ciężarnym ciężej

Data: 2009-07-29 22:20:28
Autor: radxcell
ciężarnym ciężej
taki sobie pomysł samochodowy: http://miniurl.pl/ciezarnym-ciezej

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-07-29 23:04:03
Autor: bratPit
ciężarnym ciężej

taki sobie pomysł samochodowy: http://miniurl.pl/ciezarnym-ciezej

pomysł doskonały, tylko że wymiary naklejki powinny być na tyle duże aby dostrzec ją z kilkudziesięciu metrów, będzie wiadomo że autem jedzie ktoś całkowicie nieprzewidywalny, nie dość że kobieta to jeszcze w ciąży ;-)
brat

Data: 2009-07-29 23:26:41
Autor: Rychu
ciężarnym ciężej
radxcell pisze:
taki sobie pomysł samochodowy: http://miniurl.pl/ciezarnym-ciezej

Eksperci i badacze bloga RadXcella twierdzą, że tak, jednak ja wierzę, że Ty sam/a potrafisz to najlepiej ocenić.

Masz zasadniczo 8 korzyści z rejestracji:

   1. Masz dostęp do plików.

....szkoda

Ryszard Wieczorek

Data: 2009-07-30 19:48:48
Autor: radxcell
ciężarnym ciężej
*Rychu* wrote in <news:4a70be9e$1news.home.net.pl>:
Masz zasadniczo 8 korzyści z rejestracji:
   1. Masz dostęp do plików.
...szkoda

ja tam mysle ze to dobrze, ze zalogowani uzytkownicy maja dostep do plikow :)

pozdr, rdx

Data: 2009-07-29 23:41:02
Autor: Bastion
ciężarnym ciężej

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4a70af0e$1news.home.net.pl...
taki sobie pomysł samochodowy: http://miniurl.pl/ciezarnym-ciezej

Bezsensu,
ktos chce zrobic kase na drukowaniu naklejek "uwaga ciezarowka" ,
(czytaj kobiety w stanie blogoslawionym:)
Moim zdaniem lepsza metoda(jezeli kogos trzeba zastawic),
jest zostawianie na pulpicie auta wizytowki z nazwa firmy i nr. tel.

Czyli ten ktory zaparkowal "na casno" zostawia namiary na tel. kom..

W innym wypadku,  juz widze takie naklejeki:
Waze 120 kg i nie jestem w ciazy natomiast pod siedzeniem mam bejsbola.

Data: 2009-07-30 12:48:53
Autor: Massai
ciężarnym ciężej
Bastion wrote:

> [...]

W innym wypadku,  juz widze takie naklejeki:
Waze 120 kg i nie jestem w ciazy natomiast pod siedzeniem mam

Kiedyś widziałem uroczą scenkę...
Się dwóch kierowników posprzeczało klaksonami, i jeden postanowił
wyjasnić sprawę do końca, zajechał drugiemu drogę, i wysiada.
W tym samym momencie ten drugi tyż wysiada, otwiera tyle drzwi i
wyciąga... półtorametrowy miecz dwuręczny, i tak sobie staje "na
Longina Podpipiętę".

Ten wyrywny zatrzymał się w pół kroku, zatkało go, pokrzyczał coś z
bezpiecznej odległości, wskoczył do samochodu i odjechał z piskiem
opon...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-07-30 19:49:46
Autor: radxcell
ciężarnym ciężej
*Bastion* wrote in <news:h4qgg3$sgp$1mx1.internetia.pl>:
[...]

tylko pytanie kto chce te kase zrobic? duza kase mozna zrobic na takich
naklejkach?

moze i ja bym sie zainteresowal?

pozdr, rdx

Data: 2009-07-30 21:10:15
Autor: Bastion
ciężarnym ciężej

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4a71dd7d$2news.home.net.pl...
tylko pytanie kto chce te kase zrobic? duza kase mozna zrobic na takich
naklejkach?

Racja, nie doczytalem szczegolow technicznych, jezeli mozna
to sobie wydrukowac samemu a akcja jest non profit to
faktycznie moze pomysl nienajglupszy. Tylko po co ta rejestracja
skoro obrazek mozna siagnac stad:
http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/2009/07/pmspreg.gif
http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/2009/07/pmspreg_t.gif

Data: 2009-07-30 21:48:49
Autor: radxcell
ciężarnym ciężej
*Bastion* wrote in <news:h4ss1e$phs$1mx1.internetia.pl>:
[...]

rozumiem, ze jesli ktos to drukuje to pomysl glupi, a jesli jest do sciagniecia
to nienajglupszy? podziwiam Twoja hierarchie wartosci i zaprzestaje dyskusji
:))).

