cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach

Data: 2012-05-09 01:58:16
Autor: Titus Atomicus
cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
Witam,
Poniewaz ostatnio robie czesto zakupy w UK i irytuje mnie przewalutowanie przy placeniu karta. Doroslem chyba do karty prepaid w funtach. Dodatkowo bede mogl nia placic podczas wizyt w UK, tez bez przewalutowania.
Zastanawiam sie nad karta z cinkciarz.pl
Jak rozumiem, minusem takiego rozwiazania jest to, ze niewykorzystane srodki leza nieoprocentowane...
Martwi mnie natomiast to, ze na opineo ten cinkciarz.pl ma fatalne opinie.
Ja na razie widze tylko, ze maja malo przejrzysta oferte.
Czytam info na stronie i brak wyraznej informacji co ile kosztuje.
Na razie kilka pytan:
wydanie karty kosztuje, z tego, co pisza - 15zl.
Ale ile ona jest wazna? I czy rzeczywiscie mozna nia placic w necie i korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?
I druga sprawa - jaka jest oplata za przelewy krajowe? W szczegolnosci walutowe do ING?
TIA
--
TA

Data: 2012-05-09 15:14:02
Autor: dwr
W dniu 2012-05-09 01:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

TO jest zapewne brandowana karta z BZ WBK.
Różni się od nie brandowanej tym, że chyba cinkciarz.pl pozwala kupować po swoich najlepszych kursach. To warte jest ustalenia.
Natomiast co do korzystania - w necie bez problemu, wypłata z bankomatu za granicą o ile pamietam to 2 funty.
NO i małe limity transakcyjne - do drobnych zakupów styknie.

Data: 2012-05-12 04:35:15
Autor: Miernik
On May 9, 1:58 am, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Ale ile ona jest wazna? I czy rzeczywiscie mozna nia placic w necie i
korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?

Weź sobie normalnego debetowego MasterCarda w GBP do konta w BZWBK
http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistych/walutowych/funt-gbp/karta-mastercard-w-funtach-brytyjskich.html

Zapłacisz 5 funtów rocznie za kartę, dzienny limit wypłat z bankomatów
2000 GBP a transakcje bez limitu i wypłata z każdego bankomatu za
funta.

A ta prepaid ma limit pojedyńczej transakcji 130 GBP (zarówno z
bankomatu jak i zakupy), wypłata z bankomatu kosztuje aż 2 funty, więc
ten MasterCard do konta się dużo bardziej opłaca - chyba że do użycia
bardzo sporadycznego i na małe kwoty.

Aha - z tego prepaida jak coś na niego wpłacisz to już nie wypłacisz
inaczej niż kartą. A z konta GBP w BZWBK możesz zrobić przelew do
Anglii za 9.50 PLN, albo wymienić na złotówki na Walutomat.pl

Data: 2012-05-15 04:34:10
Autor: Titus Atomicus
cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
In article <e1c1af45-c9ec-44f5-aeca-eedbdd25b19e@l17g2000vbj.googlegroups.com>,
 Miernik <public@public.miernik.name> wrote:

> [...]
> korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?

Weź sobie normalnego debetowego MasterCarda w GBP do konta w BZWBK

No, ale w tym celu musze zakladac kolejny rachunek :-(
Chyba ze te chodzi ci o prepaid.

[...]

Ale mi wlasnie chodzi o uzycie sporadyczne male kwoty.
Ale tak do 200-300 funtow by sie przydalo.

--
TA

Data: 2012-05-21 03:09:08
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
Witam,
Czy naprawde poza 'cinkciarzem' nie ma czego lepszego?
Chodzi mi o karte prepaid bo nie chce utrzymywac konta ktora robilbym od czasu do czasu zakupy na ebayu.uk i w amazonie.uk. Z limitem do 300-500 funtow (tak na wszelk wypadek - z reguly robie zakupy na 20-30 funtow). I zeby wyplaty z bankomatow w UK nie byly za drogie...
--
TA

Data: 2012-05-21 11:11:44
Autor: Krzysiek
karta prepaid w funtach
W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 03:09:08 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Witam,
Czy naprawde poza 'cinkciarzem' nie ma czego lepszego?

Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

Data: 2012-05-26 20:11:53
Autor: Marcin Mokrzycki
karta prepaid w funtach
On Mon, 21 May 2012 11:11:44 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:

[...]

Da się, tylko trzeba wziąć kredyt odnawialny oferowany pod nazwą Kredyt
Bezpieczny. Jeśli nie korzysta się z limitu kredytowego to konto i karta są
bezpłatne.

http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bezpieczny/ile-kosztuje-kredyt.html

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-05-27 23:30:44
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
In article <74615d5f-810b-4386-8779-d3e692aebb91@googlegroups.com>,
 Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

> [...]

Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

Bez jaj, wyplacanie z bankomatu z KK jest jakos malo sensowne...

