ciekawostka

Data: 2010-03-03 23:26:30
Autor: identifikator: 20040501
ciekawostka
pewnie nie wiecie, to powiem, że napisałem negatywną opinię o nowo wydanej ksiązce o USB na stronach wydawnictwa helion... wykasowali, moja opinia wcale nie pojawiła się na stronie... widzę, że poza moją są same mega pozytywy... ciekawi mnie czy mogą za to beknąć?

Data: 2010-03-04 00:18:04
Autor: Robert Tomasik
ciekawostka

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:hmmoc8$s04$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dlatego opinii o ofertach nie szuka się na stronach sprzedawców, bo to nie ma sensu.

ciekawostka