cienkie zlacze ladowarki Nokii

Data: 2010-02-11 22:21:27
Autor: smutek
cienkie zlacze ladowarki Nokii
Zawsze używałem telefonów Nokii i cieszyłem się że od lat mogę korzystać z tej samej ładowarki do wszystkich. Aż tu niedawno zmieniłem słuchawkę i jest jakieś nowe cieńkie złącze! Czy oni oci....i? Przecież producenci mieli dążyć do ujednolicenia ładowarek a nie zwięszkania ich różnorodności!?
Ta sama sytuacja z zestawem słuchawkowym, wtyczka jest tu taka sama, ale po wpięciu pokazuje się komunikat akcesorium nie obsługiwane i d...

Data: 2010-02-11 21:23:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 11 Feb 2010 22:21:27 +0100, smutek napisał(a):

[...]

Nie, cienkie złącze to jest stare. Nowe jest microUSB. Byłeś w śpiączce czy
w więzieniu?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-14 11:38:36
Autor: smutek
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:v833qlqoy95e.dlglepper.institute.com...
[...]

No przespałem trochę, bo zawsze miałem trochę nieświeży telefon, ale wszystkie moje Nokie począwszy od 8110, 5110, 6150, 3210, 3310, 3510, 6310, 6020 zawsze mogłem ładować tą samą ładowarką, a teraz dupa! Ten zestaw słuchawkowy to już w ogóle nie rozumiem czemu nie chcę współgrać

Data: 2010-02-12 08:30:22
Autor: Skorupa
W dniu 2010-02-11 22:21, smutek pisze:
[...]

Przespałeś ładnych kilka lat. Cienkie złącze, już jest stare i ma być, lub już jest zastąpione miniUSB

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2010-02-12 09:41:30
Autor: Jan Strybyszewski
Skorupa pisze:
[...]

microUSB jesli juz, i mysle ze to bedzie popularne, wszystkie LG juz to maja. ostatnio Samsungi dostaja takie zlacze.

Data: 2010-02-12 21:28:49
Autor: Fantom
[...]

Nie tyle popularne co tak sie dogadali (naciski unijne) i tak po prostu bedzie.
Moim zdnaiem okragle bylo lepsze - nie trzeba patrzec jak sie wklada. A jak jeszcze mialem telefon gdzie wejscie bylo idealnie posrodku (np E51) to wkaldalem zupelnie na slepo.

Fantom

Data: 2010-02-13 21:04:38
Autor: Jan Strybyszewski
Fantom pisze:
[...]

Zapominasz ze microUSB jest tez zlaczem sluchawkowym i transmisyjnym
a to ma decydujace znaczenie

Data: 2010-02-14 16:53:03
Autor: mkonst
smutek wrote:
Zawsze używałem telefonów Nokii i cieszyłem się że od lat mogę
korzystać z tej samej ładowarki do wszystkich. Aż tu niedawno
zmieniłem słuchawkę i jest jakieś nowe cieńkie złącze!

Kupiłem za grosze na Allegro kilka przelotek (grube gniazdo - cienki wtyk) i nadal używam tych samych ładowarek.
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

cienkie zlacze ladowarki Nokii