21:48
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 22 Lut, 19:26, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
 przer bmy ca
Bia owie na papier i zadrukujmy go w jak najwy szych nomina ach, a te
"wpompujmy" w gospodark . A CO?

Może byś tak w końcu nauczył się czytać ze zrozumieniem?  Pieniądz w
systemie bankowym, ciermna maso, to SUMA DEPOZYTÓW ZŁOŻONYCH W BANKU
przez oszczędzających w nim klientów, a nie zwały papieru jak się to
roi w twojej biednej głowie. Widać jak na dłoni że pewnego progu ,
niezrozumienia najprostszych spraw i zwykłej małpiej złośliwości
Jarosław Kaczyński przełamać nie jest w stanie nawet pisząc
maksymalnie prostym językiem. Dlatego matoły i hołota były, są i
pozostaną wiernym elektoratem peło i elesde...
J-23

Data: 2011-02-22 21:10:53
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 22 luty 2011 20:21 :

[...]

ależ czytam, czytam. i sam pamiętam czasy kiedy banki uginały się pod masą depozytów złożonych przez klientów, a para obrotnych gości zrobiła na tym przekręt.
pan prezes z gorliwością neofity, który dopiero od jakiegoś czasu zaczął korzystać z dobrodziejstw systemu bankowego wygłasza tylko "teorie" godne Leppera. proszę o wytłumaczenie w jaki sposób gospodarka ciągle tylko akumulująca kapitał zgromadzony w oszczędnościach rodaków mogłaby sprzedawać swoje produkty skoro obywatele trzymaliby wszystkie swoje niepotrzebne od razu pieniądze w bankach? gdyby np posłuchali pana prezesa i do banków odkładaliby każdy niepotrzebny na mieszkanie, światło, ogrzewanie i żywność czyli potrzeby podstawowe, grosz? "wyznawcom" teorii prezesa proponuję: odłączyć się od internetu, zaniechać oglądania TV i słuchania radia, nie chodzenie do kina itp... potrzeb, które każdy cywilizowany człowiek ma a z których bez szkody dla życia i zdrowia może zrezygnować.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-22 12:28:05
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 22 Lut, 21:10, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

pan prezes z gorliwo ci neofity, kt ry dopiero od jakiego czasu zacz
korzysta z dobrodziejstw systemu bankowego wyg asza tylko "teorie" godne
Leppera.

Człowieku, te "teorie godne Leppera" to proste prawdy ekonomiczne
znane od dziesiątków lat i sformułowane jasno po raz pierwszy przez
ekonomistów tzw. szkoły austriackiej. Albo więc jesteś skończonym
idiotą i nie rozumiesz najprostszych zasad ekonomii albo kanalią
usiłująca za wszelką cenę obesrac znienawidzonego polityka. Tak czy
owak wypisując podobne brednie kompromitujesz jedynie sam siebie .
J-23
PS. Skąd wytrzepałeś owo "JEDYNIE akumulowanie kapitału" i "trzymanie
WSZYSTKICH niepotrzebnych pieniędzy" w bankach? Najwyraźniej z
brudnego tuskodonkowego kapucyna, bo na pewno nie z wpisu Pana Prezesa
Kaczyńskiego.

Data: 2011-02-23 05:28:56
Autor: CeSaR
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
Człowieku, te "teorie godne Leppera" to proste prawdy ekonomiczne
znane od dziesiątków lat

Znaczy jego inteligenckość pan prezes po prostu lepiej wie, co ludzie powinni robić ze swoimi pieniedzmi?
Rozumiem, że swoje już oddałeś do dyspozycji pana jaśnie prezesa?

Data: 2011-02-23 01:08:52
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 05:28, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
>Cz owieku, te "teorie godne Leppera" to proste prawdy ekonomiczne
>znane od dziesi tk w lat

Znaczy jego inteligencko pan prezes po prostu lepiej wie, co ludzie
powinni robi ze swoimi pieniedzmi?
Rozumiem, e swoje ju odda e do dyspozycji pana ja nie prezesa?
 A gdzieś ty się tego doczytał siurku ze "wie lepiej"? On przypomniał
jedynie prostą prawdę że jedynie akumulacja środków dziś pozwoli na
dokonywanie inwestycji jutro. A to czy ty osobiście  będziesz
oszczędzał czy natychmiast przeżresz wszystko to już twoja prywatna
sprawa.
J-23

Data: 2011-02-23 16:46:18
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 10:08, Hans Kloss pisze:
[...]

Z tego jasno wynika, ze JK wie cos o pieniadzach w bankacj ktore nie pracuja dla gospodarki i panstwo powinno cos z tym zrobic.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 10:06:33
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 23 Lut, 16:46, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

"Idzie o to, eby te pieni dze po prostu pracowa y dla gospodarki, ale
jednocze nie pracowa y tak e dla tego, kto je trzyma w banku"

Z tego jasno wynika, ze JK wie cos o pieniadzach w bankacj ktore nie
pracuja dla gospodarki i panstwo powinno cos z tym zrobic.

Zupełnie nieuzasadniony  wniosek. Oszczędności pracują dla gospodarki
przede wszystkim wtedy gdy opuszczają bank w postaci kredytu
inwestycyjnego  ale mogą być używane przez bank np. jako kapitał
spekulacyjny. Ale kaczor nic nie wspomina o tym że państwo ma zamiar
"coś z tym zrobić".
J-23

Data: 2011-02-23 19:14:36
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 19:06, Hans Kloss pisze:
[...]

czyli jest na lekach i pieprzy trzy po trzy bez sensu?

