cirrus: Nawet NIE nie stać by bylo na takie chamstwo [czyli o lenistwie/"ostrożności" ABW]

Data: 2011-05-22 10:10:24
Autor: A. Filip
cirrus: Nawet NIE nie stać by bylo na takie chamstwo [czyli o lenistwie/"ostrożności" ABW]
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> pisze:
# Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne
Komorowskiego'' przedstawiła Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego z
sierpem i młotem na czole.
Rozumiem Ĺźe jest to walka o niezbyt wymagajacego czytelnika, ale
...nawet Urban w ,,NIE'' nie odważyłby się na takie chamstwo w celu
zwiększenia nakładu.Przecież jest to podważanie instytucji państwa
prawa w imię bezprawia .A dzieje się to tylko dlatego, że ten ktoś
został wybrany prezydentem bez mojego poparcia.Gdzie w takim
zachowaniu  patriotyzm? #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfrhd

To *kiedy* ABW zrobi nalot z zarekwiruje *wszystkie*
komputery/dyski twarde?
Czy może ABW nie boi się tylko takich których nie podejrzewa o środki na
dobrego adwokata?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Głowa wielka a rozumu mało.

Data: 2011-05-22 12:24:58
Autor: Wiesiaczek
cirrus: Nawet NIE nie stać ABW]
On Sun, 22 May 2011 10:10:24 +0200, A. Filip wrote:

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> pisze:
# Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne
Komorowskiego'' przedstawiła Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego z
sierpem i młotem na czole.
Rozumiem że jest to walka o niezbyt wymagajacego czytelnika, ale
[...]

Tylko za chuja nie wiem, po co te gwiazdeczki?
Możesz wyjaśnić, bo nie zasnę spokojnie?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

cirrus: Nawet NIE nie stać by bylo na takie chamstwo [czyli o lenistwie/"ostrożności" ABW]