cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc

Data: 2011-03-04 17:55:48
Autor: WW
cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc
W dniu 2011-03-04 17:32,  babsztylet pisze:
Do euro dzieki organizacji tej imprezy pilkarskich targow,
najwiekszym po olimpiadzie i mundialu medialnym przekazie,
w Polsce wybudowano najwiecej sieci drog i autostrad dotychczas w kraju.
Mimo niedociagniec i malych liczb co do oczekiwan,
Polska infrastrukturalnie jeszcze tak nie przybrala na masie w takim czasie,
jak przez ostatni okres.

Niestety ja i pewnie jeszcze wielu innych, pamięta czasy podobnego "przyspieszenia do  nowoczesności".
Niestety, jak widać czasy malowania trawy na zielono znowu wróciły.
I jak wtedy wszystko pierd.....

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-04 17:31:31
Autor: frakcja STADION
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Niestety, jak widać czasy malowania trawy na zielono znowu wróciły.

Jest szansa , ze plody rolne , zywnosc po przetworstwie nie poszybuja do niebotycznych cen,
ze "biznesmeni" z luksusowych farm beda mogli juz sprowadzac z zagranicy jedzenie i jeszcze sprzedawac z zyskiem bez nadmiaru roboty, bo nie o to chodzi chyba by wrocily promocje z pod lady albo na kartki zeby biedni nie wybrzydzali ,ze nie maja .
Raczej w tamtych czasach nie bylo okazji by sprostac wyzwaniu postepu prac energetyki ekologicznej, wiec moze sie nie powtorzy

--

cieszmy sie euro 20 12 bo szybko moze sie skonczyc