cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc

Data: 2011-03-04 16:32:33
Autor: babsztylet
cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc
Do euro dzieki organizacji tej imprezy pilkarskich targow,
najwiekszym po olimpiadzie i mundialu medialnym przekazie,
w Polsce wybudowano najwiecej sieci drog i autostrad dotychczas w kraju.
Mimo niedociagniec i malych liczb co do oczekiwan,
Polska infrastrukturalnie jeszcze tak nie przybrala na masie w takim czasie,
jak przez ostatni okres.
W miastach organizujacych najwiecej , nowoczesne lotniska, ale beda zrobione nowe dworce w innych miejscowosciach.
Przy bezrobociu jakie w III RP ciagnie sie to nie wiele,
ale po mistrzostwach juz nie bedzie takiego tempa, ani mobilizacji,
moze zabraknac koncepcji , ale oby nie radosci na stadionach , bo one pozostaną w narodzie, beda zyly i funkcjonowaly jak prosperujace przedsiebiorstwo. Zaszczepia w naszych polskich dzieciach zdrowy tryb zycia w powszechnej rekreacji , patriotyczne postawy i uwspolczesnia edukacje dorastania.

Sporym przedsiewziecie jest otwarcie  euro ,
na ktorym moga zaprezentowac sie ludzie naszej kultury.
To gigantyczne widowisko, ktore mozna porownac do rozmachowego spektaklu rozdania oskarow w Hollywood.
Tak jakby przeniesc na rok do Polski ta wielka ceremonie i zgarnac wszystkie nagrody,
taki jest oddzwiek masowy .
Odgladalnosc , turysci , wzmozone obroty , duzo mozna by pisac,
ale wiecej mozna znalezc w fachowych opracowaniach ,
studenci napisza napewno nie jeden doktorat z tym zwiazany .
Fajnie ze to wszystko bedzie u nas , a my mozmey byc swiadkami ,
a nawet kibicowac i miec satysfakcje bycia Polakiem,
ktory organizuje cos co nie kazdemu jest dane nawet jesli odbiega od ideaow.
Chyle czolo pasjonatom , milosnikom futbolu, bo bez rezydencja Polski w UE moglaby byc jeszcze szarsza i bezentuzjastyczna. Niechaj po euro nie opuszcza nas wena wspolpracy rozwijania tego kraju do ktorego przynalezymy , mieszkamy.

Data: 2011-03-04 16:40:43
Autor: ique
cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc
Ostatnio Grzegorz Schetyna nawet wreszcie znowu zagrali obok siebie z Donaldem Tuskiem..bo to nie tak ze niewazne, ze we Wroclawiu moga powstac nowe miejsca pracy, pomimo roznych problemow ,chocby nie wszystkich odrazu mozna zadowolic.

Data: 2011-03-04 17:39:47
Autor: u2
W dniu 2011-03-04 17:32,  babsztylet pisze:
[...]

Dopiero po Euro 2012 rząd PO-PSL mógłby rozwinąć skrzydła. Teraz cały
czas brutalnie faulują ich z tyłu PiS i LSD. :)

Data: 2011-03-04 17:55:48
Autor: WW
[...]

Niestety ja i pewnie jeszcze wielu innych, pamięta czasy podobnego "przyspieszenia do  nowoczesności".
Niestety, jak widać czasy malowania trawy na zielono znowu wróciły.
I jak wtedy wszystko pierd.....

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-04 17:31:31
Autor: frakcja STADION
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Niestety, jak widać czasy malowania trawy na zielono znowu wróciły.

Jest szansa , ze plody rolne , zywnosc po przetworstwie nie poszybuja do niebotycznych cen,
ze "biznesmeni" z luksusowych farm beda mogli juz sprowadzac z zagranicy jedzenie i jeszcze sprzedawac z zyskiem bez nadmiaru roboty, bo nie o to chodzi chyba by wrocily promocje z pod lady albo na kartki zeby biedni nie wybrzydzali ,ze nie maja .
Raczej w tamtych czasach nie bylo okazji by sprostac wyzwaniu postepu prac energetyki ekologicznej, wiec moze sie nie powtorzy

Data: 2011-03-04 20:43:40
Autor: Kaczysta
cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc
[...]
Nie zmienia to wszystko faktu, że ten wielki wysiłek finansowy w przygotowanie tych bezsensownych igrzysk zrobił w naszym budżecie gigantyczna dzirę, które przez lata nie da się bezboleśnie załatać.
AZ

Data: 2011-03-07 15:06:16
Autor: babsztylet
cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc
to prawda , latami redukowania i narastajacy brak pracy trudno odrazu nadrobic nawet takim euro, dziura zamiast zniknąć to zrobiło sie tak,że jest nadal. Do tego ciagle biurokracja , jezdzimy paliwem jakie jest , bo innego nie ma...
Ale to wszystko co było jeszcze przed podjeciem gospodarzenia euro zawsze mozna jeszcze zmienic , euro przed nami. Moze ktos sie podejmie reszty PO,
bo tych drog to juz za duzo chyba zbudowane, bo to bezzwrotne

--

cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc