cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach

Data: 2012-05-12 04:35:15
Autor: Miernik
cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
On May 9, 1:58 am, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Ale ile ona jest wazna? I czy rzeczywiscie mozna nia placic w necie i
korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?

Weź sobie normalnego debetowego MasterCarda w GBP do konta w BZWBK
http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistych/walutowych/funt-gbp/karta-mastercard-w-funtach-brytyjskich.html

Zapłacisz 5 funtów rocznie za kartę, dzienny limit wypłat z bankomatów
2000 GBP a transakcje bez limitu i wypłata z każdego bankomatu za
funta.

A ta prepaid ma limit pojedyńczej transakcji 130 GBP (zarówno z
bankomatu jak i zakupy), wypłata z bankomatu kosztuje aż 2 funty, więc
ten MasterCard do konta się dużo bardziej opłaca - chyba że do użycia
bardzo sporadycznego i na małe kwoty.

Aha - z tego prepaida jak coś na niego wpłacisz to już nie wypłacisz
inaczej niż kartą. A z konta GBP w BZWBK możesz zrobić przelew do
Anglii za 9.50 PLN, albo wymienić na złotówki na Walutomat.pl

Data: 2012-05-15 04:34:10
Autor: Titus Atomicus
cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
In article <e1c1af45-c9ec-44f5-aeca-eedbdd25b19e@l17g2000vbj.googlegroups.com>,
 Miernik <public@public.miernik.name> wrote:

> [...]
> korzystac bez prowizji w bankomatach w UK?

Weź sobie normalnego debetowego MasterCarda w GBP do konta w BZWBK

No, ale w tym celu musze zakladac kolejny rachunek :-(
Chyba ze te chodzi ci o prepaid.

[...]

Ale mi wlasnie chodzi o uzycie sporadyczne male kwoty.
Ale tak do 200-300 funtow by sie przydalo.

--
TA

Data: 2012-05-21 03:09:08
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
Witam,
Czy naprawde poza 'cinkciarzem' nie ma czego lepszego?
Chodzi mi o karte prepaid bo nie chce utrzymywac konta ktora robilbym od czasu do czasu zakupy na ebayu.uk i w amazonie.uk. Z limitem do 300-500 funtow (tak na wszelk wypadek - z reguly robie zakupy na 20-30 funtow). I zeby wyplaty z bankomatow w UK nie byly za drogie...
--
TA

Data: 2012-05-21 11:11:44
Autor: Krzysiek
karta prepaid w funtach
W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 03:09:08 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Witam,
Czy naprawde poza 'cinkciarzem' nie ma czego lepszego?

Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

Data: 2012-05-26 20:11:53
Autor: Marcin Mokrzycki
karta prepaid w funtach
On Mon, 21 May 2012 11:11:44 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:

[...]

Da się, tylko trzeba wziąć kredyt odnawialny oferowany pod nazwą Kredyt
Bezpieczny. Jeśli nie korzysta się z limitu kredytowego to konto i karta są
bezpłatne.

http://www.polbankefg.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bezpieczny/ile-kosztuje-kredyt.html

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-05-27 23:30:44
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
In article <74615d5f-810b-4386-8779-d3e692aebb91@googlegroups.com>,
 Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

> [...]

Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

Bez jaj, wyplacanie z bankomatu z KK jest jakos malo sensowne...

--
TA

Data: 2012-05-28 01:40:43
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
 Krzysiek <kl1@o2.pl> wrote:

> [...]

Polecilbym tez Polbank ale teraz maja zepsuta oferte i nie da sie miec karty bez oplat (jesli sie nie ma jakies z 'dawnych czasow'). pozostaja karty kredytowe ale to juz zalezy czy ktos chce kredytowa czy nie. wedlug mnie przy regularnym splacaniu znacznie wygodniejsze od pre-paida.

Ale KK srednio nadaje sie do wyplat z bankomatu...

--
TA

Data: 2012-05-22 10:50:21
Autor: JerzyR
karta prepaid w funtach
poszukaj na alldrogo aukcji:
Karta walutowa GBP z doładowaniem Premium - BZ WBK

Data: 2012-05-23 22:55:10
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
In article <4fbb5351@news.home.net.pl>, "JerzyR" <jerzyjb@data.pl> wrote:

poszukaj na alldrogo aukcji:
Karta walutowa GBP z doładowaniem Premium - BZ WBK

Hm, ale dlaczego na allegro, nie w banku?
I jak ja mozna doladowywac? Po jakim kursie? 'Cinkciarz' daje kurs kantorowy...

--
TA

Data: 2012-05-23 23:02:30
Autor: gral
karta prepaid w funtach
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
[...]

to bank sprzedaje na allegro :)
a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies, gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie (pewnie w Cinkciarzu tez)

Data: 2012-05-24 19:40:20
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
In article <jpjj9b$dhr$1@inews.gazeta.pl>, gral <nincs@email.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> I jak ja mozna doladowywac? Po jakim kursie? 'Cinkciarz' daje kurs > kantorowy...
> to bank sprzedaje na allegro :)

A, juz widze...

a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies, gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie (pewnie w Cinkciarzu tez)
No, tak, ale ta karta niczym sie od cienkciarza nie rozni te same limity (130 funtow.transakcja) i cena (15zl). Do tego jakas oplata miesieczna za niekorzystanie z karty... Czy w cinckciarzu tez jest jakas oplata mieisieczna?

A co wynika z punktu 17 regulaminu:
'Transakcje internetowe dokonywane u Akceptantow majacych siedzibe poza granicami PL sa trktowane jako transakcje zagraniczne' ?

--
TA

Data: 2012-05-28 01:50:22
Autor: Titus Atomicus
karta prepaid w funtach
Witam, raz jescze

a doladowujesz ja przelewem, dostajesz numer konta i kupujesz gdzies, gdzie maja konto w WBK, zeby przelew byl za free, chocby w Walutomacie (pewnie w Cinkciarzu tez)

No, tak, ale ta karta WBK Prepaid niczym sie od cienkciarza nie rozni - te same limity (130 funtow/transakcja) i cena (15zl). Do tego jakas oplata miesieczna za niekorzystanie z karty... Czy w 'cinckciarzu' tez jest jakas oplata miesieczna jak w WBK????

I co wynika z punktu 17 regulaminu:

Data: 2012-05-29 01:46:43
Autor: Miernik
On May 15, 4:34 am, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
> a-mastercard-w-funtach-brytyjskich.html

No, ale w tym celu musze zakladac kolejny rachunek :-(

A co jest złego w założeniu rachunku który nie ma opłat za
prowadzenie?
Wpadasz na chwilę do oddziału BZWBK, machniesz parę podpisów i już
więcej się nie martwisz tym kontem, opłat za prowadzenie samego
walutowego brak.

Zauważ że mająć kartę prepaid, jak na nią wpłacisz a potem Ci się coś
odwidzi, albo akceptant odrzuci kartę, to już z niej  tak prosto ani
tanio nie wypłacisz. Właściciwie w ogóle z niej nie wypłacisz inaczej
niż z dużą prowizją i stratą na kursie z bankomatu.

A z kontem GBP w BZWBK logujesz się na stronę, pyk i przelew do
Walutomatu i masz kasę spowrotem w PLN po dobrym kursie.

Data: 2012-05-31 21:51:26
Autor: Titus Atomicus
cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach
In article <4a9b6f7a-5fc7-46c2-874d-22f9cd865e18@f14g2000yqe.googlegroups.com>,
> [...]

> Chyba ze te chodzi ci o prepaid.

A co jest złego w założeniu rachunku który nie ma opłat za

Ale tam sa oplaty za prowadzenie.
Jesli wplywy miesieczne nie przekrocza 1000zl.

--

TA

Data: 2012-05-31 21:43:00
Autor: Miernik
On May 31, 9:51 pm, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Ale tam sa oplaty za prowadzenie.
Jesli wplywy miesieczne nie przekrocza 1000zl.

To dotyczy tylko kont złotówkowych.

Możesz założyć samo konto w GBP, bez zakładania złotówkowego, i wtedy
nie będzie żadnych opłat za prowadzenie konta, jedynie 5 GBP rocznie
za tą kartę MasterCard.
Konto złotówkowe możesz mieć w innym banku i z niego wpłacać do na
http://www.walutomat.pl/ a stamtąd funty na konto GBP w BZWBK.

cinkciarz.pl - karta prepaid w funtach