ciężka praca pilota - czyli FSX vs noob cd ;)

Data: 2015-04-09 20:48:21
Autor: Andrzej Lawa
ciężka praca pilota - czyli FSX vs noob cd ;)
Ave!

Ach, te wizje swobodnego latania w przestworzach... Jak to łatwo wygląda jak robią to piloci czy ptaki... albo jak się człowiek bawi symulatorem bardziej typu "arcade".

Wybrałem się na przelot Cataliną do Anchorage... masakra! Burza, góry, głupi podmuch i schodzę z kursu i jeszcze mnie zbija w dół lub wynosi do góry i zaraz kontrola lotów się przypieprza...

Sekta smoleńska spróbowała by sobie polatać na tym symulatorze, to może by im coś do tego rozumu się przebiło ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

ciężka praca pilota - czyli FSX vs noob cd ;)