cierpnace palce

Data: 2009-06-18 22:39:36
Autor: Ryszard Mikke
cierpnace palce
marcin goralski <ij@lk.ij> napisał(a):
sluchajcie dzieje mi sie cos czego nigdy wczesniej nie doswiadczylem.
dretwieja mi palce (u samej nasady przy dloni).
jezdze w wiekszosci z rekami opartymi na krancach kierownicy (jak na
rogach, ale nie mam rogow) albo normalnie na kierownicy z 1 palcem na
klamkach.
kiera szeroka (ponad 70 ztcp) siodelko lekko wyzej od kiery.

pomyslalebym o zlej geometrii rowera, ale tutaj spodziewalbym sie predzej
bolu karku, jakby zla pozycja to raczej nadgarstkow ale palce????
ma ktos pomysl?

Hamulce niżej?

rmikke

Data: 2009-06-19 07:23:23
Autor: marcin goralski
cierpnace palce
Dnia Thu, 18 Jun 2009 22:39:36 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Hamulce niżej?

mam ukosem w dol nizej sie nei da.

Data: 2009-06-19 06:37:11
Autor: Ryszard Mikke
cierpnace palce
marcin goralski <pl@pl.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 18 Jun 2009 22:39:36 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

> Hamulce niżej?

mam ukosem w dol nizej sie nei da.

Dać, to się da, nawet pionowo w dół, ale nie będę Cię namawiać ;)

rmikke

--

cierpnace palce