--
the_foe

Data: 2011-02-23 10:35:22
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 19:14, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

czyli jest na lekach i pieprzy trzy po trzy bez sensu?
 Nie, to raczej ty jesteś o to podejrzany, wmawiając na siłę blogerowi
Kaczyńskiemu twierdzenia których ten nie wyartykułował ani w swoim
wpisie ani w odpowiedziach na pytania.
J-23

Data: 2011-02-23 05:45:44
Autor: A. Filip
"CeSaR" <adres@mail.com> pisze:
Człowieku, te "teorie godne Leppera" to proste prawdy ekonomiczne
znane od dziesiątków lat

Znaczy jego inteligenckość pan prezes po prostu lepiej wie, co ludzie powinni robić ze swoimi pieniedzmi?

A czyż jaśnie przeświecony Tusk nie wie lepiej od takiego profesorka
Balcerowicza co robić z pieniędzmi wyciskanymi z ludzi na emerytury? :-)

Rozumiem, że swoje już oddałeś do dyspozycji pana jaśnie prezesa?

A ty oddałeś *swoje* na łatanie "dziury Tuska"? :-)

Każdy polityk może se uważać co byłoby najlepsze a cały pic polityki
praktycznej polega jak do tego zachęcić lub wymusić. Wiec może ruszysz
swój leniwy zad i przyczepisz się do metodyki osiągania celu lub jej
braku u Kaczyńskiego Jarosława?

P.S.
Jak ty się czepiasz Kaczyńskiego na takim dennym poziomie to musi być z
tobą bardzo źle bo nad-prezes świetnych okazji do czepiania się go na
znacznie wyższych poziomie nie żałuje, pazerny nie jest ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kobiety są kopalnią cierpliwości.

Data: 2011-02-23 14:56:21
Autor: CeSaR
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
A czyż jaśnie przeświecony Tusk nie wie lepiej od takiego profesorka
Balcerowicza co robić z pieniędzmi wyciskanymi z ludzi na emerytury? :-)

Jaśnie zaciemnioność tuskowa jest tak samo logiczna jak kaczyńskość prezesia. Jedno gniazdo niestety.
Tylko picu dla ludu trochę więcej.

A ty oddałeś *swoje* na łatanie "dziury Tuska"? :-)

Ubolewam nad tym ale niestety mam niewiele do gadania w temacie - realia są jakie są. Nawet nie mogę tego nie płacic :-(

Jak ty się czepiasz Kaczyńskiego na takim dennym poziomie to musi być z
tobą bardzo źle bo nad-prezes świetnych okazji do czepiania się go na
znacznie wyższych poziomie nie żałuje, pazerny nie jest ;-)

NIe czepiam się, już nie mam siły.

Data: 2011-02-23 16:19:01
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 22 luty 2011 21:28 :
[...]

a stąd:
[...]
pytam się jeszcze raz. skąd w systemie bankowym ma się pojawić więcej pieniędzy skoro niektóre pomysły PiS dotyczące np opodatkowania banków dodatkowym podatkiem kłócą się ze słowami pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego? no skąd? jak nie z kieszeni rodaków. poza tym nie szukam na siłę dziury w całym tylko przyjmuję prostą zasadę: "jak politycy zaczynają mówić o patriotyzmie, a szczególnie o nowym wymyśle, patriotyzmie gospodarczym to trzeba zwracać uwagę na portfele. "
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-23 16:42:00
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-22 21:28, Hans Kloss pisze:
Człowieku, te "teorie godne Leppera" to proste prawdy ekonomiczne
znane od dziesiątków lat i sformułowane jasno po raz pierwszy przez
ekonomistów tzw. szkoły austriackiej

podaj mi te punkty zgodnosci miedzy programem PIS a postulatami szkoly austryjackiej.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 09:46:16
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 16:42, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

podaj mi te punkty zgodnosci miedzy programem PIS a postulatami szkoly
austryjackiej.
 Ja nie znam programu PiS. Natomiast truizmy wyrażone przez blogera
Kaczyńskiego a nazwane przez grupowicza "czaplickiego" poglądami
"godnymi Leppera" czyli np. to że warunkiem dokonywania inwestycji
jest  posiadanie kapitału (czyli uprzednie oszczędzanie) albo że
miernikiem zamożności jest nie tylko bieżący średni dochód (podawany
najczęściej jako PKB per capita) ale także, a nawet przede wszystkim,
wartość MAJĄTKU ZAKUMULOWANEGO (czyli te wszystkie holenderskie
poldery, mosty, uregulowane rzeki, dobre drogi itd.itp.  majątek
wypracowany wysiłkiem wielu POKOLEŃ Holendrów) , otóż owe poglądy
stanowią PUNKT WYJŚCIA dla "austriackiej" analizy ekonomicznej. Która
jest niezgodna z pierdoleniem keynesistów o konieczności "kreowaniu
popytu" "tworzeniu miejsc pracy" itd.itp. bzdurach o których bełkoce
każdy niemal komuchoid a o których bloger Kaczyński- i chwała mu za
to- nie zająknął się ani słowem.
Ja wiem ze od niespecjalnie sie zna na ekonomii ale wolę takiego co
się nie zna i nie ma w tym względzie czerwonych przesądów niz
rzekomego "leberała" i pożal się Boże "wolnorynkowca" podnoszącego
podatki, zadłużającego się ponad wszelką przyzwoitość i okradającego
przyszłych emerytów z ich oszczędności.
J-23

Data: 2011-02-23 18:55:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 18:46, Hans Kloss pisze:
[...]

Co by nie pisać to jednak Kaczka ma jeszcze t.zw. zdrowy rozsądek.

Data: 2011-02-23 19:03:34
Autor: Hans Koss

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d6549f8$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz jakieś przykłady? Np. wyjasnij co miał na mysli J.Kaczyński mówiąc, że ten w trumnie to nie jego brat?!

HansKoss

Data: 2011-02-23 19:10:07
Autor: the_foe
[...]

nie, nie stanowia. To sa wywody sformulowane wczesniej przez A.Smitha i dzis sa traktowane jako truizmy. Szkola austryjacka rozwijala ten koncept ale wychodzac z odmiennego punktu wyjscia. Poza tym PIS jest chyba ostatna partia na liscie znaczacych ugrupowan ktora mozna podejrzewac o czerpanie inspiracji z tej szkoly.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 10:44:07
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 23 Lut, 19:10, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

nie, nie stanowia.
Ależ zapewniam cie że sie mylisz.
To sa wywody sformulowane wczesniej przez A.Smitha i
dzis sa traktowane jako truizmy.
Ale właśnie  takie podstawowe  "wywody" Smitha i Ricardo stanowią (po
korektach) punkt wyjścia dla analizy austriaków.

Poza tym PIS jest chyba ostatna partia na liscie znaczacych ugrupowan ktora mozna
podejrzewac o czerpanie inspiracji z tej szkoly.
Ostatnia są platfonsy bo zawsze  robią nieomylnie coś zupełnie
przeciwnego niż zalecałby wolnorynkowiec.
Natomiast kaczyści mogą nie mieć bladego pojęcia o "austriakach" a ich
poglądy na podstawy ekonomii są zbieżne tylko i wyłącznie dlatego że w
swoich analizach ekonomicznych kierują się, tak jak "austriacy" przede
wszystkim  zdrowym rozsądkiem.
J-23

Data: 2011-02-23 19:49:14
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 19:44, Hans Kloss pisze:
Ostatnia są platfonsy bo zawsze  robią nieomylnie coś zupełnie
przeciwnego niż zalecałby wolnorynkowiec.

Liczą na cud.

Data: 2011-02-23 20:08:23
Autor: the_foe
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
W dniu 2011-02-23 19:44, Hans Kloss pisze:
Ostatnia są platfonsy bo zawsze  robią nieomylnie coś zupełnie
przeciwnego niż zalecałby wolnorynkowiec.

na przyklad?

[...]

to ponowie pytanie: co postuluje PIS co jest zgodne ze szkola austryjacka? Bo ja patrzac na program PIS widze dokladna odwrotnosc i duze wplywy Keynsizmu. Chyba ze ktos slepe popieranie Reagana i Pinocheta uzna ze PIS to monetarysci.
--
the_foe

Data: 2011-02-23 12:19:23
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 20:08, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

to ponowie pytanie: co postuluje PIS co jest zgodne ze szkola
austryjacka?

A co postuluje PiS w ogóle- bo nie wiem? I nie chce  i się nawet tego
szukać, albowiem nie postulaty i życzenia pobożne ale czyny....
Btw kto twierdził ze jakikolwiek postulat PiS jest "zgodny ze szkołą"
bo na pewno nie ja. Ja tylko stwierdziłem że pogląd blogera
Kaczyńskiego na pewne podstawowe zagadnienia ekonomiczne nie jest
zadnym "poglądem godnym Leppera" tylko ekonomicznym truizmem pod
którym podpisałby się najskrajniejszy nawet zwolennik gospodarki
wolnorynkowej. A to dobrze rokuje na przyszłość, bo ktoś będzie musiał
sprzątać ten burdel po tuskodońskich partaczach, aferzystach i
nierobach.
J-23

Data: 2011-02-23 21:48:50
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 21:19, Hans Kloss pisze:
[...]

a ty dalej swoje! On zaklada akumulacje wyrobow drukarskich a nie realnych pieniedzy. Polityka monetarna nic sie nie moze dodatkowego zrodzic, to jest niemozliwe. Mozna co najwyzej popsuc gospodarke. Jedyny skuteczne narzedzie panstwa, ktorym wplywac na gospodarke jest fiskalizm. kazdy co zaczyna cos bredzic o bankach i pieniadzu ktory cos robi dla gospodarki jest potencjalnym szkodnikiem i kazdy kto na niego glosuje sam wlasnemu portfelowi szkodzi.
Najdziwniejsze jest to ze 90% politykow PIS na czele z Kaczynskimi tak holduja sukcesom Reagana i Pinocheta a nie zauwazaja ze ich podstawa byla absencja na rynkach pienieznych a agresywna polityka fiskalna (w sensie ograniczania zlego wplywu na gospodarke).

--
the_foe

Data: 2011-02-23 13:10:12
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 21:48, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

a ty dalej swoje! On zaklada akumulacje wyrobow drukarskich a nie
realnych pieniedzy.
Bajki opowiadasz.
> [...]
byla absencja na rynkach pienieznych a agresywna polityka fiskalna (w
sensie ograniczania zlego wplywu na gospodarke).
"Tak, system podatkowy w Polsce powinien być skonstruowany od nowa.
Nie na zasadzie poprawek, ponieważ ten obecny się wyczerpał co do
swoich możliwości, ma tysiące mankamentów, jest dwieście wyjątków i to
jest po prostu całkowicie chore. Natomiast istnieje niewątpliwie w
Polsce problem ściągania podatków i tej całkowitej niejednolitości i
arbitralności przy ich ściąganiu, tej sytuacji, gdzie jedni płacą za
dużo, a inni za mało albo w ogóle nie płacą. Trzeba to zmienić. "
A tegoś pewnie nie doczytał, bo nie pasowało do z góry założonej tezy.
J-23

Data: 2011-02-23 23:35:12
Autor: the_foe
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
W dniu 2011-02-23 22:10, Hans Kloss pisze:
Bajki opowiadasz.

widze ostateczne symptomy wyczerpania intelektualnego z Twojej strony. Tak wiec EOT.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 23:36:37
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 23:35, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 22:10, Hans Kloss pisze:

> Bajki opowiadasz.

widze ostateczne symptomy wyczerpania intelektualnego z Twojej strony.
Tak wiec EOT.

