ciekawostka.....

Data: 2009-11-09 17:16:36
Autor: J.S
ciekawostka.....
Data: 2009-11-09 21:15:15
Autor: Pepek
ciekawostka.....
J.S pisze:
tylko czy faktycznie działa czy kolejny bajer? http://allegro.pl/item804568084_jammer_spowalniacz_radarow_100_skutecznosci_hit.html

działa. działa rewelacyjnie i bardzo pomaga...sprzedajacemu.

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2009-11-09 21:18:50
Autor: J.S
ciekawostka.....

Użytkownik "Pepek" <piopio1104@wp.pl> napisał w wiadomości news:hd9t8k$5pt$1achot.icm.edu.pl...
J.S pisze:
[...]

no też to podejrzewam.... ale gdyby faktycznie działało byłoby pięknie :)

Data: 2009-11-09 21:22:17
Autor: Pepek
ciekawostka.....
J.S pisze:
[...]

gdyby tak było to nie byłoby na świecie ani sztuki broni rakietowej i żądnej innej naprowadzanej wiązką radarową :)
tak mi sie wydaje.

Data: 2009-11-09 21:32:55
Autor: J.F.
ciekawostka.....
On Mon, 09 Nov 2009 21:22:17 +0100,  Pepek wrote:
J.S pisze:
[...]

Wydaje ci sie. To nie zakloca naprowadzania radarem, tylko pomiar
predkosci. A zaklocanie radaru jest stosowane i odklocanie - gdzies
nawet widzialem suszarke dla policji odporna na zagluszacze :-)

Koncepcyjnie sprawa jest bardzo prosta, technicznie .. juz nie, to
mikrofale, to nie jest zajecie dla amatorow. I dzialac moze .. ale czy dziala ? Jest to zapewne jakies firmowe urzadzenie - trzeba poszukac jakie.
Choc i firmy potrafia klamac klientom.

J.

Data: 2009-11-09 22:10:40
Autor: Pepek
ciekawostka.....
J.S pisze:
[...]

pewnie masz rację.

[...]

po co?
pomoże to na mierniki laserowe?

Data: 2009-11-09 22:26:34
Autor: kogutek
ciekawostka.....
J.F. pisze:
> [...]

pomoże to na mierniki laserowe?

-- Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-
Tak samo jak na 20 tysięcy kamer jakie już są instalowane i testowane. --

Data: 2009-11-10 12:35:54
Autor: J.F.
ciekawostka.....
Użytkownik "Pepek" <piopio1104@wp.pl> napisał w wiadomości news:hda0gh$9nt$1achot.icm.edu.pl...
J.F. pisze:
Jest to zapewne jakies firmowe urzadzenie - trzeba poszukac jakie.
Choc i firmy potrafia klamac klientom.

po co?

Po co klamac czy po co szukac ? :-)

pomoże to na mierniki laserowe?

Na mierniki laserowe mozna podobny przesuwacz zrobic.
One ponoc inaczej mierza, to moze byc bardziej klopotliwe, ale z kolei latwiej sie zakloca.

J.

Data: 2009-11-10 13:49:31
Autor: Mario
ciekawostka.....
J.S pisze:
[...]

no ..
ale to działa, sprawdzone :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-11-09 23:19:58
Autor: K
ciekawostka.....
J.S pisze:
tylko czy faktycznie działa czy kolejny bajer? http://allegro.pl/item804568084_jammer_spowalniacz_radarow_100_skutecznosci_hit.html

dziala, zadna nowosc. kilka lat temu sie facet (nie ten) reklamowal z tym sprzetem w autoswiecie... kost z tego co pamietam 400pln

Data: 2009-11-09 23:39:33
Autor: AL
ciekawostka.....
J.S pisze:
tylko czy faktycznie działa czy kolejny bajer? http://allegro.pl/item804568084_jammer_spowalniacz_radarow_100_skutecznosci_hit.html
kupic i sprawdzic na rowerze (ustawic wskazania na +80) i po terenie zabudowanym ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-10 09:56:55
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
ciekawostka.....
Witam serdecznie.

tylko czy faktycznie działa czy kolejny bajer?
W czasach gdy amatorzy mają możliwość budowania urządzeń mikrofalowych, taki
sprzęt, w tej cenie ma prawo działać. Radary radiowe wykorzystują efekt
Dopplera, więc można zbudować urządzenie, które będzie zwykłym transwerterem. To
żadna nowość. Inna sprawa, że nie będzie działać na urządzenia laserowe, więc
przydatność coraz mniejsza.
Taniej jest jeździć przepisowo, a przynajmniej się starać. Nawet jeśli co kilka
lat złapie się jakiś mandat to trudno jest zapłacić tyle ile warte są te
wszystkie CB radia, antyradary, GPS-y...
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/l

Data: 2009-11-10 12:37:26
Autor: J.F.
ciekawostka.....
Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.00000370.4af92ad7newsgate.onet.pl...
Taniej jest jeździć przepisowo, a przynajmniej się starać. Nawet jeśli co kilka
lat złapie się jakiś mandat to trudno jest zapłacić tyle ile warte są te
wszystkie CB radia, antyradary, GPS-y..

A stracony czas policzyles ? :-)

J.

Data: 2009-11-10 23:02:04
Autor: Marcin
ciekawostka.....
A stracony czas policzyles ? :-)

A ilość zyskanych żyć policzyłeś?

Data: 2009-11-11 11:59:12
Autor: J.F.
ciekawostka.....
On Tue, 10 Nov 2009 23:02:04 +0100,  Marcin wrote:
A stracony czas policzyles ? :-)
A ilość zyskanych żyć policzyłeś?

Na razie wychodzi mi zero, wiec podliczylem :-)

J.

Data: 2009-11-11 09:04:20
Autor: newsartmedia
ciekawostka.....
Witam ponownie.

A stracony czas policzyles ? :-)
Na razie to czas tracą koledzy z mojego zespołu, na tłumaczenia się przed
patrolami, i mimo tych wszystkich zabezpieczeń nadal płacą więcej. ;-)
Jeśli chodzi o mnie, to jeśli jadę dłużej, to nie jest to dla mnie czas
stracony. Raczej odpoczynek okazja do wykorzystania go na przemyślenie różnych
spraw. Szybko, jeżdżę na torze.