ciezarowy bez kratki?

Data: 2009-02-28 23:11:04
Autor: /// kaszpir ///
ciezarowy bez kratki?
kupione w komisie - bez kratki z homologacją na cięż. Nikogo to nie dziwiło

Mój teściu kupił nie tak dawno w komisie Skodę fabię ...
W samochodzie było wbite że samochód jest ciężarowy a kratki brak ...
Zażądał od komisu kratki , aby samochód był zgodny z opisem ...

Gościu szybko znalazł kratkę i zamontował ...

W komisach często zdejmują kratkę aby samochód ładniej się prezentował i aby kupujący nie wiedział że był on samochodem "firmowym" ...

- czy mogę takim samochodem spokojnie jeździć, czy też będę miał kłopoty w
przypadku kontroli drogowej?

Nie możesz.  Jak zatrzyma Cię policja to zabiorą Ci dowód rejestracyjny i będzie koniec jazdy.
Kup albo kratkę i zamontuj i doprowadź samochód do takiego stanu jak opisany (np. 4 osobowy i itd) , ale zmień samochód na osobowy (czyli przegląd + faktura za demontaż kratki + zmiany w urzedzie komunikacji).

Sam kupiłem Nubirę z kratką (tyle że było jak byk że ciężarowy , ale 5 osobowy) i myślałem na wywaleniem kratki.
Zadzwoniłem do kumpla w policji :) i dowiedziałem sie że nie moge wywalić kratki i bez kratki jeździć ...
Jesli nie chce sie kratki to niestety trzeba "zabulić" za "przerobienie" ciężarówki na osobowy ;) ...
No chyba że ktoś lubi jeździć i modlić się aby nie trafić nigdy na policjanta ...

- jeśli kratka jest konieczna, to jaki to jest koszt (kratka+montaż) oraz
gdzie we Wrocławiu mogą taką kratkę zamontować?

kratkę kupić na Allegro i samemu zamontować :)
Najtaniej będzie ...

P.S. Przed chwilą poszukałem sobie na allegro octavii z homologacją na
ciężarowe i kilka z nich też jest bez kratki. O co tu chodzi?

Jak wyżej :)
Chodzi o to że ktoś wywalił kratkę (zapewne sprzedał) ...
Pisałem.
Masz zarejestrowany jaki ciężarowy - musisz mieć kratkę ..
masz zarejstrowany jako 4 osoby = muszą być 4 pasy ....

Mój teściu kupił fabię kombii z kratkę (zmusił komis aby "znalazł" kratkę). Problemem jednak było to że był samochód zaresjtrowany jako 4 osobowy i teściu chcąc nie chcąc musiał przerejestrowac go na na "zwykły" samochód 5 osobowy ...

ciezarowy bez kratki?