cinkciarz.pl - opinie?...

Data: 2013-06-14 10:20:40
Autor: A.L.
cinkciarz.pl - opinie?...
Czy ktos ma doswiadczenie/opinie z serwisem cinkciarz.pl?

Opinie ktore mozna znalezc na googlu nie budza zaufania albo nic
konkretnego nie mowia

Czy ktos korzystal z tego serwisu?

A.L.

Data: 2013-06-14 19:46:07
Autor: Krzysztof Wocial
cinkciarz.pl - opinie?...
UĹĽytkownik "A.L."  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:61dmr8l0qhokm7u7ph0vfbhbl8gp4s6uo6@4ax.com...

[...]

Ano korzystałem: zakup waluty, przelewy na konto zagraniczne.
Bez zastrzeżeń. Kursy walut porównywalne np. z kantorem w Aliorze.

Data: 2013-06-14 13:22:38
Autor: A.L.
cinkciarz.pl - opinie?...
On Fri, 14 Jun 2013 19:46:07 +0200, "Krzysztof Wocial"
<wocial@gazeta.pl> wrote:

U?ytkownik "A.L."  napisa? w wiadomo?ci grup dyskusyjnych:61dmr8l0qhokm7u7ph0vfbhbl8gp4s6uo6@4ax.com...

[...]

Ano korzysta?em: zakup waluty, przelewy na konto zagraniczne.
Bez zastrze?e?. Kursy walut porównywalne np. z kantorem w Aliorze.

Dzieki.

Zastanawiam sie na ile serwis jest godny zaufanai gdy idzie o wieksze
sumy...

A.L.

Data: 2013-06-14 22:38:04
Autor: wromek
cinkciarz.pl - opinie?...
Zastanawiam sie na ile serwis jest godny zaufanai gdy idzie o wieksze
sumy...

lekko mnie smiesza takie ogolnikowe stwierdzenia typu "wieksze sumy".
co to jest wieksza suma? widuje na walutomacie czesto zlecenia wymiany np. 300 tys PLN/EUR-widuje to codziennie lub prawie codziennie.
obracasz wiekszymi sumami, ze tak sie boisz o wiarygodnosc?
te serwisy istnieja juz w lata i ludzie nie maja z tym problemow zadnych wiec bardziej by mnie interesowaly szczegoly techniczne obslugi niz wiarygodnosc.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-06-14 16:32:12
Autor: A.L.
cinkciarz.pl - opinie?...
On Fri, 14 Jun 2013 22:38:04 +0200, "wromek" <wromek@...gmail.com>
wrote:

[...]

"Wieksze sumy" to 6 cyfrowe USD. Interesuje mnie co sie dzieje gdy sie
pieniadze przesyla sie do takiego serwisu i w tym momencie serwis
bankrutuje. Al\bo w ogole cos kiepskiego sie dzieje, na przykald
pieniadze ida w "czarna dziure'.

Czy te serwisy to banki? czy podlegaja kontroli Nadzoru Finansowego?

To ze cos "dziala lata" to kiepski argument. Amber Gold tez dzialalo
lata, nie mowiac o dzialajacych latami calkiem porzadnych
amerykanskich bankach ktore szlag trafil w ciagu jednej nocy

A.L.

Data: 2013-06-15 08:04:35
Autor: xbartx
cinkciarz.pl - opinie?...
Dnia Fri, 14 Jun 2013 16:32:12 -0500, A.L. napisał(a):

[...]

To są spółki z o.o. jak możesz przeczytać na ich stronach, więc przy sumach o których wspominasz zdecydowanie wybrałbym kantor aliora tym bardziej, że jak sam napisałeś kursy mają podobne, więc chyba lepiej bank niż sp z o.o. - tak myślę. Było kilka razy na grupie, że cinkciarz potrafi przytrzymać kasę jeden dzień. Już nie pamiętam dokładnie jak to było w ich regulaminie, ale coś w tym stylu, że kantor działa 7h dziennie a na przelew mają 8h, jakoś tak ale głowy nie daję. Wydaje mi się, że kantor aliora będzie zdecydowanie lepszy pod każdym względem, tym bardziej, że można tam teraz ustawiać zlecenia typu sprzedaj moje USD jak kurs będzie X zł.

--
xbartx

Data: 2013-06-15 08:46:55
Autor: A.L.
cinkciarz.pl - opinie?...
On Sat, 15 Jun 2013 08:04:35 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

To s? spó?ki z o.o. jak mo?esz przeczyta? na ich stronach, wi?c przy sumach o których wspominasz zdecydowanie wybra?bym kantor aliora tym bardziej, ?e jak sam napisa?e? kursy maj? podobne, wi?c chyba lepiej bank ni? sp z o.o. - tak my?l?. By?o kilka razy na grupie, ?e cinkciarz potrafi przytrzyma? kas? jeden dzie?. Ju? nie pami?tam dok?adnie jak to by?o w ich regulaminie, ale co? w tym stylu, ?e kantor dzia?a 7h dziennie a na przelew maj? 8h, jako? tak ale g?owy nie daj?. Wydaje mi si?, ?e kantor aliora b?dzie zdecydowanie lepszy pod ka?dym wzgl?dem, tym bardziej, ?e mo?na tam teraz ustawia? zlecenia typu sprzedaj moje USD jak kurs b?dzie X z?.

Dzieki, bie wieidzialem o kantorze Aliora. Popatzre

A.L.

