ciekawostka o IMDb

Data: 2011-04-13 12:29:01
Autor: DP
ciekawostka o IMDb
w Crossing Over [2009] jedna z postaci zostaje złapana przez odpowiednie władze na próbie nielegalnej legalizacji swjego pobytu w USA

agenci odpowiedniej instytucji mówią, że w papierach miała podane, iż jest wzięta australijką z nagrodami na koncie - ale IMDb odnotowuje zaledwie 2 produkcje z jej udziałem

ciekawi mnie czy w rzeczywiśtości taka instytucja kontrolna rzeczywiście podpierałaby się tym co mówi IMDb

DP

PS Przepraszam, że tutaj nie ma nic o Rambo

Data: 2011-04-13 17:56:20
Autor: Ghost
ciekawostka o IMDb

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io3uf5$bdq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mysle, ze to mozliwe. To tylko w polsce sciagniecie informacji z wikipedii stanowi faux pas.

Data: 2011-04-14 15:27:33
Autor: Firankowy potwór
ciekawostka o IMDb

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:io4hik$5v8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo wikipedię każdy może edytować, przy ważniejszych hasłach to nie przejdzie, ale np stworzę hasło, że w Gabonie żyją mrówki wielkości chomika i żywią się bananami a Ty się tym pochwalisz pani od biologii, to Cię wyśmieją.

Data: 2011-04-14 23:09:22
Autor: Ghost
ciekawostka o IMDb

Użytkownik "Firankowy potwór" <potwor@firanka.org> napisał w wiadomości news:io6soj$q1e$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Smiejace sie mrowki wielkosci chomika? Nie wierze.

ciekawostka o IMDb