--
TA

Data: 2012-05-28 01:40:43
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
 Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

> [...]

Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

Ale KK srednio nadaje sie do wyplat z bankomatu...

--
TA

Data: 2012-05-22 10:50:21
Autor: JerzyR
karta prepaid w funtach
poszukaj na alldrogo aukcji:
Karta walutowa GBP z doładowaniem Premium - BZ WBK

Data: 2012-05-23 22:55:10
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
In article <4fbb5351@news.home.net.pl>, "JerzyR" <jerzyjb@data.pl> wrote:

poszukaj na alldrogo aukcji:
Karta walutowa GBP z doładowaniem Premium - BZ WBK

Hm, ale dlaczego na allegro, nie w banku?
I jak ja mozna doladowywac? Po jakim kursie? 'Cinkciarz' daje kurs kantorowy...

--
TA

Data: 2012-05-23 23:02:30
Autor: gral
karta prepaid w funtach
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
[...]

to bank sprzedaje na allegro :)
a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies, gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie (pewnie w Cinkciarzu tez)

Data: 2012-05-24 19:40:20
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
In article <jpjj9b$dhr$1@inews.gazeta.pl>, gral <nincs@email.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> I jak ja mozna doladowywac? Po jakim kursie? 'Cinkciarz' daje kurs > kantorowy...
> to bank sprzedaje na allegro :)

A, juz widze...

a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies, gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie (pewnie w Cinkciarzu tez)
No, tak, ale ta karta niczym sie od cienkciarza nie rozni te same limity (130 funtow.transakcja) i cena (15zl). Do tego jakas oplata miesieczna za niekorzystanie z karty... Czy w cinckciarzu tez jest jakas oplata mieisieczna?

A co wynika z punktu 17 regulaminu:
'Transakcje internetowe dokonywane u Akceptantow majacych siedzibe poza granicami PL sa trktowane jako transakcje zagraniczne' ?

--
TA

Data: 2012-05-28 01:50:22
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
Witam, raz jescze

a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies, gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie (pewnie w Cinkciarzu tez)

No, tak, ale ta karta WBK Prepaid niczym sie od cienkciarza nie rozni - te same limity (130 funtow/transakcja) i cena (15zl). Do tego jakas oplata miesieczna za niekorzystanie z karty... Czy w 'cinckciarzu' tez jest jakas oplata miesieczna jak w WBK????

I co wynika z punktu 17 regulaminu:

Data: 2012-05-29 01:46:43
Autor: Miernik
On May 15, 4:34 am, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
> a-mastercard-w-funtach-brytyjskich.html

No, ale w tym celu musze zakladac kolejny rachunek :-(

A co jest złego w założeniu rachunku który nie ma opłat za
prowadzenie?
Wpadasz na chwilę do oddziału BZWBK, machniesz parę podpisów i już
więcej się nie martwisz tym kontem, opłat za prowadzenie samego
walutowego brak.

Zauważ że mająć kartę prepaid, jak na nią wpłacisz a potem Ci się coś
odwidzi, albo akceptant odrzuci kartę, to już z niej  tak prosto ani
tanio nie wypłacisz. Właściciwie w ogóle z niej nie wypłacisz inaczej
niż z dużą prowizją i stratą na kursie z bankomatu.

A z kontem GBP w BZWBK logujesz się na stronę, pyk i przelew do
Walutomatu i masz kasę spowrotem w PLN po dobrym kursie.

Data: 2012-05-31 21:51:26
Autor: Titus Atomicus
cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
In article <4a9b6f7a-5fc7-46c2-874d-22f9cd865e18@f14g2000yqe.googlegroups.com>,
> [...]

> Chyba ze te chodzi ci o prepaid.

A co jest złego w założeniu rachunku który nie ma opłat za

Ale tam sa oplaty za prowadzenie.
Jesli wplywy miesieczne nie przekrocza 1000zl.

--

TA

Data: 2012-05-31 21:43:00
Autor: Miernik
On May 31, 9:51 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Ale tam sa oplaty za prowadzenie.
Jesli wplywy miesieczne nie przekrocza 1000zl.

To dotyczy tylko kont złotówkowych.

Możesz założyć samo konto w GBP, bez zakładania złotówkowego, i wtedy
nie będzie żadnych opłat za prowadzenie konta, jedynie 5 GBP rocznie
za tą kartę MasterCard.
Konto złotówkowe możesz mieć w innym banku i z niego wpłacać do na
http://www.walutomat.pl/ a stamtąd funty na konto GBP w BZWBK.

Data: 2012-05-12 16:19:24
Autor: xbartx
Dnia Wed, 09 May 2012 01:58:16 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]

Nie lepiej może pomyśleć na jakąś kartą z Polbanku? VISA Gold albo MC T-
mobile w tej kolejności jeżeli chodzi o przeliczniki.

--
xbartx

cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach