ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego

Data: 2011-02-22 19:38:23
Autor: obserwator
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): (....)

Pan Jaroslaw Kaczynski w wyjatkowo prosty i zrozumialy sposob odpowiedzil na
zadane mu pytania. Prosciej juz sie nie dalo...dlatego tez prawdopodobnie, zhakowano saloon, bo
postkomuchy i inne pelo-spece od robienia wody z mozgu spoleczenstwu, nie
spodziwaly sie, ze Pan Jaroslaw Kaczynski zacznie romawiac w tak bezposredni
sposob z ludzmi.

Istnieje wiec obawa, ze klamstwa medialne na jego temat, nie odniosa
zakladanego celu:))

Data: 2011-02-23 15:04:05
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-22 20:38,  obserwator pisze:
[...]

Lepper mowil to samo: pieniadze sa w bankach, dlatego ludzie sa biedni. Jk to czlowiek inteligentny i na pewno wie ze kreacja pieniadza wymaga zapelnienia luki PKB inaczej to pusty pieniadz. Panstwo kreujace pieniadz - to sie nigdy nie udawalo bo inaczej niz system bankowy budzet niczym nie ryzykuje. Polowa tych pieniedzy rozchodzi sie niewiadomo gdzie wplywajac do gospodarki gdzie nie ma pokrycia w produkcie.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 14:35:34
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]
> sposob z ludzmi.

Lepper mowil to samo: pieniadze sa w bankach, dlatego ludzie sa biedni.

z pelowcami nie mozna rozmawiac sensownie, bo sobie cos wymylaja i nastepnie chca na temat tych subiektywnych wymyslow dyskutowac.

Ponadto,skoro jestes taki naddociekliwy w przypadku tej wypowiedzi
Kaczynskiego, to powiedz mi dlaczego kompletnie tracisz te ceche jesli
podaje ci sie FAKTY karygodnej, ksiezycowej polityki ekonomicznej w wydaniu rzadu Tuska?

Powtarzam, zwolennicy PO uwielbiaja rozmawiac na temat PiS i Kaczynskiego,a
nabieraja wody w usta lub dostaja malpiego umyslu, kiedy podawane sa FAKTY nieudolnosci rzadu PO.

Przeciez w koncu to PO rzadzi, a nie PiS. PiS rzadzil w tym polskim bagnie
tylko 2 lata. Wczesniej i od ponad trzech lat rzadzi klika, ktora poza
umiejetnoscia okradania spoleczenstwa, niczego innego nie potrafi zdzialac.

Ja tego nie rozumiem, jak ludzie moga byc do tego stopnia umyslowo
ograniczeni, skoro podobna sytuacja nie wystepuje w zadnym cywilizowanym kraju
i w takich normalnych krajach, dniami i nocami nie zyje sie tematem partii
opozycyjnej. Punktuje sie partie aktualnie rzadzaca.

Jak chcecie zyc normalnie, skoro jestescie nienormalni?

Data: 2011-02-23 15:53:00
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 15:35,  obserwator pisze:
[...]

chodzi o skale: ekscesy ekonomiczne Po mozna porownac do drobnej kradziezy w sklepie samobslugowym. To co proponuje JK to juz morderstwo I stopnia.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 15:02:21
Autor: obserwator
> [...]

chodzi o skale: ekscesy ekonomiczne Po mozna porownac do drobnej kradziezy w sklepie samobslugowym. To co proponuje JK to juz morderstwo I stopnia.

ekscesy PO sa nie do pokonania, wiec sie prosze nie pocieszac. --

Data: 2011-02-23 16:14:26
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:02,  obserwator pisze:
[...]

uwazasz ze dodruk pieniadza jest lepszy niz zwiekszanie deficytu?

--
the_foe

Data: 2011-02-23 15:41:39
Autor: obserwator
> [...]
>
> ekscesy PO sa nie do pokonania, wiec sie prosze nie pocieszac.

uwazasz ze dodruk pieniadza jest lepszy niz zwiekszanie deficytu?

nie uwazam i Kaczynski tez tak nie uwaza, skad wiec znowu wyciagnales ten
*argument*? --

Data: 2011-02-23 16:51:06
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:41,  obserwator pisze:
the_foe<the_foe@wupe.pl>  napisaĹ‚(a):

[...]

z tej wypowidzi JK:
"To oczywiste nieporozumienie. Chodzi o to, że jeżeli w systemie bankowym jest więcej pieniędzy, to jest też większa możliwość pożyczania ich czy posługiwania się nimi przez państwo. Ale to w żadnym razie nie oznacza oczywiście zabierania komukolwiek pieniędzy. To jest zupełne nieporozumienie – po prostu jak system bankowy jest silniejszy, to możliwości państwa są także większe. Np. te kraje, które zostały bardzo zagrożone kryzysem mogły z niego wybrnąć dlatego, że były bardzo duże środki, z których można było skorzystać. To jest sens tego stwierdzenia, nie ma to nic wspólnego z tym, żeby cokolwiek komukolwiek zabierać. Idzie o to, żeby te pieniądze po prostu pracowały dla gospodarki, ale jednocześnie pracowały także dla tego, kto je trzyma w banku. Ta osoba korzysta z oprocentowania, a gospodarka korzysta bardziej się nakręcając. "

99% ekonomistow twierdzi ze pakiety Obamy to zwykle drukowanie pieniedzy. I takie zabiegi, wcale nie wyrwaly nikogo z kryzysu, one tylko mialy ten kryzys zamaskowac przed wyborcami. Masz inne zdanie na ten temat?

--
the_foe

Data: 2011-02-23 16:20:48
Autor: obserwator
[...]

ale przyklad USA jest tutaj zupelnie nieadekwatny i nie o to Kaczynskiemu
chodzilo.

W przypadku USA problem nalezy rozpatrywac globalnie, bo porozumienie nastapilo na poziomie wielu panstw w celu ratowania sytuacji kryzysowej.

Wielu ekonomistow krytykuje slusznie to rozwiazanie, ale porozumienie
miedzypanstwowe pozwolilo wyhamowac jednak kryzys i nie jest on tak silnie
odczuwany przez panstwa ktore sie porozumialy.

W USA stymulowano w ten sposob gospodarke, ale nie robiono tego w sposob
kontrolowany przez rzad, dlatego przedobrzono.

Polska moze wiec uczyc sie na bledach, ale nie oznacza to, ze sa to dzialania
zle.

Data: 2011-02-23 17:32:59
Autor: u2
[...]

Ale SB-eki łudz± się, że ludzie nie wyjd± na ulice tak jak w Egipcie :)

Data: 2011-02-23 16:45:33
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ale SB-eki łudz± się, że ludzie nie wyjd± na ulice tak jak w Egipcie :)

oni wiedza, ze ludzie nie wyjda na ulice. Nie ma po co wychodzic, skoro znowu podsuna jakiegos idola tlumow, typu bekon.

Ludzie mlodzi i zdolni beda po prostu nadal wyjezdzac gdzie sie da z tej
sbeckiej demokracji i dobrobytu....chyba, ze wczesniej otrzezwieja i zaczna budowac demokracje oddolnie. --

Data: 2011-02-23 17:47:33
Autor: Hans Koss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego

Co tu jeszcze robisz?

HansKoss

Data: 2011-02-23 16:50:17
Autor: obserwator
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
Hans Koss <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):
Co tu jeszcze robisz?

buduje demokracje oddolna.

HansKoss

a ty sie nie podszywaj trollu pod cudzy nick.

Data: 2011-02-23 17:52:12
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:50,  obserwator pisze:
a ty sie nie podszywaj trollu pod cudzy nick.

Taka jego rola, tego zahira.

Data: 2011-02-23 16:59:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-23 17:50,  obserwator pisze:
> a ty sie nie podszywaj trollu pod cudzy nick.

Taka jego rola, tego zahira.

 ..i logika rozumowania. Biedak uwaza,ze jak bedzie zaklocal i utrudnial w sieci dyskusje, to prawda nie wyjdzie na wierzch. Podobnie mysla ci z *opiniotworczych* postkomuszych mediow i dlatego usuwaja
programy typu *Warto rozmawiac*:))

Tepota postkomusza.

Data: 2011-02-23 18:01:27
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:59,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nadal wierz± Leninowi, że ten kto opanował merdia ten ma władzę. Ale
zawsze pojawia się powiew anarchii, którego nikt nie jest w stanie
powstrzymać :)

Data: 2011-02-23 17:04:16
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nadal wierz± Leninowi, że ten kto opanował merdia ten ma władzę. Ale
zawsze pojawia się powiew anarchii, którego nikt nie jest w stanie
powstrzymać :)

totez  mowie ze tepaki, bo nie wyciagaja zadnych wnioskow z historii:)

Data: 2011-02-23 17:48:08
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:45,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Młodzi, wykształceni, z wielkich miast powoli rozumiej±, że s± dymani
przez partyjkę oszustów wzespół z partyjk± "ludowców" rodem z PRL-u.

ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego