Data: 2017-03-21 19:03:38 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "Swift" napisał w wiadomości grup
W dniu wtorek, 21 marca 2017 15:09:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał: Przy tej predkosci, to sie zastanawiam, na ile pilot to naprawde Ale czasy tu sa takie, ze spokojnie mozna wolantem ruszyc, poczekac na reakcje, w odpowiednim momencie przestac. Przynajmniej tak sie wydaje, bo widzimy tylko z zewnatrz. A ten nasz pilot to tak bardziej w rajdowym stylu prowadzi https://www.youtube.com/watch?v=7nunOQymY0Q Krotkie "kontry", co chwila w inna strone .. J. |
|
Data: 2017-04-18 17:19:45 | |
Autor: TJ_Blues | |
ciezka praca | |
On Tuesday, March 21, 2017 at 2:03:42 PM UTC-4, J.F. wrote:
A ten nasz pilot to tak bardziej w rajdowym stylu prowadzi Ten pilot jest tez mistrzem w akrobacji lotniczej. Odruchow nie oszukasz. Co do szybkosci dzialanie silownikow; one sa quzwa szybkie! |
|
Data: 2017-04-19 12:19:05 | |
Autor: J.F. | |
ciezka praca | |
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości grup
On Tuesday, March 21, 2017 at 2:03:42 PM UTC-4, J.F. wrote: A ten nasz pilot to tak bardziej w rajdowym stylu prowadzi Ten pilot jest tez mistrzem w akrobacji lotniczej. Odruchow nie To moze wiele tlumaczyc ... ale jak laduja inni, mniej zaawansowani ? Co do szybkosci dzialanie silownikow; one sa quzwa szybkie! Az tak ? Czy po prostu on tu mocny skret na pol sekundy, a silownik w tym czasie ster o ulamek zakresu przestawia ? J. |
|
Data: 2017-04-19 05:11:43 | |
Autor: TJ_Blues | |
ciezka praca | |
On Wednesday, April 19, 2017 at 6:19:06 AM UTC-4, J.F. wrote:
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości grup B737 jest juz kontrukcja wiekowa i byl projektowany z mysla o duzym zapasem stabilnosci. Po mojemu, doinstalowanie FBW wiele by nie pomoglo a zmniejszyloby mase uzyteczna samolotu. Tylko po co, skoro linie lotnicze licza nawet oliwki dodawane do posilkow. Mniej zaawansowani po prostu nie laduje w podobnych warunkach. Wybieraja lotniska zapasowe albo, o ile to jest mozliwe, prosza ATC / TWR o zmiane pasa lepiej skorelowanego z kierunkiem wiatru. No i jedna wazna sprawa; czulosc na stery jest proporcjonalna do predkosci lotu. Przy malych predkosciach trzeba zdrowo wychylac stery by zmusic samolocik to posluszenstwa :-) Do tego sily aerodynamiczne na usterzeniu przy malych predkosciach sa mniejsze to i serwa maja ulatwone zadanie. cheers |
|