Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   ciekawy przypadek - wypadek :)

ciekawy przypadek - wypadek :)

Data: 2011-12-15 10:42:30
Autor: MM
ciekawy przypadek - wypadek :)
Dnia 15-12-2011 o 10:38:29 Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał(a):

 To chyba ewenement w skali swiatowej :)

http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html

więcej szczęścia niż rozumu, powinien się pomodlić.

Data: 2011-12-15 18:33:53
Autor: s2k
ciekawy przypadek - wypadek :)
W dniu 2011-12-15 10:42, MM pisze:
Dnia 15-12-2011 o 10:38:29 Amir <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał(a):

To chyba ewenement w skali swiatowej :)

http://opole.gazeta.pl/opole/1,35086,10820302,Auto_koziolkowalo__kierowca_6_metrow_nad_ziemia_na___drzewie.html


więcej szczęścia niż rozumu, powinien się pomodlić.
Zwykły błąd do tego warunki które sprzyjały wydażeniu.Każdy może popełnić błąd. Mnie wczoraj obróciło przy o 180 stopni przy 40 km/h. Nic nie czułem na kierownicy, nic nie ściągało, okazało się że uleciało prawie całe powietrze z opony plus mój błąd i 180.

Data: 2011-12-15 17:42:04
Autor: to
ciekawy przypadek - wypadek :)
begin s2k
Mnie wczoraj obróciło przy o 180 stopni przy 40 km/h. Nic
nie czułem na kierownicy, nic nie ściągało, okazało się że uleciało
prawie całe powietrze z opony plus mój błąd i 180.

Gratuluje!

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-12-15 17:54:53
Autor: AZ
ciekawy przypadek - wypadek :)
On 2011-12-15, to <to@xyz.abc> wrote:
Mnie wczoraj obróciło przy o 180 stopni przy 40 km/h. Nic
nie czułem na kierownicy, nic nie ściągało, okazało się że uleciało
prawie całe powietrze z opony plus mój błąd i 180.

Gratuluje!

Waz na feldze ma ta zalete, ze nie trzeba powietrza nie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 19:19:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
ciekawy przypadek - wypadek :)

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jcdc9d$6dh$2node2.news.atman.pl...
On 2011-12-15, to <to@xyz.abc> wrote:
Mnie wczoraj obróciło przy o 180 stopni przy 40 km/h. Nic
nie czułem na kierownicy, nic nie ściągało, okazało się że uleciało
prawie całe powietrze z opony plus mój błąd i 180.

Gratuluje!

Waz na feldze ma ta zalete, ze nie trzeba powietrza nie?

a czym sie karmi tego węża?


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka +  Lisica
Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
Volvo FL618 '97 250KM

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-12-15 22:27:47
Autor: J.F.
ciekawy przypadek - wypadek :)
Dnia Thu, 15 Dec 2011 18:33:53 +0100, s2k napisał(a):
więcej szczęścia niż rozumu, powinien się pomodlić.
Zwykły błąd do tego warunki które sprzyjały wydażeniu.Każdy może popełnić błąd. Mnie wczoraj obróciło przy o 180 stopni przy 40 km/h. Nic nie czułem na kierownicy, nic nie ściągało, okazało się że uleciało prawie całe powietrze z opony plus mój błąd i 180.

A nie jakos odwrotnie - twoj blad, obrocilo, i od tego powietrze zeszlo ?

bo jak powietrze zejdzie to po pierwsze sciaga, to sie czuje, ale jechac
prosto sie jak najbardziej dac, choc troche wezykujac.
Musialo jeszcze mocno slisko byc.

J.

Data: 2011-12-16 18:24:52
Autor: s2k
ciekawy przypadek - wypadek :)
W dniu 2011-12-15 22:27, J.F. pisze:
Dnia Thu, 15 Dec 2011 18:33:53 +0100, s2k napisał(a):
więcej szczęścia niż rozumu, powinien się pomodlić.
Zwykły błąd do tego warunki które sprzyjały wydażeniu.Każdy może
popełnić błąd. Mnie wczoraj obróciło przy o 180 stopni przy 40 km/h. Nic
nie czułem na kierownicy, nic nie ściągało, okazało się że uleciało
prawie całe powietrze z opony plus mój błąd i 180.

A nie jakos odwrotnie - twoj blad, obrocilo, i od tego powietrze zeszlo ?

bo jak powietrze zejdzie to po pierwsze sciaga, to sie czuje, ale jechac
prosto sie jak najbardziej dac, choc troche wezykujac.
Musialo jeszcze mocno slisko byc.

