ciekawy "przelew" w Eurobanku...

Data: 2009-06-15 21:00:37
Autor: Mariusz
ciekawy "przelew" w Eurobanku...
Zrobiłem dzisiaj przelew z Multi na konto online. Wszystko ok, ale pokarało mnie w inny sposób... EB pobrał sobie 4 zł za prowadzenie rachunku. Nie powinien, bo na koncie oszczędnościowym jest kwota zwalniająca od opłaty. Ciekawy jest tytuł tej operacji: "przelew zewnętrzny przychodzący", nr rachunku jest w EB, kwota tego "przelewu" to minus 4 zł. Ki diabeł, zaczynam się bać...

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-15 12:17:22
Autor: Josh01
On 15 Cze, 21:00, "Mariusz" <eme...@niespamujmitu.op.pl> wrote:
[...]

Zaraz ktoś napisze, że jestem złośliwy, ale co tam... Wiesz. To nie
Eurobank zrobił przelew, to "system". I nie licz, że konsultant pomoże
Tobie rozwikłać zagadkę, bo "ten system tak działa".... (że nikt nie
wie jak działa).NB: mnie powiedziano,że opłaty pobierane są ostatniego
dnia miesiąca.

J.

Data: 2009-06-15 21:23:18
Autor: Mariusz
Użytkownik "Josh01" <josh.web.01@gmail.com> napisał w wiadomości news:af2d1467-3596-4f40-b27a-
NB: mnie powiedziano,że opłaty pobierane są ostatniego
dnia miesiąca.

Zrobiłem pierwsze zasilenie tego rachunku, wcześniejsze przelewy były na konta oszczędnościowe. Może nie chcieli mi zrobić "niedozwolonego" salda ujemnego? :-/

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-15 21:34:06
Autor: Ra
Mariusz pisze:
[...]

co do 4 zł to tu pewnie leży pies pogrzebany
przypomniałeś mi żeby ich pogonić z reklamacją (od marca)

Data: 2009-06-15 19:22:48
Autor: Mariusz
ciekawy
Mariusz <emerel@niespamujmitu.op.pl> napisał(a): A ja Cie pociesze - na pewno jak zlozysz reklamacje to spokojnie bedzie ona rozpatrzona na Twoja korzysc - jezeli faktycznie masz spelnione wszystkie wymagania.
 Z tego co mozna sie zorientowac to EB pobiera taka oplate swiezym uzytkownikom - mi tez kiedys pobrali i nastepnego dnia zwrocili... Moze maja cos w ustawieniach uzytkownika, ze musi ktos recznie cos odhaczyc - nie wiem, ale po jednej wpadce mi sie juz pobieranie 4pln nie zdarza, choc na ROR mam zawsze te 4pln na wszelki wypadek. Z tego co widac po forach to te nieszczesne 4pln oplaty zdarza im sie stosunkowo czesto, ale i nie powtarza...

Data: 2009-06-15 21:25:22
Autor: Mariusz
ciekawy
Tylko skąd taka nazwa operacji? Inni też tak mieli?

pozdrawiam
też Mariusz :-)

Data: 2009-06-16 09:25:02
Autor: Robert Kois
ciekawy
Dnia Mon, 15 Jun 2009 19:22:48 +0000 (UTC), Mariusz napisał(a):

[...]

U mnie im się zdarzyło 2 razy :). Ale reklamacja rozpatrzona błyskawicznie. --
Kojer

Data: 2009-06-15 22:17:12
Autor: Grażyna.Ł

Użytkownik "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> napisał w wiadomości news:h165op$98b$1news.onet.pl...
[...]

Mnie wlasnie też pobrali 4,-zł niewiadomo dlaczego.Pewnie znowu coś im sie poknociło w systemie.Juz napisałam reklamację.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2009-06-16 16:32:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ciekawy "przelew" w Eurobanku...

"Mariusz" h165op$98b$1@news.onet.pl

[...]

A jeśli ja jutro przeleję z Aliora do EB 900 złotych na onlineowe, to EB nie
zabierze mi 4 złotych za prowadzenie? Do tej pory wpłacałem gotówką w EB, ale
teraz EB tak  krótko pracuje, że nie mam kiedy wpłacać. :)

BTW -- galerie pracują coraz krócej, banki też... Kryzys to czy wakacje?
Za oknem ciemno jak wieczorem, choć jest teraz niemal najdłuższy dzień w roku...
Stawiam więc na kryzys, nie na wakacje, bo komu się chce wakacjować w taką pogodę?... :)

Data: 2009-06-17 06:48:46
Autor: aneczka.jedna
Eurobank - 4 zł podkrada
Eurobank ma jakiś błąd w systemie
mi właśnie "zjadł" 4 zł przy przelewie wewnętrznym z oszczędnościowego na ror

Data: 2009-06-17 12:05:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - 4 zł podkrada

" aneczka.jedna" h1a3kd$44u$1@inews.gazeta.pl

Eurobank ma jakiś błąd w systemie

Optymistka. Jeden błąd?

Data: 2009-06-18 08:53:37
Autor: Pete
Eurobank - 4 zł podkrada
W dniu 17.06.09 8:48,  aneczka.jedna pisze:
Eurobank ma jakiś błąd w systemie
mi właśnie "zjadł" 4 zł przy przelewie wewnętrznym z oszczędnościowego na ror

Niech zgadnę. Na ROR miałaś 0.00?
Pojawiła się kwota, więc zabrali co swoje.

U mnie też pobrali.
Niestety, okazało się że te nieszczęsne 800 PLN musi wpłynąć na ROR.
Nieświadom tego, przelewałem sobie bezpośrednio na oszczędnościowe. I mnie złupili...

--
Pete

Data: 2009-06-18 00:43:22
Autor: luc
Eurobank - 4 zł podkrada
On 18 Cze, 08:53, Pete <nob...@nowhere.com> wrote:
W dniu 17.06.09 8:48,  aneczka.jedna pisze:> Eurobank ma jakiś błąd w systemie
> [...]

Niestety, okazało się że te nieszczęsne 800 PLN musi wpłynąć na ROR.
Nieświadom tego, przelewałem sobie bezpośrednio na oszczędnościowe. I

Wystarczy zrobić potem ruch z oszczędnościowego na rachunek bieżący
(np. przelewając gdzieś dalej, ja spłacałem KK) i też to liczy się
jako przelew przychodzący - pytałem się o to na infolinii (2 razy :-)
i odpowiedziano, że nie ma rozróźnienia pomiędzy przelewem
przechodzącym z zewnątrz, czy też wewnętrznym. Mimo tego opłatę
pobrano, złożyłem reklamację i po dwóch dniach kasa wróciła....
Ciekawe, jak będzie w przyszłym miesiącu?

pzdrwm
luc

Data: 2009-06-19 18:47:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Eurobank - 4 zł podkrada

"luc" 39c92d99-6618-43bb-8ded-ced8b741490f@f16g2000vbf.googlegroups.com

[...]

Ja też o to pytałem i powiedziano mi, że musi być
przychodzący przelew zewnętrzny lub wpłata gotówki.

Data: 2009-06-18 14:36:22
Autor: aneczka.jedna
Eurobank - 4 zł podkrada
 aneczka.jedna <aneczka.jedna@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Eurobank ma jakiś błąd w systemie
mi właśnie "zjadł" 4 zł przy przelewie wewnętrznym z oszczędnościowego na ror

Właśnie mi oddali te 4 zł. Ciekawe, czy za miesiąc (albo przy następnym
przelewie) sytuacja się powtórzy --

Data: 2009-06-18 16:58:22
Autor: Mariusz
Eurobank - 4 zł podkrada
Właśnie mi oddali te 4 zł. Ciekawe, czy za miesiąc (albo przy następnym
przelewie) sytuacja się powtórzy

Mi też, zobaczymy, jak będzie dalej...

ciekawy "przelew" w Eurobanku...