ciekawy wywiad na polsacie

Data: 2010-12-08 11:46:06
Autor: SM
ciekawy wywiad na polsacie
osobiście nie widziałem, ale dzwonił znajomy, że na Polsacie
był jakiś wywiad - 3 osoby, w tym wojskowy

mniej więcej mowa była o:

"
był jakiś "donos" iż od 14 do 16 miesięcy po ataku rosji
na gruzję będzie próba przejęcia polskiego rządu i
urzędów podobnie jak to miało miejsce na ukrainie.

jak narazie udało się to zrobić na ukrainie (odsunęłą
się od UE i stała się prorosyjska).

w polsce do tego nie doszło, bo amerykanie odpowiednio
zareagowali - stworzyli barierÄ™ NATOwskÄ… w gruzji.
"

tak więc jak pisałem w poprzednich postach - to co
obserwujemy w tej chwili, to próba przejęcia polski
pod rzÄ…dy moskwy.

SM

Data: 2010-12-08 11:50:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
ciekawy wywiad na polsacie

Użytkownik "SM" <biuro@korinsj.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cff61ed$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
osobi¶cie nie widziałem, ale dzwonił znajomy, że na Polsacie
był jaki¶ wywiad - 3 osoby, w tym wojskowy

mniej więcej mowa była o:

"
był jaki¶ "donos" iż od 14 do 16 miesięcy po ataku rosji
na gruzję będzie próba przejęcia polskiego rz±du i
urzędów podobnie jak to miało miejsce na ukrainie.

jak narazie udało się to zrobić na ukrainie (odsunęł±
się od UE i stała się prorosyjska).

w polsce do tego nie doszło, bo amerykanie odpowiednio
zareagowali - stworzyli barierę NATOwsk± w gruzji.
"

tak więc jak pisałem w poprzednich postach - to co
obserwujemy w tej chwili, to próba przejęcia polski
pod rz±dy moskwy.

jaka proba?
to juz sie dokonalo....
w zamian rosja przysle pare pociagow kryla....

Data: 2010-12-08 12:57:00
Autor: SM
ciekawy wywiad na polsacie

jaka proba?
to juz sie dokonalo....

jak tak przeanalizuję sobie ostatnie wydarzenia, to fakt
- próba sprzedaży polskiej energetyki ruskim (UE ostro się
   temu sprzeciwia)
- potajemne umowy na zakup gazu przez polske (UE ostro to
   krytykuje)
- całkowite oddanie ¶ledztwa w sprawie wypadku tupolewa ruskim
- prorosyjska polityka - kopacz łże w sejmie o pieczołowitym
   przeszukaniu ziemi, komorowski jedzie do moskwy po instrukcje
  razem z jaruzelskim, pachołek komorowski robi za posłańca

czyli rz±d mamy już chyba jak najbardziej pro rosyjski

teraz czekać aż będzie to co na ukrainie: wewnętrzne szpiegostwo,
każdy kto nie jest prorosyjski nie dostanie kredytu w banku, nie
po¶le dzieci do przedszkola, nie dostanie się na studia, itp...

SM

ciekawy wywiad na polsacie