ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego

Data: 2011-02-23 14:58:20
Autor: the_foe
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego

   To oczywiste nieporozumienie. Chodzi o to, że jeżeli w systemie bankowym
   jest więcej pieniędzy, to jest też większa możliwość pożyczania ich czy
   posługiwania się nimi przez państwo. Ale to w żadnym razie nie oznacza
   oczywiście zabierania komukolwiek pieniędzy. To jest zupełne
   nieporozumienie ? po prostu jak system bankowy jest silniejszy, to
   możliwości państwa są także większe. Np. te kraje, które zostały bardzo
   zagrożone kryzysem mogły z niego wybrnąć dlatego, że były bardzo duże
   środki, z których można było skorzystać. To jest sens tego stwierdzenia,
   nie ma to nic wspólnego z tym, żeby cokolwiek komukolwiek zabierać. Idzie
   o to, żeby te pieniądze po prostu pracowały dla gospodarki, ale
   jednocześnie pracowały także dla tego, kto je trzyma w banku. Ta osoba
   korzysta z oprocentowania, a gospodarka korzysta bardziej się nakręcając.

kurwa jak Mikke jeszcze raz bedzie wazelinowal JK to osobiscie pojade, namierze go i splune mu pod nogi. Przeciez to jawne zapowiedzenie dodruku pieniadza.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 06:02:42
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 14:58, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

 Przeciez to jawne zapowiedzenie
dodruku pieniadza.
 No toś sobie ładnie kurwa dośpiewał coś o czym JK pewnie nawet nie
pomyślał,  a już na pewno nie wspomniał ani nawet nie zasugerował w
swojej odpowiedzi.
J-23

Data: 2011-02-23 15:09:09
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 15:02, Hans Kloss pisze:
[...]

chcialbym zebys mi wyjasnil co znaczy "poslugiwania sie"? Bo to jest zupelnie nowa forma oddzialywania pienieznego rzadu. Bo obecnie rzad moze pozyczyc dowolna kwote pieniedza po zaplaceniu odpowiedniej ceny.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 06:42:10
Autor: Hans Kloss
On 23 Lut, 15:09, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 15:02, Hans Kloss pisze:> On 23 Lut, 14:58, the_foe<the_...@wupe.pl>  wrote:

>   No to sobie adnie kurwa do piewa co o czym JK pewnie nawet nie
> pomy la ,  a ju na pewno nie wspomnia ani nawet nie zasugerowa w
> swojej odpowiedzi.
> J-23

"Chodzi o to, e je eli w systemie bankowym jest wi cej pieni dzy, to
jest te wi ksza mo liwo po yczania ich czy pos ugiwania si nimi
przez pa stwo"

chcialbym zebys mi wyjasnil co znaczy "poslugiwania sie"?

O to powinieneś raczej spytać blogera Kaczyńskiego. Ja mam nadzieję że
chodziło mu o to co już raz próbował forsować jako system
gwarantowanych przez państwo tanich kredytów mieszkaniowych. W
przypadku gdy ryzyko kredytowe wziąłby na siebie skarb państwa a w
bankach były wystarczające rezerwy finansowe to taki system tanich
kredytów miałby autentyczne szanse powodzenia. Innego sposobu
"posługiwania się" funduszami bankowymi przez państwo nie jestem sobie
zresztą  w stanie wyobrazić.
 Bo to jest
zupelnie nowa forma oddzialywania pienieznego rzadu. Bo obecnie rzad
moze pozyczyc dowolna kwote pieniedza po zaplaceniu odpowiedniej ceny.
Mam nadzieje że bloger Kaczyński przez "posługiwanie się" nie miał na
myśli dalszego lawinowego zadłużania budżetu wzorem tuskodońskiej
hołoty.  Jeżeli w przyszłości okazałoby się inaczej (a póki co nie ma
żadnych podstaw do takich podejrzeń) to wyleci ze stanowiska tempie
ekspresowym- elektorat PiS ma dużo mniejszą cierpliwość niż
platfonskie lemingi, które można oszukiwać bezkarnie w nieskończoność.
J-23

Data: 2011-02-23 07:10:12
Autor: Hans Kloss

Data: 2011-02-23 16:17:34
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 16:10, Hans Kloss pisze:
Mam nadzieje że bloger Kaczyński przez "posługiwanie się" nie miał na
myśli dalszego lawinowego zadłużania budżetu wzorem tuskodońskiej
hołoty.

No, ale JK z mowinicy Sejmu mowil o koniecznosci wpompowania kilkudziesieciu mld zl przez budzet panstwa w gospodarke! Skoro nie zrownowazyl budzetu kiedy to bylo dziecinnie proste to czemu mialby to zrobic w czasie kryzysu kiedy wymaga to drakonskich oszczednosci? PIS to PO^2 jesli chodzi o zadluzanie Polski. W 2007 roku budzet powinien miec nadwyzki i to spore, a zadluzenie roslo tak jak zawsze.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 17:36:07
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 16:17, the_foe pisze:
PIS to PO2 jesli chodzi o zadluzanie Polski.

Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Data: 2011-02-23 17:39:46
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-23 17:36, u2 pisze:
W dniu 2011-02-23 16:17, the_foe pisze:
PIS to PO2 jesli chodzi o zadluzanie Polski.

Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Masz racje, oczywiscie. Tusk mi placi 5K zl za pisanie glupot na tej grupie. Zazdroscisz?  ;)

--
the_foe

Data: 2011-02-23 16:48:16
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Masz racje, oczywiscie. Tusk mi placi 5K zl za pisanie glupot na tej grupie. Zazdroscisz?  ;)

ty jestes tylko pozyteczny, ale raczej nie TW:)

Data: 2011-02-23 17:51:21
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:48,  obserwator pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
Kłamiesz, jak na TW przystało :)

Masz racje, oczywiscie. Tusk mi placi 5K zl za pisanie glupot na tej grupie. Zazdroscisz?  ;)

ty jestes tylko pozyteczny, ale raczej nie TW:)

Raczej nie, ale na partyjniaka z LSD to wygląda :)

Data: 2011-02-23 16:55:11
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Raczej nie, ale na partyjniaka z LSD to wygląda :)

to Schetyna z ukadu wroclawskiego go nie zatrudnil?:))

Data: 2011-02-23 17:56:15
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:55,  obserwator pisze:
Raczej nie, ale na partyjniaka z LSD to wygląda :)
to Schetyna z ukadu wroclawskiego go nie zatrudnil?:))

Oni wszyscy z jednej paki.

Data: 2011-02-23 18:02:21
Autor: the_foe
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
W dniu 2011-02-23 17:55,  obserwator pisze:
to Schetyna z ukadu wroclawskiego go nie zatrudnil?:))

taki niski, niezgrabny, rozbiegane oczki, belkotliwa gatka?

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:17:32
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 18:02, the_foe pisze:
taki niski, niezgrabny, rozbiegane oczki, belkotliwa gatka?

Kopał w gałę z Tuskiem, ale ostatnio przestał.

Data: 2011-02-23 17:57:42
Autor: the_foe
[...]

jestem JW. ;)
a tek serio to placa mi 15K, klamalem bo balem sie ze wygryziecie mnie z posadki.

--
the_foe

Data: 2011-02-23 18:01:33
Autor: Hans Koss

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik3dog$cc2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

grupie. Zazdroscisz?  ;)

ty jestes tylko pozyteczny, ale raczej nie TW:)

u2 to pożyteczny dureń! ;)

Czy naprawdę wierzycie, że człowiek, który nie ma własnego konta w banku, nie ma prawa jazdy i zapewne nie umie obsługiwać telefonu bardziej skomplikowanego niż stara Nokia, sam nagle wpada na pomysł prowadzenia blogaska?" - pyta czarny kot; wyczuleni na fałsz blogerzy nie wierzą w internetowe "nawrócenie" prezesa PiS.

HansKoss

Data: 2011-02-23 09:50:00
Autor: Hans Kloss
ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego
On 23 Lut, 18:01, "Hans Koss" <rudy...@pancerni.ru> wrote:

Czy naprawd wierzycie, e cz owiek, kt ry nie ma w asnego konta w banku,
nie ma prawa jazdy i zapewne nie umie obs ugiwa telefonu bardziej
skomplikowanego ni stara Nokia, sam nagle wpada na pomys prowadzenia
blogaska?"

A jaka to człowieku różnica czy wpadł na to sam czy ktoś mu to
podpowiedział? Ważne jest  to co ma w tych swoich wpisach do
przekazania a nie to że przedwczoraj się dowiedział o takiej
możliwości rozpowszechniania swoich poglądów ani to że tekst mu
wklepuje z klawiatury kot bury...
J-23

Data: 2011-02-23 19:02:22
Autor: Hans Koss

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:85717a06-fe95-4285-aa46-6766aed8aa32o7g2000prn.googlegroups.com...
[...]

A taka jak pomiędzy dmuchaną lalką, a normalną dziewczyną! Taka jak walenie konia w kiblu, a kochanie się z kobietą! Co ten człowiek ma do przekazania? Przecież on nie ma o niczym zielonego pojecia. Od dzieciństwa na garnuszku matki, nie skalał się żadną pracą fizyczną, nie potrafi jeździć nawet rowerem, a ty uważasz, że jest kims?! Taki ktoś dobrał sobie do towarzystwa Leppera i Giertycha jako koalicjantów! Giertycha można przełknąć, jest wykształcony ale Lepper? Rżnął się z dziwkami w hotelu sejmowym, a J.Kaczyński zrobił go wicepremierem!!! Kto z kim przystaje sam sie takim staje! Jakie poglądy ma J.Kaczyński? To socjalista, który rozdawałby cudze! Nic z tego, ten człowiek to coś jak Dyzma!

HansKoss

Data: 2011-02-23 17:49:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-23 17:39, the_foe pisze:
[...]

Nie, bo wiem że to są marne srebrniki, które otrzymujesz.

ciekawe zagadnienia na blogu p. Jaros?awa Kaczy?skiego