Data: 2014-05-15 15:38:12 | |
Autor: Trybun | |
ciekawy sposób promowania w sumie budż etowego samochodu | |
W dniu 2014-05-09 00:42, AL pisze:
dostepnego tak wlasciwie na rynkach, delikatnie mowiac, niebogatych "budżetowy"... Czy Wy czasem się zastanawiacie nad tym co piszecie? Jak niby rozumieć to pojecie "budżetowy"? |
|
Data: 2014-05-15 15:54:11 | |
Autor: AL | |
ciekawy sposób promowania w sumie budż etowego samochodu | |
On 2014-05-15 15:38, Trybun wrote:
W dniu 2014-05-09 00:42, AL pisze: tak samo jak to: http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,13615496,Budzetowy_iPhone_trafi_do_sprzedazy_tego_lata___spekulacje_.html |
|
Data: 2014-05-15 19:14:23 | |
Autor: Trybun | |
ciekawy sposób promowania w sumie budż etowego samochodu | |
W dniu 2014-05-15 15:54, AL pisze:
On 2014-05-15 15:38, Trybun wrote: Poza głupawym tytułem artykułowi nie mam nic do zarzucenia. Mam propozycję do wszystkich "Budżetowców", "Długo łykendowców" itd. przed autoryzowaniem swoim nickiem takich określeń zastanówcie się czy takie płynące z medialnego ogłupiacza idiotyczne terminy potraficie sensownie zdefiniować. |
|
Data: 2014-05-16 11:41:54 | |
Autor: AL | |
ciekawy sposób promowania w sumie budż etowego samochodu | |
On 2014-05-15 19:14, Trybun wrote:
W dniu 2014-05-15 15:54, AL pisze: budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie) C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie. Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow (zamiast uzyc wyrazenie 'tanie aukta klasy kompakt' uzywa sie potocznie budzetowe - jezyk ewoluuje i nie powstymasz tego) |
|
Data: 2014-05-16 12:59:05 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
ciekawy sposób promowania w sumie budż etowego samochodu | |
W dniu 2014-05-16 11:41, AL pisze:
jezyk ewoluuje i nie powstymasz tego Ale czasami wyrzygać się można, jak się czyta np. "ekskluzywny wywiad" z kimś kto się na czymś "fokusuje". -- JW |
|
Data: 2014-05-16 15:26:02 | |
Autor: Trybun | |
ciekawy sposób promowania w sumie budż etowego samochodu | |
W dniu 2014-05-16 11:41, AL pisze:
Czyli równie można tym terminem określić rzecz która wcale nie jest tania.. "Tanie auto klasy kompakt", ten termin jest od zawsze używany w branży motoryzacyjnej i nie tym nie sprawia żadnych niejasności. Szkoda, gdybym tylko miał wpływ na media tak jak mają ci którym tak zależy aby pozbawić Polaków także własnego języka, to bym to powstrzymał bez trudu. |
|
Data: 2014-05-16 18:38:41 | |
Autor: Cavallino | |
ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu | |
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie) Do czego? Kompakty tych producentów są o nr większe - nazywają się Octavia i 308. Rapid i Logan to auta miejskie, klasy B. Fakt - spore w porównaniu z konkurencją, ale nadal wyraźnie mniejsze od kompaktów. Zwłaszcza na szerokość. |
|
Data: 2014-05-18 21:03:37 | |
Autor: AL | |
ciekawy sposób promowania w sumie budż etowego samochodu | |
On 2014-05-16 18:38, Cavallino wrote:
A ja myslalem, ze klasa B, to S.Fabia i D.Sandero. S.Rapid i D.Logan to jednak 'tanie kompakty/klasa C' - sa wieksze od typowych aut miejsckich (Fabia / Sandero). |
|
Data: 2014-05-18 22:44:35 | |
Autor: Cavallino | |
ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu | |
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:llb069$5mo$1@dont-email.me... On 2014-05-16 18:38, Cavallino wrote: I dobrze myślałeś. Ale tylko do tego miejsca. S.Rapid i D.Logan to jednak 'tanie kompakty/klasa C' - sa wieksze od typowych aut miejsckich (Fabia / Sandero). Problem w tym że NIE SĄ. Obstawiam nawet, że Rapid jest w środku mniejszy niż całkiem spore Sandero. A dla Twojej informacji: Logan to nic innego jak wersja 4D (sedan) Dacii Sandero, albo jak wolisz Sandero to skrócona (o bagażnik) wersja Logana. Ta sama płyta podłogowa, ten sam środek, prawie identyczne auto, tyle że w jednym przypadku hatchback, w drugim Sedan, nie różni tych aut praktycznie nic więcej, a już na pewno nie wymiary, poza długością wynikającą z innego bagażnika. Rapid też jest mniej więcej wielkości Fabii, tylko że nie w nadwoziu hatchback, tylko liftback - czyli z nieco dłuższym bagażnikiem. |
|