ciekawy przypadek - wypadek :)

Data: 2011-12-15 09:39:55
Autor: to
ciekawy przypadek - wypadek :)
begin Amir
To chyba ewenement w skali swiatowej :)

http://opole.gazeta.pl/
opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html

Najlepszy dowód na to, że nie warto zapinać pasów!!!

Data: 2011-12-15 10:41:06
Autor: Amir
ciekawy przypadek - wypadek :)
> opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html

Najlepszy dowód na to, że nie warto zapinać pasów!!!

Min. dlatego na Korwina trzeba glosowac:)

Data: 2011-12-15 09:43:55
Autor: to
ciekawy przypadek - wypadek :)
begin Amir
Min. dlatego na Korwina trzeba glosowac:)

Lepiej na Kononowicza -- zlikwiduje wszystko, a więc i pasy. A przy okazji takie zagrożenia jak pijani kierowcy (wiozą śmierć) i prędkość (zabija).

Data: 2011-12-15 16:52:43
Autor: ToMasz
ciekawy przypadek - wypadek :)
W dniu 15.12.2011 10:41, Amir pisze:

opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html

Najlepszy dowód na to, że nie warto zapinać pasów!!!

Min. dlatego na Korwina trzeba glosowac:)

wtedy za przyjazd tej straży zapłaciłby z własnej kieszeni..
ToMasz

Data: 2011-12-15 17:22:42
Autor: AZ
ciekawy przypadek - wypadek :)
On 2011-12-15, ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> wrote:

Najlepszy dowód na to, że nie warto zapinać pasów!!!

Min. dlatego na Korwina trzeba glosowac:)

wtedy za przyjazd tej straży zapłaciłby z własnej kieszeni..

Wolalbym zaplacic za przyjazd strazy nic obciazyc moja rodzine kosztem
pochowku ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 18:55:29
Autor: Bydlę
ciekawy przypadek - wypadek :)
On 2011-12-15 15:52:43 +0000, ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> said:

[...]

A teraz niby nie płaci za _wszystkie_ wyjazdy straży?
;-)

--
Bydlę

ciekawy przypadek - wypadek :)