ciekawostkr

Data: 2016-08-23 19:59:48
Autor: xyz
ciekawostkr
W dniu 23.08.2016 o 10:54, megrims pisze:
No dobra - na dzień dzisiejszy to nie zabrali mi,
ale:

http://www.gdzie-kupic-prawo-jazdy.com/index.htm

czy to jakaś wyjebka.pl czy coś w tym jest?

"Czas oczekiwania, razem z załatwieniem wszystkich spraw formalo-administracyjnych na Pradze to około 2-3 tygodnie."

Chłopaki z Warszawy.
No ale mając skan podpisu, zdjęcie, pesel i resztę danych
można sporo zdziałać.

--
-- - xyz

Data: 2016-08-24 22:46:57
Autor: re
ciekawostkr

Użytkownik "xyz"

[...]

-- -
:-)

Gdyby o podpis chodziło to wystarczy go spreparować. Nie jest do niczego używany nawet w Polsce.

ciekawostkr