cierpnace palce

Data: 2009-06-19 08:53:08
Autor: Mariusz Kruk
cierpnace palce
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marcin goralski"
sluchajcie dzieje mi sie cos czego nigdy wczesniej nie doswiadczylem.
dretwieja mi palce (u samej nasady przy dloni).
jezdze w wiekszosci z rekami opartymi na krancach kierownicy (jak na
rogach, ale nie mam rogow) albo normalnie na kierownicy z 1 palcem na
klamkach.
kiera szeroka (ponad 70 ztcp) siodelko lekko wyzej od kiery.

pomyslalebym o zlej geometrii rowera, ale tutaj spodziewalbym sie predzej
bolu karku, jakby zla pozycja to raczej nadgarstkow ale palce????
ma ktos pomysl?

Może być kwestia geometrii, ale w sensie krzywizny kierownicy. Miałem
podobnie i pomogła wymiana kierownicy na bardziej prostą.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ "Dizajnem"  moge  się  kierować przy wyborze
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. telewizora czy żony.  (Artur 'Zmechu' Proko-

cierpnace palce