ciezarowy bez kratki?

Data: 2009-03-01 20:25:20
Autor: Micha_ Szwaczko
ciezarowy bez kratki?
On Sat, 28 Feb 2009 19:02:14 +0100
mech <"mech^no..spam^"@vp.pl> wrote:

- czy mogę takim samochodem spokojnie jeździć, czy też będę miał kłopoty w
przypadku kontroli drogowej?

Hej,

Powiem Ci co mi powiedzial funkcjonariusz policji.
Kratka musi byc jesli przewozi sie ladunek, gdyz kratka oddziela przedzial bagazowy
od pasazerskiego. Jesli nie przewozisz ladunku, to nie musisz miec kratki (dotyczy pojazdu
z 1998r, byc moze potem przpisy sie zmienialy) I tak tez jezdze sobie bez kratki, a w DR mam ciezarowy.
To mnie uspokaja, a kratke na wszelki wypadek woze w bagazniku, (moge zamontowac w chwile, gdyby jakis pan policjant sie upieral) :)

Pozdr
M.

ciezarowy bez kratki?