J.

No właśnie nie wiem skąd ślisko bo:
- temperatura powietrza +6
- brak deszczu w chwili obrócenia
- brak deszczu 2 godziny przed zdarzeniem

Po obróceniu zacząłem jechać jak do kościoła, nie przekraczając 50 i w zakręty wchodząc bardzo delikatnie. Że jest bardzo mało powietrza zorientowałem się dopiero wieczorem (obrót o 11:00), obchodząc samochód i naciskając opony.

Data: 2011-12-16 21:02:21
Autor: J.F.
ciekawy przypadek - wypadek :)
Dnia Fri, 16 Dec 2011 18:24:52 +0100, s2k napisał(a):
W dniu 2011-12-15 22:27, J.F. pisze:
A nie jakos odwrotnie - twoj blad, obrocilo, i od tego powietrze zeszlo ?

No właśnie nie wiem skąd ślisko bo:
- temperatura powietrza +6
- brak deszczu w chwili obrócenia
- brak deszczu 2 godziny przed zdarzeniem

Po obróceniu zacząłem jechać jak do kościoła, nie przekraczając 50 i w zakręty wchodząc bardzo delikatnie. Że jest bardzo mało powietrza zorientowałem się dopiero wieczorem (obrót o 11:00), obchodząc samochód i naciskając opony.

Olej na drodze ? urwany drazek kierowniczy ? To wrecz podejrzewam ze jedno z drugim nie mialo nic wspolnego - obrocilo
cie bo nie dostosowales predkosci do warunkow, a jak ogladales auto to
zauwazyles flaka, ktory nie wiadomo jak dlugo juz byl :-)

W kazdym badz razie lekki spadek cisnienia nie daje drastycznych zmian
przyczepnosci.


J.

Data: 2011-12-17 12:08:05
Autor: s2k
ciekawy przypadek - wypadek :)
W dniu 2011-12-16 21:02, J.F. pisze:
Dnia Fri, 16 Dec 2011 18:24:52 +0100, s2k napisał(a):
W dniu 2011-12-15 22:27, J.F. pisze:
A nie jakos odwrotnie - twoj blad, obrocilo, i od tego powietrze zeszlo ?

No właśnie nie wiem skąd ślisko bo:
- temperatura powietrza +6
- brak deszczu w chwili obrócenia
- brak deszczu 2 godziny przed zdarzeniem

Po obróceniu zacząłem jechać jak do kościoła, nie przekraczając 50 i w
zakręty wchodząc bardzo delikatnie. Że jest bardzo mało powietrza
zorientowałem się dopiero wieczorem (obrót o 11:00), obchodząc samochód
i naciskając opony.

Olej na drodze ? urwany drazek kierowniczy ?

To wrecz podejrzewam ze jedno z drugim nie mialo nic wspolnego - obrocilo
cie bo nie dostosowales predkosci do warunkow, a jak ogladales auto to
zauwazyles flaka, ktory nie wiadomo jak dlugo juz byl :-)

W kazdym badz razie lekki spadek cisnienia nie daje drastycznych zmian
przyczepnosci.


J.
Na prostej drodze jadąc prosto bez hamowania może i nie, cyrk zaczyna się przy hamowaniu albo przy skręcaniu.
W każdym razie, Fiestą wchodziłem w zakręty na dwóch kołach i mi się coś takiego nie zdarzyło. Bardzo mnie zaskoczyła ta ob-krętka;/

Data: 2011-12-17 16:13:56
Autor: J.F.
ciekawy przypadek - wypadek :)
Dnia Sat, 17 Dec 2011 12:08:05 +0100, s2k napisał(a):
W dniu 2011-12-16 21:02, J.F. pisze:
W kazdym badz razie lekki spadek cisnienia nie daje drastycznych zmian
przyczepnosci.

Na prostej drodze jadąc prosto bez hamowania może i nie, cyrk zaczyna się przy hamowaniu albo przy skręcaniu.

Tez nie.

W każdym razie, Fiestą wchodziłem w zakręty na dwóch kołach i mi się coś takiego nie zdarzyło. Bardzo mnie zaskoczyła ta ob-krętka;/

Rozumiem, ale przyczyny sa prawdopodobnie inne.

Zreszta akurat latwo powtorzyc badanie.

J.

ciekawy przypadek - wypadek :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona