ciekawy "przelew" w Eurobanku...

Data: 2009-06-15 22:17:12
Autor: Grażyna.Ł
ciekawy "przelew" w Eurobanku...

Użytkownik "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> napisał w wiadomości news:h165op$98b$1news.onet.pl...
Zrobiłem dzisiaj przelew z Multi na konto online. Wszystko ok, ale pokarało mnie w inny sposób... EB pobrał sobie 4 zł za prowadzenie rachunku. Nie powinien, bo na koncie oszczędnościowym jest kwota zwalniająca od opłaty. Ciekawy jest tytuł tej operacji: "przelew zewnętrzny przychodzący", nr rachunku jest w EB, kwota tego "przelewu" to minus 4 zł. Ki diabeł, zaczynam się bać...

pozdrawiam
Mariusz

Mnie wlasnie też pobrali 4,-zł niewiadomo dlaczego.Pewnie znowu coś im sie poknociło w systemie.Juz napisałam reklamację.

Pozdrawiam
Grażyna

ciekawy "przelew" w Eurobanku...