Data: 2013-06-16 01:45:31
Autor: Tomasz Chmielewski
cinkciarz.pl - opinie?...

wrote:

> [...]
>zlecenia typu sprzedaj moje USD jak kurs b?dzie X z?.

Dzieki, bie wieidzialem o kantorze Aliora. Popatzre

walutomat.pl jest sensowny, i dosc szybko przelewa z powrotem (jesli
mamy konto w jednym z bankow, gdzie ma walutomat).

Jesli masz wieksze kwoty do wymiany, mozesz to zrobic "malymi krokami".

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2013-06-17 07:23:29
Autor: star
cinkciarz.pl - opinie?...
kantor aliora to dobry wybor - polecam

Data: 2013-06-17 07:22:37
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
cinkciarz.pl - opinie?...
Dnia Sat, 15 Jun 2013 08:04:35 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Było kilka razy na grupie, że cinkciarz potrafi przytrzymać kasę jeden dzień.

W skrajnym przypadku może sie zdarzyć, że aby Tobie szybko wypłacić moga
nie mieć takiej kwoty na odpowiednim koncie.
Po za tym chyba cinkciarz działa tak, że oni kupuj± dla siebie te waluty i
sprzedaj± uzytkownikom i nie ujawniaj± ile maj±.

Walutomat działa na zasadzie kojarzenia kupuj±cego ze sprzedaj±cym. Widzisz
co aktualnie jest na tablicy.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Kielce/index4.php

Data: 2013-06-15 19:35:41
Autor: J.F.
cinkciarz.pl - opinie?...
[...]

Odwrotnie - obraca raz, i nie ma ochoty przy tym wtopic,.

[...]

I slusznie ... ale ... niby dlaczego ma bankrutowac ? Maja swoja prowizje od transakcji, z niej zyja, nic ryzykownego nie
robia. No chyba ze prowizji nie starczy na informatyka czy prad, przyjdzie
syndyk i bedzie likwidowal tych pare tys straty tak dlugo, poki
srodkow mu na pensje starczy :-)

Czy te serwisy to banki? czy podlegaja kontroli Nadzoru Finansowego?

Raczej nie - koncesje na obrot walutami maja, ale to nie bank.

To ze cos "dziala lata" to kiepski argument. Amber Gold tez dzialalo
lata, nie mowiac o dzialajacych latami calkiem porzadnych
amerykanskich bankach ktore szlag trafil w ciagu jednej nocy

Czyli jak widac - wszedzie cie to moze spotkac :-)
Pobrac banknoty i wymieniac po kawalku :-)

J.

Data: 2013-06-15 17:26:16
Autor: A.L.
cinkciarz.pl - opinie?...
On Sat, 15 Jun 2013 19:35:41 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Czyli jak widac - wszedzie cie to moze spotkac :-)
Pobrac banknoty i wymieniac po kawalku :-)

J.

Rzeczywiscie, to chyba najlepsza recepta :)

A.L.

Data: 2013-06-15 15:54:38
Autor: Borys Pogoreło
cinkciarz.pl - opinie?...
Dnia Fri, 14 Jun 2013 10:20:40 -0500, A.L. napisał(a):

Opinie ktore mozna znalezc na googlu nie budza zaufania albo nic
konkretnego nie mowia

Czy ktos korzystal z tego serwisu?

Korzystałem jednorazowo, wszystko OK. Co jaki¶ czas spamuj± nowymi
funkcjonalno¶ciami, więc serwis się rozwija.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-06-17 04:34:49
Autor: MrMrooz
cinkciarz.pl - opinie?...
W dniu pi±tek, 14 czerwca 2013 17:20:40 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
Czy ktos ma doswiadczenie/opinie z serwisem cinkciarz.pl?
Ja korzystam regularnie zakupuj±c Euro na wyjazdy wakacyjne. Ale raczej nie kupuję/sprzedaję 6cio cyfrowych USD. Mam konto również w Alior Kantorze, ale żeby tam kupić, muszę najpierw przelać im kasę i dopiero za t± obecn± na koncie mogę zrealizować zakup. W cinkciarzu zatwierdzam transakcję i dopiero potem robię przelew. To, plus alerty to jak dla mnie zaleta. Ale fakt, strata np 1000 zł ma się nijak w porównaniu do 1mln USD :-)

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2013-06-17 08:02:50
Autor: omega_fan
cinkciarz.pl - opinie?...
On 06/14/2013 05:20 PM, A.L. wrote:
[...]

Uzywam regularnie od ponad roku, największy problem z jakim się
spotkałem to przytrzymanie kasy do następnego dnia. Polecam.

Data: 2013-06-17 08:12:33
Autor: Franc
cinkciarz.pl - opinie?...
[...]

Ja korzystam z https://www.inkantor.pl/
Wła¶nie negatywne opinie zraziły mnie do cinkciarza i poszedłem do
inkantora.

--
Franc

Data: 2013-07-01 00:10:41
Autor: Robert Tomasik
cinkciarz.pl - opinie?...
Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisal w wiadomosci news:61dmr8l0qhokm7u7ph0vfbhbl8gp4s6uo64ax.com...
Czy ktos ma doswiadczenie/opinie z serwisem cinkciarz.pl?

Opinie ktore mozna znalezc na googlu nie budza zaufania albo nic
konkretnego nie mowia

Czy ktos korzystal z tego serwisu?

Zadowolony klient rzadko kiedy pisze pozytywna opinie w sieci, bo po co.

cinkciarz.pl - opinie?...