ciekawy wywiad

Data: 2017-11-13 09:54:09
Autor: japanizer
ciekawy wywiad
http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/311129964-Melak-Sprawiedliwosc-dosiegnie-Tuska.html

  Rzeczpospolita: Podkomisja smoleńska, która pracuje pod auspicjami MON, jest   wiarygodna? Pracują tam ludzie, którzy nie zajmowali się badaniem katastrof   lotniczych, a ich przygotowanie może pozostawiać wiele do życzenia.

  Poseł PiS Andrzej Melak: To są fachowcy. Nie ma presji czasu.

  Rzeczpospolita: Antoni Macierewicz jest gwarantem tego, że uda się wyjaśnić   przyczyny katastrofy? Obecny szef MON przez lata mnożył różne hipotezy   zamachu, a nawet mówił, że trzy osoby przeżyły katastrofę.

  Poseł PiS Andrzej Melak: A jest pan pewien, że trzy osoby nie przeżyły   katastrofy smoleńskiej, bo ja nie?! Skąd oni biorą tych ludzi do PiSu? Jakiś nabór w szpitalach psychiatrycznych prowadzą?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Melak

Andrzej Józef Melak (ur. 7 czerwca 1944 w Warszawie).

A z życiowych osiągnięć posła PiS:

- mając niemal 30 lat (!) zdołał zdobyć wykształcenie średnie (!)

- pracował jako cieć w Domach Centrum i jako taksówkarz

Data: 2017-11-14 06:16:47
Autor: jacekbialy80
ciekawy wywiad
Myślisz, że za lat kilkanaście ktoś będzie się zastanawiał nad tym, jakie wyktalencie miał Melak? Gwarantuje ci, że cała komisja Smoleńska z Macierewiczem na czele będą wpisani złotymi literami do panteonu narodowych bohaterów i to niezależnie od tego, do jakich wniosków oni dzisiaj dochodzą. Liczy się sam fakt człowieczeństwa naprzeciw liczebności, a ich ludzkim obowiązkiem jest podejrzewać o zamach środowska takie jak postkomunistyczne służby specjalne.
Powiem więcej - jeśli ktoś z góry wyklucza udział tych gadów w katastrofie tego samolotu, to jest zsowieciałą gnidą niegodną pracować w służbach specjalnych wolnego państwa (takie służby zaczynają pracę od badania scenariuszy najgorszych). A jeśli ktoś świadomie oskarża ofiary bez żadnych na to dowodów, jest kanalią, która powinna stanąć przed sądem.
Nie będę już tutaj powtarzał, kim jest ktoś szczający do zapalonych zniczy... Wszyscy zostaną zapamiętani, jako produkt końcowy sowietyzmu - największego z kryzysów w dotychczasowych dziejach ludzkiej cywilizacji. Lecz będą też tacy, którzy pozostawią świadectwo trwałości gatunku ludzkiego u kresu tych podłych czasów. I to niezależnie od tego, do czego w swoich dzisiejszych badaniach dojdą.

Data: 2017-11-14 06:23:49
Autor: japanizer
ciekawy wywiad
On Tuesday, November 14, 2017 at 11:16:49 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Robienie sobie jaj - te wszystkie wybuchające parówki, nielogiczne wnioski, dobijanie rannych, argumenty sprzeczne z elementarnymi zasadami fizyki czy logiki - z niemal 40 milionowego narodu nazywasz człowieczeństwem? Jakimiś poronionymi definicjami operujesz.

Data: 2017-11-14 08:45:56
Autor: jacekbialy80
ciekawy wywiad
Nie myśl sobie, że jak coś drażni ciebie, to znaczy, że już od razu 40 milionów czuje to samo. Dla normalnego człowieka podejrzewać zamach w takich okolicznościach to normalna ludzka rzecz.
Do dzisiaj są zwolennicy zamachu nad Gibraltarem i nikt ich dzisiaj nie uważa za oszołomów. Mąż Anny Jantar przez lata wierzył, że nie zginęła w Lesie Kabackim, lecz została porwana do haremu, przez lata szukał jej i 'prawdy' o tej katastrofie i też nikogo to specjalnie nie denerwowało, bo to po prostu ludzkie. Tak samo ludzką rzeczą jest szukanie wszelkich możliwych wyjaśnień tej katastrofy.
Gdy w sowietach zdarzył się jakiś wypadek, natychmiast oskarżano tych co nie żyją - i to też było ludzkie, bo martwego już nie wywiozą do łagru. Ale robić tak nie z ludzkiego strachu, lecz z sowieciarskiego nawyku, to już totalny zanik człowieczeństwa (o szczaniu do zniczy już nie wspomnę)

Data: 2017-11-14 15:30:58
Autor: Totalna Opozycja
ciekawy wywiad

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:21544239-00e3-4572-9a62-58ed4c2498f6googlegroups.com...
[...]

Wacuś wróci i rozwieje wszelki wątpliwości/ "Prawda jest już blisko!". ;-))))

CL

Data: 2017-11-14 18:28:30
Autor: Presidente de San Escobar
ciekawy wywiad
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

[...]

To niech sobie szukają za własną kasę.
Akurat Maciora robi z was debili za waszą kasę i chwała mu za to.
Sprzyciarz :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-14 15:28:22
Autor: Presidente de San Escobar
ciekawy wywiad
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Gwarantuje ci, że cała komisja Smoleńska z Macierewiczem na czele będą wpisani złotymi literami do panteonu narodowych bohaterów

Nie wątpię - do narodowych bohaterów rosyjskich :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-14 07:56:20
Autor: Presidente de San Escobar
ciekawy wywiad
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

  Poseł PiS Andrzej Melak: A jest pan pewien, że trzy osoby nie przeżyły   katastrofy smoleńskiej, bo ja nie?! Skąd oni biorą tych ludzi do PiSu? Jakiś nabór w szpitalach psychiatrycznych prowadzą?

Nie trzeba, oni tam wszyscy są jacyś genetycznie zjebani. Takie klony naszych
Trefnych Doldowych Podwójniakowych debili :DDDDDDDDDDDDDDDDD

[...]

Średnią nie odstaje od reszty :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]