Data: 2012-12-28 20:55:13 | |
Autor: identyfikator: 20040501 | |
ciężko wchodzi 1 SC900 | |
co to mogło się stać, od kilku dni bardzo cieżko wchodzi w moim Seicento 900 jedyneczka?
|
|
Data: 2012-12-29 00:13:46 | |
Autor: onarjusz | |
ciężko wchodzi 1 SC900 | |
W dniu 2012-12-28 20:55, identyfikator: 20040501 pisze:
co to mogło się stać, od kilku dni bardzo cieżko wchodzi w moim Seicentosprzęgło się kończy |
|
Data: 2012-12-29 10:57:39 | |
Autor: identyfikator: 20040501 | |
ciężko wchodzi 1 SC900 | |
fakt, zauważyłem, że jakoś sprzęgło zaczęło "brać" dopiero przy dociśnięciu do blachy pedału... do tego jak włączam wsteczny, to słychac zgrzyt jakby spęgło nie rozłączało... może zacznę od wymiany linki i regulacji sprzęgła? ;o)
|
|
Data: 2012-12-29 15:45:25 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
ciężko wchodzi 1 SC900 | |
Dnia Sat, 29 Dec 2012 10:57:39 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):
fakt, zauważyłem, że jakoś sprzęgło zaczęło "brać" dopiero przy dociśnięciu do blachy pedału... do tego jak włączam wsteczny, to słychac zgrzyt jakby spęgło nie rozłączało... może zacznę od wymiany linki i regulacji sprzęgła? ;o) W zależności od wersji tam jest na lince samoregulator (który bardzo często się wyluzowywuje, dając takie właśnie efekty), albo regulacja ręczna dokręcaniem nakrętki. Sama tarcza sprzęgła całkiem możliwe że jest jeszcze ok, ale szybko ją zużyjesz jeżdżąc tak jak teraz (do tego zużyjesz sobie synchronizatory w skrzyni). W każdym razie jak będziesz kupował linkę, to radzę taką z regulacją ręczną (być może będzie się w katalogu nazywało że jest ona do Cinquecento). Sprzęgło powinno łapać ponad połową skoku sprzęgła. |
|
Data: 2012-12-29 16:09:06 | |
Autor: identyfikator: 20040501 | |
ciężko wchodzi 1 SC900 | |
dz, zacznę od tej linki
|
|