Tylko po co ta rejestracja
skoro obrazek mozna siagnac stad:
http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/2009/07/pmspreg.gif
http://radxcell.nora.pl/blog/wp-content/uploads/2009/07/pmspreg_t.gif

gdybys dalej stosowal zasade dokladniejszego czytania, wiedzialbys ze to nie te
obrazki. naklejka pelna jest w duzo wiekszej rozdzielczosci i bez logo
radxcell...

rejestracja jest dobrowolna. ci, ktorzy sie nie rejestruja, traca na wlasne
zyczenie. ich wybor, a ja sie ciesze z filtrowania przypadkowych gosci.

pozdr, rdx

Data: 2009-07-30 21:58:48
Autor: Bastion
ciężarnym ciężej

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4a71f922$1news.home.net.pl...

[...]

1) Miales zaprzestac dyskusji...
2) Chodzi Ci o to zebym podal linka do obrazka bez logo i w pelnej rozdzielczosci?

Data: 2009-07-30 13:39:47
Autor: kamil
ciężarnym ciężej

"radxcell" <sp____ks@o2.pl> wrote in message news:4a70af0e$1news.home.net.pl...
taki sobie pomysł samochodowy: http://miniurl.pl/ciezarnym-ciezej

Burak za kierownica ma w dupie drzwi samochodu, ktore obije swoimi, ma w dupie trawniki, niepelnosprawnych, stajac przed marketem na miejscu dla rodzicow ma w dupie matke z 2 dzieciakow i torbami na reku. W dupie ma chodniki, ochlapanych przechodniow i poobijane zderzaki stojacych samochodow.

Myslisz, ze naklejka obudzi w nim sumienie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-30 13:02:40
Autor: arek
ciężarnym ciężej
On 30 Lip, 14:39, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
[...]

W sumie, ma do tego prawo.

Myslisz, ze naklejka obudzi w nim sumienie?

Wiesz, ja nie wierze w naklejki. Jesli mam prawo wyjechac,
a ktos mi to uniemozliwia, staram sie do niego (niej)
dotrzec, no ale skoro nie ma praktycznej mozliwosci,
po prostu wyjezdzam.

Samochod to tylko narzedzie, sadze, ze nikt sie nie obrazi
z powodu jednej, czy dwuch rysek tu i owdzie. Ja wiem,
czasem trzeba szybe wywalic i recznie przestawic
przeszkode (szyba kosztuje ok. 300,- przeciez mozna
zostawic w kopercie na siedzeniu i sprawa zamknieta).

Troche dystansu do siebie i innych, a drobnostki
przestana byc przeszkoda.

Data: 2009-07-31 09:43:23
Autor: kamil
ciezarnym ciezej

"arek" <ArkadiuszD@gmail.com> wrote in message news:f91c3d33-1e48-44a1-b0b6-230e8954f0a9v20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ma prawo lamac prawo (miejsca dla niepelnosprawnych, parkowanie na trawnikach, swiadome niszczenie cudzego mienia)? Ciekawym bardzo jakie to prawo, bo raczej nie ogolnie przyjete za panujace w Polsce.

Wiesz, ja nie wierze w naklejki. Jesli mam prawo wyjechac,
a ktos mi to uniemozliwia, staram sie do niego (niej)
dotrzec, no ale skoro nie ma praktycznej mozliwosci,
po prostu wyjezdzam.

Nie ma nic przyjemniejszego niz szukanie przez 20 minut sasiada, ktory akurat zablokowal ci wyjazd. Zona ma za godzine samolot na konferencje, dzieciaka trzeba do przedszkola odwiezc, do pracy zajechac na czas, ale to nic nie szkodzi, przeciez mam czas na docieranie do idioty.

[...]

Wybacz, nie zwyklem wybijac cudzych szyb ani robic "dwuch" rysek z powodu zablokowanych drzwi. Najwyzej wsiade druga strona.

Troche dystansu do siebie i innych, a drobnostki
przestana byc przeszkoda.

"Zyj i pozwol zyc innym". Nie przeszkadzajac im przy tym wlasnym ego.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-30 20:05:04
Autor: radxcell
ciężarnym ciężej
*kamil* wrote in <news:h4s4al$p10$1inews.gazeta.pl>:
[...]

odpowiedz na to jest w komentarzu do arta.

nie zawsze "na wcisk" parkuje burak.

to zbytnie uproszczenie. powiem wiecej - mysle ze wiekszosc zastawiajacych robi
to nie z buractwa tylko nieswiadomosci.

pozdr, rdx

Data: 2009-07-30 22:20:19
Autor: waperr
ciężarnym ciężej

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4a71e56a$1news.home.net.pl...
[...]

ja myśle że z buractwa bo jak nie ma miejsca żeby wysiąść/wśiąść to się jedzie w inne miejsce lub jeśli parkujemy na 5-10 min to zostawiamy do siebie kontakt.
zachowanie kultury osobistej jeszcze nikomu nie zaszkodziło natomiast brak tak.

pzdr
waperr

Data: 2009-07-31 09:39:49
Autor: kamil
ciężarnym ciężej

"radxcell" <sp____ks@o2.pl> wrote in message news:4a71e56a$1news.home.net.pl...

to zbytnie uproszczenie. powiem wiecej - mysle ze wiekszosc zastawiajacych robi
to nie z buractwa tylko nieswiadomosci.

Jesli ktos nie jest swiadomy faktu, ze z samochodu obok nikt nie wysiadzie przez 10cm szpare, nie liczyl bym na to, ze zauwazy jakakolwiek naklejke i domysli sie przekazu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-31 17:05:22
Autor: radxcell
ciężarnym ciężej
*kamil* wrote in <news:h4uakm$3so$1inews.gazeta.pl>:
[...]

byc moze jest swiadomy, ale... <tekst, drugi akapit>

a naklejka moze mu dac do myslenia. wiekszosc osob, jakie spotykam w zyciu, jest
mila i uprzejma i nawet jesli zrobia cos takiego, to z nieuwagi lub
nieswiadomosci. wystarczy im pokazac, ze "tutaj musza bardziej uwazac"

pozdr, rdx

Data: 2009-07-31 23:41:11
Autor: scob
ciężarnym ciężej
pomysł gówniany o tyle, że 90% społeczeństwa to debile: ciężarnej w kolejce nie przepuści, młodej matce wózka nie pomoże znieść - to co się będzie na parkingu przejmował??

Ja np. nakleiłem z tyłu na szybach jebitne, wielkie i oczojebne naklejki "dzieciak w samochodzie" właśnie po stronie fotelika - m.in po to, zeby na parkingu mieć jak drzwi otworzyć i wsadzić dzieciaka do samochodu czy go wyciągnąć... i niemal codziennie sie we mnei gotowało: jedną łapa trzymaj drzwi - bo nawet do "pierwszej sprężyny" nie dadzą się otworzyć, drugą wsadzaj dzieciaka...
Dzisiaj młode jest dośc duże, żeby w sytuacji jak powyżej - samodzielnie sobie drzwi otworzyć.. a że nie utrzyma ich jak sprężynka ciągnie na zewnątrz.. ;-)

Data: 2009-08-01 09:02:15
Autor: radxcell
ciężarnym ciężej
*scob* wrote in <news:h4vp46$o3r$1mx1.internetia.pl>:
pomysł gówniany o tyle, że 90% społeczeństwa to debile: ciężarnej w kolejce
nie przepuści, młodej matce wózka nie pomoże znieść - to co się będzie na
parkingu przejmował??

czasam mam wrazenie, ze zyjemy na innych planetach. ilekroc widze matke z
wozkiem, to chce jej pomoc, zazwyczaj nie zdazam podejsc, bo robi to juz ktos
inny.

Ja np. nakleiłem z tyłu na szybach jebitne, wielkie i oczojebne naklejki
"dzieciak w samochodzie"

naturalnie: http://miniurl.pl/babyonboard
ale tu chodzi o inna informacje

tak ogolnie, to juz ktorys raz widze ocene "90% spoleczenstwa to debile". czy to
oznacza, ze na tej grupie mamy chlubne 10%, ktore akurat nimi nie sa? ;)
abstrahujac od faktu, ze zawsze podziwiam taka doglebna analize typu "ja jestem
madry, ale wszyscy inni to kretyni" i zazdroszcze dobrego samopoczucia.

pozdr, rdx

ciężarnym ciężej