ciekawostka ;)

Data: 2009-12-28 20:14:08
Autor: Jerzy Pastusiak
ciekawostka ;)
Data: 2009-12-28 19:17:45
Autor: Waldek Godel
ciekawostka ;)
Dnia Mon, 28 Dec 2009 20:14:08 +0100, Jerzy Pastusiak napisał(a):

http://www.startimes2.com/f.aspx?t=21064923

ktos zna arabski ???

;)

A co w tym specjalnego? Już dawno były rozwiązania umożliwiające montaz
nawet kilkunastu konwerterów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-28 20:45:40
Autor: Jerzy Pastusiak
ciekawostka ;)
Już dawno były rozwiązania umożliwiające montaz
nawet kilkunastu konwerterów.

dzieki za info

taa ,
tez mi sie wydawalo , ze z siedem lat temu widzialem
cos podobnego

juz wiem , chyba tutaj :

http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/4lnb.htm

Data: 2009-12-28 19:54:06
Autor: Waldek Godel
ciekawostka ;)
Dnia Mon, 28 Dec 2009 20:45:40 +0100, Jerzy Pastusiak napisał(a):

tez mi sie wydawalo , ze z siedem lat temu widzialem
cos podobnego

juz wiem , chyba tutaj :

http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/4lnb.htm

bardziej miałem na myśli coś takiego:
http://www.aerialsuperstore.co.uk/wavefield-ds-55cm-force-frontier-multi-sat-dish-33-p.asp

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-28 21:23:00
Autor: Jerzy Pastusiak
ciekawostka ;)
Witaj.

http://www.aerialsuperstore.co.uk/wavefield-ds-55cm-force-frontier-multi-sat-dish-33-p.asp

No tak Waldku, ale wspominajac stare czasy, to chyba nic nie
pobije Peter Spelta:
http://www.satlex.net/pl/image_window.html?name=netherlands&pic=9

Kierunki:
28.2°E+28.5°E+26°E / 23.5°E / 19.2°E / 16°E / 13°E / 10°E / 7°E / 5°E / 1°W / 4°W+5°W / 7°W+8°W / 11°W+12.5°W / 15°W / 30°W

ze stron Chris Mitiu:
http://www.satlex.net/pl/netherlands-pic_9.html

Chrisa naprawde podziwiam.
Swietne strony, niezwykly organizator.
Udalo mu sie mnie przekonac, do przetlumaczenia duzej
czesci jego stron mimio, ze jak zwykle nie mialem zupelnie
czasu, a i roboty przy tlumaczeniu jest troche.

Normalnie, za zadne pieniadze bym tego nie zrobil.
Poniewaz bardzo mi sie spodobaly, wiec zrobilem to za
darmo. A bylo to z cztery lata temu.

Tak to, wspominajac sobie w wakacyjnym okresie.

Pzdr.J.P.

Data: 2009-12-28 21:00:41
Autor: ..:: sjf ::..
ciekawostka ;)
W dniu 2009-12-28 20:17, Waldek Godel pisze:
[...]

Widzę, że nie zrozumiałeś. Zapewne chodzi o zdjęcie "zapożyczone" ze strony Jerzego Pastusiaka.

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

Data: 2009-12-28 22:54:33
Autor: JanKo
ciekawostka ;)
Agent Jerzy Pastusiak nadaje:
ktos zna arabski ???

http://translate.google.pl zna ale to taki techniczny jezyk ze nic nie zrozumialem ;-)
"Doszedlem do tego tematu jest polaczenie, jesli zdjecie jest jednym z miejsc i Anthony Robbins Anthony Robbins maja podobne struktury, ale niestety nie mam aparatu. Jak moge odebrac szesc satelitów poprzez danie miedzy Outlst W. 3, jezeli Guenaq upolitycznione Suisse i bukiet DJ Turk i ksiezyc EUTELSAT W 1, gdzie raj ptaków z innych kanalów, dramat Kescar HEAD sekund lub centralnych, glowa w lewo, podnies Alhoutbeard, natomiast trzeci i szef tutaj powinna byc odleglosc miedzy glowica centralnego niz cm jak najmniej powinno byc nieco nizsze dla reszty naglówków w fazie przechwytywania wszystkich czestotliwosci, a czwarty glowa musi byc Alternator przylegajacych do fazy prawo do zabierania szesciu Nilu Doucy Telecom Algierii, gdzie pakiet jest lepiej miec troche wyzsze, do wykorzystania podczas przenoszenia naczynie do slabosci na zachodzie 22 uchwycic pelny HISPASAT który ruchome plyty i odwrotnie do przechwytywania Alehtbeard z Arabsat wschód, tylko zapomniec o dobra dystrybucje czterech przelacznik do szesciu satelitów, gdzie umiescic plytke. "Prosze przyjac pozdrowienia "

Data: 2009-12-28 23:10:18
Autor: Jerzy Pastusiak
ciekawostka ;)
On Mon, 28 Dec 2009, JanKo wrote:
> [...]
| wyzsze, do wykorzystania podczas przenoszenia naczynie do slabosci na
| zachodzie 22 uchwycic pelny HISPASAT który ruchome plyty i odwrotnie do

Dzieki.
Świetne.

Czysta poezja - piekny jezyk, chyba sie zaczne uczyc!

Proszę przyjąć pozdrowienia, jp :)

Data: 2009-12-29 05:44:02
Autor: JanKo
ciekawostka ;)
Agent Jerzy Pastusiak nadaje:
Czysta poezja - piekny jezyk, chyba sie zaczne uczyc!

Polski techniczny też jest pełen poezji, np. wietnamczyków bawi do łez że prąd jak ptaszek, przebywa w gniazdkach i że pływa kablami jak rybka.

ciekawostka ;)