cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam

Data: 2010-04-19 10:23:19
Autor: paweł ACE
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam
Data: 2010-04-19 21:30:21
Autor: zbigi
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam
paweł ACE pisze:
jak nizej w 3 krotkich czesciach
http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2237
http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2238
http://motocyklisci.pl/forum/viewtopic.php?t=2239
Rumunia z przymruzeniem oka

Noo... Najbardziej to im zazdroscilem tych 50km zniknietego ancfaltu ;)
A pod koniec zaczalem sie zastanawiac, czy tam przypadkiem T.W. nie jechal? Wrocilem do srodka i czytam:
"Ale najważniejsza jest myśl, która mi po tej wyprawie mocno się zabiła w globus. Endurzenie nie zależy od motocykla, ale od tego co masz w głowie! Pojechały cztery motocykle. CBF1000, Triumph Spirit ST, Honda Varadero i Suzuki DL 650 V-Strom. Te dwa pierwsze zawsze były w przodzie i nie miało znaczenia po czym jechaliśmy, szuter, dno rzeki, dziury w asfalcie gorsze, niż kamienie."
Tak. To musial byc Tomek...
:D

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-04-20 00:35:46
Autor: zuzka600f
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam

Data: 2010-04-20 09:05:09
Autor: paweł ACE
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam

Data: 2010-04-20 03:12:14
Autor: zuzka600f
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam

Data: 2010-04-20 01:54:06
Autor: T.F.
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam
paweł ACE wrote:

Rumunia z przymrozeniem oka

Dzieki.
Czekam(y) na wiecej.

PS:
Widze, ze Mazurami sie delektujesz ...
Duzo jeszcze przed Toba :-))
(fajnych drog do odkrycia)

PPS:
A z tel lodeczki to biala ryba czy cos 'zywszego' ?

--
T.F.

Data: 2010-04-20 09:02:10
Autor: paweł ACE
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam

Data: 2010-04-20 21:16:54
Autor: Tomek K.
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam
Użytkownik "paweł ACE" <pawelace@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał
czy ja wiem, czym wiecej swiata zobaczylem tym bardziej mi sie u nas
podoba
(no moze poza atmosfera piekielka), mamy piekne gory, i duze i male, i
stare
i nowe, rowniny, lasy, piekne jeziora i zapomniane zakatki, mamy Morze...
niewiele jest takich miejsc na ziemi gdzie jest prawie wszystko na raz

Tia i przez 9 miesiecy ciemnosci mglisto-deszczowo-sniezne,
a przez nastepne 3 miesiace 50% szans na slonce lub powtorke ciemnosci.

Ale rzeczywiscie wg tvn mamy NAJpiekniejsze laki, a jak gorale wypuszcza
swoje barany, to te laki sa nawet jeszcze piekniejsze (cytat za tvn24).

Spoko. ;-)

Pozdrawiam,
Tomek K.(3city)

Data: 2010-04-21 00:13:07
Autor: T.F.
Tomek K. wrote:

niewiele jest takich miejsc na ziemi gdzie jest prawie wszystko na raz

Tia i przez 9 miesiecy ciemnosci mglisto-deszczowo-sniezne,

Tomaszu,
ja wiem jaki kraj Ci sie sni po nocach :-))
Ale tam jest daleko i 'trup sie sciele gesto'.

PS:
A z blizszych to Hiszpania i Grecja byly calkiem mile.

PPS:
AAaale...
Lak tam nie ma.
I jezior, rzek, lasow , ...

--
T.F.

Data: 2010-04-21 06:24:36
Autor: paweł ACE
T.F. <tom_fed@usunto.wp.pl> napisał(a):
Tomek K. wrote:

> [...]

pozory, przeprowadz sie blizej poludnia kraju, w zime bedzie zimniej, w lato cieplej i bardziej sucho, masz klimat nadmorski czyli chlodno i mokro w lato, za to cieplej i mokro w zime, mglisto itd

PS:
A z blizszych to Hiszpania i Grecja byly calkiem mile.

eeee ale tam to jaja ciagle ugotowane na twardo i pic sie chce, a Polak nie wielblad i pic musi wiec....

PPS:
AAaale...
Lak tam nie ma.
I jezior, rzek, lasow , ...

ano wlasnie, taka bida

pawel ACE
ST i TT --

Data: 2010-04-22 04:59:43
Autor: T.F.
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam

Data: 2010-04-21 17:43:58
Autor: WaFel
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam

Użytkownik "paweł ACE

Chyba jechaliśmy tymi samymi trasami, choć ja musiałem umyć moto w http://buburuza.net/2008/08/spalatorie-motoare-in-bucuresti  a Wy pewnie tam nie dojechaliście?

Pozdro
WaFel
BMW K1200LT

Data: 2010-04-21 08:50:41
Autor: zuzka600f
cieplo sie zrobilo, Rumunia, pare zdjec i takie tam
  Czesc :)

On 21 Kwi, 17:43, "WaFel" <wa...@selinet.pl> wrote:

Chyba jechali my tymi samymi trasami, cho ja musia em umy moto whttp://buburuza.net/2008/08/spalatorie-motoare-in-bucuresti a Wy pewnie tam
nie dojechali cie?

ano... widzisz... tej myjki w moim przewodniku nie bylo ;)

A Ty gdzie masz swoje fotki stamtad, co? ;)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-04-23 09:54:41
Autor: WaFel