[prasówka] ciekawy reportaż

Data: 2009-06-05 12:51:19
Autor: de Fresz
[prasówka] ciekawy reportaż
On 2009-06-05 12:30:58 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Wiadro siê chajta, to zajêty i nam tu nie robi prasówki, to ja za niego, bo mnie siê spodoba³o. szczególnie wypowied¼ policmajstra i lekarza. chocia¿ Tomek te¿ siê przej±³.

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1603710,0,,zabijaki_na_szlifierkach,wiadomosc.html

Fajne by³y scenki w tle z motocyklami jad±cymi powiedzia³bym normalnie, gdy przejêty prowadz±cy opowiada³ o wariatach ;-)
Pan minister za to nie¼le pierdzieli³, a¿ chwilami ¿al dupê ¶ciska.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-05 12:54:21
Autor: gildor
[prasówka] ciekawy reporta¿
On 2009-06-05 12:30:58 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1603710,0,,zabijaki_na_szlifierkach,wiadomosc.html

Pan minister za to nie¼le pierdzieli³, a¿ chwilami ¿al dupê ¶ciska.

yyyy, jaki minister?

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-05 13:00:30
Autor: de Fresz
[prasówka] ciekawy reportaż
On 2009-06-05 12:54:21 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Pan minister za to nie¼le pierdzieli³, a¿ chwilami ¿al dupê ¶ciska.

yyyy, jaki minister?

A pardone, rzecznik ministra infrastruktury.