Po prostu nie chce mi sie rozpowszechniać informacji na poziomie
wikipedii bo mi na to zwyczajnie czasu szkoda i klawiatury: Ale jeżeli
ktokolwiek czyta ten przynudny wątek (powinien miec tytuł
przypierdalanie sie do JK o krzywo założoną czapeczkę" to go wyręczę
raz jeden (zieeew):
"Monetaryzm to szkoła myśli ekonomicznej zajmująca się badaniem wpływu
polityki pieniężnej państwa na dochód narodowy.[...]Za jego narodziny
uważa się opublikowanie przez Miltona Friedmana tzw. ilościowej teorii
pieniądza.[...] Monetaryzm ogólnie biorąc jest powrotem do
klasycznych, XIX-wiecznych  poglądów w tej sprawie (choć jest on
obecnie dużo bardziej subtelny i złożony) stojącym w ostrym konflikcie
z inną szkołą ekonomiczną zwaną keynesizmem. Monetarystą jest w tym
sensie zwolennik tej szkoły myślenia ekonomicznego [...] W latach 80.
keynesizm stracił swoją popularność i rolę wiodącej szkoły
ekonomicznej przejął monetaryzm. Monetaryzm stał się także dobrą
teoretyczną podbudową dla przeprowadzanych reform gospodarczych
idących w kierunku zmniejszania interwencjonizmu, prywatyzacji i
stabilnej polityki pieniężnej. W USA ideami monetaryzmu motywowane
były przemiany gospodarcze zainicjowane przez Ronalda Reagana, a w
Wielkiej Brytanii przez Margaret Thatcher. Sukcesy tych reform (choć
miały też one swoje niepowodzenia) spowodowały wzrost popularności
monetaryzmu w wielu krajach, w tym również w Polsce[...]
Oto ile prawdy jest w twoich twierdeniach o "jedynych skutecznych
narzędziach państwa w postaci fiskalizmu" "bredzeniu o bankach i
pieniadzu który coś robi" "sukcesach Reagana i Pinocheta spowodowanych
absencją na rynkach finansowych" itd. itp.
Cała tzw. "Rada Polityki Pieniężnej" jest instrumentem realizacji
polityki monetarnej państwa.  Jeżeli naprawdę uważasz że "Polityka
monetarna nic sie nie moze dodatkowego zrodzic, to jest niemozliwe,
mozna co najwyzej popsuc gospodarke" top powinieneś domagać się jej
rozwiązania a jej twórcę i wieloletniego przewodniczącego platfonsa
balcerowicza nazwać szkodnikiem ekonomicznym i durniem.
A teraz to już rzeczywiście EOT
J_23

Data: 2011-02-24 21:53:24
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-24 08:36, Hans Kloss pisze:
[...]

nawet wikipedii czytac nie umiesz, to o czym mu tu bedziemy rozmawiac? RPP i niezalezny bank centralny jest wlasnie przejawem monetaryzmu. Uniezaleznia podaz pieniadza od rzadu.
Poczytaj lepiej o teorii ilosciowej pieniadza, na ktorej opiera sie dzialanie systemu pienieznego w Polsce.
Polityka monetarna panstwa na prawde nie ma na celu "zrodzenie" czegokolwiek. Im szybciej to zrozumiesz tym predzej bedziesz od PISu uciakla z krzykiem.
--
the_foe

Data: 2011-02-23 23:51:05
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 23:35, the_foe pisze:
[...]

Nie poddawaj się. Dawaj dalej !

Data: 2011-02-23 19:34:39
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 19:10, the_foe pisze:
[...]

I tu się mylisz, jak zwykle. Po prostu dezinformacja to twoja raison d`etre.

Data: 2011-02-23 19:44:25
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 19:34, u2 pisze:
[...]

czyli PIS jest pierwsza partia ktora nalezy podejrzewac o czerpanie inspiracji z tej szkoly?

--
the_foe

Data: 2011-02-24 19:33:00
Autor: Marek Czaplicki
[...]

człowieku. przecież tylko degradujesz "światłą myśl prezesa" mówiąc o tym, że prezes tylko powtarza idee znane od dziesiątków lat. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-24 10:48:32
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 24 Lut, 19:33, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

cz owieku. przecie tylko degradujesz " wiat my l prezesa"

Jedynie w twoim chorym mniemaniu. A teraz przestań trollowac  i zajmij
sie światłymi myślami tuskodonka, który obiecał wywalić ze swojego
rządu każdego kto zaproponuje podwyżkę podatków- i chyba dlatego
ostatnio sam jakby się pod ziemię zapadł ;)
J-23

Data: 2011-02-24 19:56:38
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka, w czwartek 24 luty 2011 19:48 :

[...]

w moim? zaczęło się od tego że ja w prostocie ducha zaproponowałem skąd wziąć więcej pieniędzy do systemu bankowego. wyciąć drzewa, przerobić na papier i zadrukować, najlepiej z poziomą ósemką.  aby ludzie zaczęli oszczędzać więcej to muszą mieć zaspokojone  najprostsze potrzeby: jedzenie, mieszkanie, prąd, gaz itp... . pan prezes Jarosław Kaczyński mówi to co zawsze od polityków można usłyszeć: jak nie powinno być i jak powinno być. cała bieda w tym, że nie mówi jak osiągnąć to jak powinno być. poza tym  przecież pan prezes Jarosław Kaczyński ma to na czym mu zależy, zainteresowanie internautów swoim blogiem. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-24 11:19:07
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 24 Lut, 19:56, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl>wrote:

w moim? zacz o si od tego e ja w prostocie ducha zaproponowa em

Zamiast trollowac "w prostocie ducha" napisz po prostu prawdę- ze go
nie lubisz i chciałbyś mu za wszelką cenę jakoś przysrać, tylko nie za
bardzo potrafisz,
wobec tego musisz to zrobić głupio. I wtedy wszyscy cie zrozumieją.
Recepty na życie od polityków oczekujesz? Życzę ci wszystkiego
najlepszego...
J-23

Data: 2011-02-24 20:22:12
Autor: u2
[...]

Pamiętasz hasło lodziarni z PO obwodnice nie obietnice ?  Albo, że nie
lubią polityki, że chcą budować szkoły.

A ile obwodnic powstało, włączając w to obwodnicę Warszawy ? Prezes
pisze o oczywistym przekręcie jakim było wybudowanie 10 km kawałka
obwodnicy Warszawy za 2 mld 200 mln. W dodatku nie nastąpił odbiór tego
kawałka z powodu wadliwego wykonania :)

Za taką cenę i w takim tempie obwodnica nigdy nie powstanie, o ile
lodziarnia będzie nadal rządzić.

A co do szkół to nie obiło się tobie o uszy nowy nius o likwidacji 500
szkół ? :)

Data: 2011-02-24 19:41:56
Autor: u2
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
człowieku. przecież tylko degradujesz "światłą myśl prezesa" mówiąc o tym, że prezes tylko powtarza idee znane od dziesiątków lat.

Prezes nie udaje, że wymyśla nowy ustrój jak Lenin. Opiera się na
sprawdzonych wzorach.

Data: 2011-02-23 16:32:49
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-22 20:25, Hans Kloss pisze:
[...]

Biore kredyt hipoteczny place gosciowi pzrelewem a on zaklada w tym samym banku depozyt. Bank dal kredyt, bank dostal depozyt z tych samych pieniedzy. Alleluja! zrobilismy pieniadz z niczego! Teraz panstwo zaczyna sie "poslugiwac" tymi pieniedzmi z depozytu gwarantujac kredyt dla jakiegos jelopa co ma ugadana urzedniczke od pieczatek. Kupuje ode mnie ten dom (cena podskoczyla nieruchomosci bo pelno jelopow co maja znajomych od pieczatek zaczelo kupowac) ja splacam kredyt i mam jeszcze zysk. Jelop nie splaca kredytu po jakims czasie jak wiele innych jelopow. Cena nieruchomosci gwaltownie spada, banki odzyskuja czesc kasy ze spzredazy hipotek, reszte dostaje od panstwa. Panstwo jednak nie ma pieniedzy wiec pozycza od bankow windujac oprocentowanie odcinajac wielu uczciwych rodzin od kredytow.
To jest opcja optymistyczna
Przy zwasalizowaniu NBP i RPP nieudolne pomysly mozna bekosztowo wrzucic w nawis inflacyjny. Wtedy panstwo to bedzie mialo nawet mozliwosc tym jelopom darowac ten dom.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 09:21:13
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 16:32, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

samym banku depozyt. Bank dal kredyt, bank dostal depozyt z tych samych
pieniedzy. Alleluja! zrobilismy pieniadz z niczego!

Depozyt wzięli na procent 5 rocznie, kredytu (taniego!!) udzielili na
6.5%. No, toście się obłowili....
Btw. udzielenie kredytu budowlanego czy inwestycyjnego czy
jakiegokolwiek innego bank może (i nieraz powinien) obwarować
szeregiem zastrzeżeń zmniejszających prawdopodobieństwo niespłacenia.
J-23

Data: 2011-02-23 18:56:26
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 18:21, Hans Kloss pisze:
Btw. udzielenie kredytu budowlanego czy inwestycyjnego czy
jakiegokolwiek innego bank może (i nieraz powinien) obwarować
szeregiem zastrzeżeń zmniejszających prawdopodobieństwo niespłacenia.

jak ma gwarancje rzadowe natychmiastowej splaty to mu to wisi. Da kredyt kazdemu kto bedzie mial pieczatke urzedowa. A pieczatke bedzie walila jakas urzedniczka z partyjnego nadania. W tym calym lancuszku nie bedzie juz nikogo kto bedzie odpowiadal wlasna kasa. To daje 100% szansy na to ze taki system sie rypnie, nawet gdyby politycy obiecywali ze gwarancje kredytu dostana tylko Ci ktorzy beda w stanie go splacic.
Po prostu przed wyborami TV pokaze biedne matki z dziecmi na reku, ktorcyh paskudny premier chce wywalic z domu, a im przeciez noga sie powinela, pracy nie moga znalezc itd... Premier machnie reka i powie: niech mieszkaja, dlug rozpiszemy na 1000 lat....

--
the_foe

Data: 2011-02-22 19:38:23
Autor: obserwator
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): (....)

Pan Jaroslaw Kaczynski w wyjatkowo prosty i zrozumialy sposob odpowiedzil na
zadane mu pytania. Prosciej juz sie nie dalo...dlatego tez prawdopodobnie, zhakowano saloon, bo
postkomuchy i inne pelo-spece od robienia wody z mozgu spoleczenstwu, nie
spodziwaly sie, ze Pan Jaroslaw Kaczynski zacznie romawiac w tak bezposredni
sposob z ludzmi.

Istnieje wiec obawa, ze klamstwa medialne na jego temat, nie odniosa
zakladanego celu:))

Data: 2011-02-23 15:04:05
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-22 20:38,  obserwator pisze:
[...]

Lepper mowil to samo: pieniadze sa w bankach, dlatego ludzie sa biedni. Jk to czlowiek inteligentny i na pewno wie ze kreacja pieniadza wymaga zapelnienia luki PKB inaczej to pusty pieniadz. Panstwo kreujace pieniadz - to sie nigdy nie udawalo bo inaczej niz system bankowy budzet niczym nie ryzykuje. Polowa tych pieniedzy rozchodzi sie niewiadomo gdzie wplywajac do gospodarki gdzie nie ma pokrycia w produkcie.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 14:35:34
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]
> sposob z ludzmi.

Lepper mowil to samo: pieniadze sa w bankach, dlatego ludzie sa biedni.

z pelowcami nie mozna rozmawiac sensownie, bo sobie cos wymylaja i nastepnie chca na temat tych subiektywnych wymyslow dyskutowac.

Ponadto,skoro jestes taki naddociekliwy w przypadku tej wypowiedzi
Kaczynskiego, to powiedz mi dlaczego kompletnie tracisz te ceche jesli
podaje ci sie FAKTY karygodnej, ksiezycowej polityki ekonomicznej w wydaniu rzadu Tuska?

Powtarzam, zwolennicy PO uwielbiaja rozmawiac na temat PiS i Kaczynskiego,a
nabieraja wody w usta lub dostaja malpiego umyslu, kiedy podawane sa FAKTY nieudolnosci rzadu PO.

Przeciez w koncu to PO rzadzi, a nie PiS. PiS rzadzil w tym polskim bagnie
tylko 2 lata. Wczesniej i od ponad trzech lat rzadzi klika, ktora poza
umiejetnoscia okradania spoleczenstwa, niczego innego nie potrafi zdzialac.

Ja tego nie rozumiem, jak ludzie moga byc do tego stopnia umyslowo
ograniczeni, skoro podobna sytuacja nie wystepuje w zadnym cywilizowanym kraju
i w takich normalnych krajach, dniami i nocami nie zyje sie tematem partii
opozycyjnej. Punktuje sie partie aktualnie rzadzaca.

Jak chcecie zyc normalnie, skoro jestescie nienormalni?

Data: 2011-02-23 15:53:00
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 15:35,  obserwator pisze:
[...]

chodzi o skale: ekscesy ekonomiczne Po mozna porownac do drobnej kradziezy w sklepie samobslugowym. To co proponuje JK to juz morderstwo I stopnia.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 15:02:21
Autor: obserwator
> [...]

chodzi o skale: ekscesy ekonomiczne Po mozna porownac do drobnej kradziezy w sklepie samobslugowym. To co proponuje JK to juz morderstwo I stopnia.

ekscesy PO sa nie do pokonania, wiec sie prosze nie pocieszac. --

Data: 2011-02-23 16:14:26
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:02,  obserwator pisze:
[...]

uwazasz ze dodruk pieniadza jest lepszy niz zwiekszanie deficytu?

--
the_foe

Data: 2011-02-23 15:41:39
Autor: obserwator
> [...]
>
> ekscesy PO sa nie do pokonania, wiec sie prosze nie pocieszac.

uwazasz ze dodruk pieniadza jest lepszy niz zwiekszanie deficytu?

nie uwazam i Kaczynski tez tak nie uwaza, skad wiec znowu wyciagnales ten
*argument*? --

Data: 2011-02-23 16:51:06
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:41,  obserwator pisze:
[...]

z tej wypowidzi JK:
[...]

99% ekonomistow twierdzi ze pakiety Obamy to zwykle drukowanie pieniedzy. I takie zabiegi, wcale nie wyrwaly nikogo z kryzysu, one tylko mialy ten kryzys zamaskowac przed wyborcami. Masz inne zdanie na ten temat?

--
the_foe

Data: 2011-02-23 16:20:48
Autor: obserwator
[...]

ale przyklad USA jest tutaj zupelnie nieadekwatny i nie o to Kaczynskiemu
chodzilo.

W przypadku USA problem nalezy rozpatrywac globalnie, bo porozumienie nastapilo na poziomie wielu panstw w celu ratowania sytuacji kryzysowej.

Wielu ekonomistow krytykuje slusznie to rozwiazanie, ale porozumienie
miedzypanstwowe pozwolilo wyhamowac jednak kryzys i nie jest on tak silnie
odczuwany przez panstwa ktore sie porozumialy.

W USA stymulowano w ten sposob gospodarke, ale nie robiono tego w sposob
kontrolowany przez rzad, dlatego przedobrzono.

Polska moze wiec uczyc sie na bledach, ale nie oznacza to, ze sa to dzialania
zle.

Data: 2011-02-23 17:32:59
Autor: u2
[...]

Ale SB-eki łudzą się, że ludzie nie wyjdą na ulice tak jak w Egipcie :)

Data: 2011-02-23 16:45:33
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ale SB-eki łudzą się, że ludzie nie wyjdą na ulice tak jak w Egipcie :)

oni wiedza, ze ludzie nie wyjda na ulice. Nie ma po co wychodzic, skoro znowu podsuna jakiegos idola tlumow, typu bekon.

Ludzie mlodzi i zdolni beda po prostu nadal wyjezdzac gdzie sie da z tej
sbeckiej demokracji i dobrobytu....chyba, ze wczesniej otrzezwieja i zaczna budowac demokracje oddolnie. --

Data: 2011-02-23 17:47:33
Autor: Hans Koss

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik3djd$bp0$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Co tu jeszcze robisz?

HansKoss

Data: 2011-02-23 16:50:17
Autor: obserwator
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
Hans Koss <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):
Co tu jeszcze robisz?

buduje demokracje oddolna.

HansKoss

a ty sie nie podszywaj trollu pod cudzy nick.

Data: 2011-02-23 17:52:12
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:50,  obserwator pisze:
a ty sie nie podszywaj trollu pod cudzy nick.

Taka jego rola, tego zahira.

Data: 2011-02-23 16:59:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-23 17:50,  obserwator pisze:
> a ty sie nie podszywaj trollu pod cudzy nick.

Taka jego rola, tego zahira.

 ..i logika rozumowania. Biedak uwaza,ze jak bedzie zaklocal i utrudnial w sieci dyskusje, to prawda nie wyjdzie na wierzch. Podobnie mysla ci z *opiniotworczych* postkomuszych mediow i dlatego usuwaja
programy typu *Warto rozmawiac*:))

Tepota postkomusza.

Data: 2011-02-23 18:01:27
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:59,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nadal wierzą Leninowi, że ten kto opanował merdia ten ma władzę. Ale
zawsze pojawia się powiew anarchii, którego nikt nie jest w stanie
powstrzymać :)

Data: 2011-02-23 17:04:16
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nadal wierzą Leninowi, że ten kto opanował merdia ten ma władzę. Ale
zawsze pojawia się powiew anarchii, którego nikt nie jest w stanie
powstrzymać :)

totez  mowie ze tepaki, bo nie wyciagaja zadnych wnioskow z historii:)

Data: 2011-02-23 17:48:08
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:45,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Młodzi, wykształceni, z wielkich miast powoli rozumieją, że są dymani
przez partyjkę oszustów wzespół z partyjką "ludowców" rodem z PRL-u.

Data: 2011-02-22 20:21:18
Autor: u2
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
przeróbmy całą Białowieżę na papier i zadrukujmy go w jak najwyższych nominałach, a te "wpompujmy" w gospodarkę. A CO?

Znowu przebijasz głupotą nawet Tuska i jego bandę :)

Data: 2011-02-22 11:24:34
Autor: Hans Kloss
On 22 Lut, 20:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Znowu przebijasz głupotą nawet Tuska i jego bandę :)
Przebić nie jest w stanie- ale dorównuje ;). Naprawdę jakiś cenzus
wykształcenia albo choćby osiągnięcie 100 w teście IQ przydałyby się
jako miernik zdolności do korzystania z biernego prawa wyborczego.
J-23

Data: 2011-02-22 20:27:20
Autor: u2
W dniu 2011-02-22 20:24, Hans Kloss pisze:
On 22 Lut, 20:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

W głupocie dorównuje, ale w ściemnianiu nadal jest lepsza pełobanda :)

Data: 2011-02-23 16:35:34
Autor: the_foe
On 22 Lut, 20:21, u2<u...@o2.pl>  wrote:

[...]

chyba czynnego? bo o "mierniku zdolności do korzystania z biernego prawa wyborczego" decyduja wyborcy.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 09:15:59
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 23 Lut, 16:35, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

chyba czynnego?
Tfu, masz racje, "przepisałem" się.
J-23

Data: 2011-02-23 14:58:20
Autor: the_foe
[...]

kurwa jak Mikke jeszcze raz bedzie wazelinowal JK to osobiscie pojade, namierze go i splune mu pod nogi. Przeciez to jawne zapowiedzenie dodruku pieniadza.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 06:02:42
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 14:58, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

 Przeciez to jawne zapowiedzenie
dodruku pieniadza.
 No toś sobie ładnie kurwa dośpiewał coś o czym JK pewnie nawet nie
pomyślał,  a już na pewno nie wspomniał ani nawet nie zasugerował w
swojej odpowiedzi.
J-23

Data: 2011-02-23 15:09:09
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 15:02, Hans Kloss pisze:
[...]

chcialbym zebys mi wyjasnil co znaczy "poslugiwania sie"? Bo to jest zupelnie nowa forma oddzialywania pienieznego rzadu. Bo obecnie rzad moze pozyczyc dowolna kwote pieniedza po zaplaceniu odpowiedniej ceny.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 06:42:10
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 15:09, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 15:02, Hans Kloss pisze:> On 23 Lut, 14:58, the_foe<the_...@wupe.pl>  wrote:

>   No to sobie adnie kurwa do piewa co o czym JK pewnie nawet nie
> pomy la ,  a ju na pewno nie wspomnia ani nawet nie zasugerowa w
> swojej odpowiedzi.
> J-23

"Chodzi o to, e je eli w systemie bankowym jest wi cej pieni dzy, to
jest te wi ksza mo liwo po yczania ich czy pos ugiwania si nimi
przez pa stwo"

chcialbym zebys mi wyjasnil co znaczy "poslugiwania sie"?

O to powinieneś raczej spytać blogera Kaczyńskiego. Ja mam nadzieję że
chodziło mu o to co już raz próbował forsować jako system
gwarantowanych przez państwo tanich kredytów mieszkaniowych. W
przypadku gdy ryzyko kredytowe wziąłby na siebie skarb państwa a w
bankach były wystarczające rezerwy finansowe to taki system tanich
kredytów miałby autentyczne szanse powodzenia. Innego sposobu
"posługiwania się" funduszami bankowymi przez państwo nie jestem sobie
zresztą  w stanie wyobrazić.
 Bo to jest
zupelnie nowa forma oddzialywania pienieznego rzadu. Bo obecnie rzad
moze pozyczyc dowolna kwote pieniedza po zaplaceniu odpowiedniej ceny.
Mam nadzieje że bloger Kaczyński przez "posługiwanie się" nie miał na
myśli dalszego lawinowego zadłużania budżetu wzorem tuskodońskiej
hołoty.  Jeżeli w przyszłości okazałoby się inaczej (a póki co nie ma
żadnych podstaw do takich podejrzeń) to wyleci ze stanowiska tempie
ekspresowym- elektorat PiS ma dużo mniejszą cierpliwość niż
platfonskie lemingi, które można oszukiwać bezkarnie w nieskończoność.
J-23

Data: 2011-02-23 07:10:12
Autor: Hans Kloss

Data: 2011-02-23 16:17:34
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:10, Hans Kloss pisze:
Mam nadzieje że bloger Kaczyński przez "posługiwanie się" nie miał na
myśli dalszego lawinowego zadłużania budżetu wzorem tuskodońskiej
hołoty.

No, ale JK z mowinicy Sejmu mowil o koniecznosci wpompowania kilkudziesieciu mld zl przez budzet panstwa w gospodarke! Skoro nie zrownowazyl budzetu kiedy to bylo dziecinnie proste to czemu mialby to zrobic w czasie kryzysu kiedy wymaga to drakonskich oszczednosci? PIS to PO^2 jesli chodzi o zadluzanie Polski. W 2007 roku budzet powinien miec nadwyzki i to spore, a zadluzenie roslo tak jak zawsze.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 17:36:07
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 16:17, the_foe pisze:
PIS to PO2 jesli chodzi o zadluzanie Polski.

Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Data: 2011-02-23 17:39:46
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 17:36, u2 pisze:
W dniu 2011-02-23 16:17, the_foe pisze:
PIS to PO2 jesli chodzi o zadluzanie Polski.

Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Masz racje, oczywiscie. Tusk mi placi 5K zl za pisanie glupot na tej grupie. Zazdroscisz?  ;)

--
the_foe

Data: 2011-02-23 16:48:16
Autor: obserwator
> [...]
> Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Masz racje, oczywiscie. Tusk mi placi 5K zl za pisanie glupot na tej grupie. Zazdroscisz?  ;)

ty jestes tylko pozyteczny, ale raczej nie TW:)

Data: 2011-02-23 17:51:21
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:48,  obserwator pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Masz racje, oczywiscie. Tusk mi placi 5K zl za pisanie glupot na tej grupie. Zazdroscisz?  ;)

ty jestes tylko pozyteczny, ale raczej nie TW:)

Raczej nie, ale na partyjniaka z LSD to wygląda :)

Data: 2011-02-23 16:55:11
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Raczej nie, ale na partyjniaka z LSD to wygląda :)

to Schetyna z ukadu wroclawskiego go nie zatrudnil?:))

Data: 2011-02-23 17:56:15
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:55,  obserwator pisze:
Raczej nie, ale na partyjniaka z LSD to wygląda :)
to Schetyna z ukadu wroclawskiego go nie zatrudnil?:))

Oni wszyscy z jednej paki.

Data: 2011-02-23 18:02:21
Autor: the_foe
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
W dniu 2011-02-23 17:55,  obserwator pisze:
to Schetyna z ukadu wroclawskiego go nie zatrudnil?:))

taki niski, niezgrabny, rozbiegane oczki, belkotliwa gatka?

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:17:32
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 18:02, the_foe pisze:
taki niski, niezgrabny, rozbiegane oczki, belkotliwa gatka?

Kopał w gałę z Tuskiem, ale ostatnio przestał.

Data: 2011-02-23 17:57:42
Autor: the_foe
[...]

jestem JW. ;)
a tek serio to placa mi 15K, klamalem bo balem sie ze wygryziecie mnie z posadki.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:01:33
Autor: Hans Koss

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik3dog$cc2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

grupie. Zazdroscisz?  ;)

ty jestes tylko pozyteczny, ale raczej nie TW:)

u2 to pożyteczny dureń! ;)

Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego konta w banku, nie ma prawa jazdy i zapewne nie umie obsługiwać telefonu bardziej skomplikowanego niż stara Nokia, sam nagle wpada na pomysł prowadzenia blogaska?" - pyta czarny kot; wyczuleni na fałsz blogerzy nie wierzą w internetowe "nawrócenie" prezesa PiS.

HansKoss

Data: 2011-02-23 09:50:00
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 23 Lut, 18:01, "Hans Koss" <rudy...@pancerni.ru> wrote:

Czy naprawd wierzycie, e cz owiek, kt ry nie ma w asnego konta w banku,
nie ma prawa jazdy i zapewne nie umie obs ugiwa telefonu bardziej
skomplikowanego ni stara Nokia, sam nagle wpada na pomys prowadzenia
blogaska?"

A jaka to człowieku różnica czy wpadł na to sam czy ktoś mu to
podpowiedział? Ważne jest  to co ma w tych swoich wpisach do
przekazania a nie to że przedwczoraj się dowiedział o takiej
możliwości rozpowszechniania swoich poglądów ani to że tekst mu
wklepuje z klawiatury kot bury...
J-23

Data: 2011-02-23 19:02:22
Autor: Hans Koss

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:85717a06-fe95-4285-aa46-6766aed8aa32o7g2000prn.googlegroups.com...
[...]

A taka jak pomiędzy dmuchaną lalką, a normalną dziewczyną! Taka jak walenie konia w kiblu, a kochanie się z kobietą! Co ten człowiek ma do przekazania? Przecież on nie ma o niczym zielonego pojecia. Od dzieciństwa na garnuszku matki, nie skalał się żadną pracą fizyczną, nie potrafi jeździć nawet rowerem, a ty uważasz, że jest kims?! Taki ktoś dobrał sobie do towarzystwa Leppera i Giertycha jako koalicjantów! Giertycha można przełknąć, jest wykształcony ale Lepper? Rżnął się z dziwkami w hotelu sejmowym, a J.Kaczyński zrobił go wicepremierem!!! Kto z kim przystaje sam sie takim staje! Jakie poglądy ma J.Kaczyński? To socjalista, który rozdawałby cudze! Nic z tego, ten człowiek to coś jak Dyzma!

HansKoss

Data: 2011-02-23 17:49:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:39, the_foe pisze:
[...]

Nie, bo wiem że to są marne srebrniki, które otrzymujesz.

ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego