cisnienie oleju

Data: 2011-02-16 03:12:27
Autor: bj
cisnienie oleju
Miałem identyczny objaw, silnik też oplowski tylko mniejszy: X20XEV
Powodem była przygięta miska do smoka: gdy olej był gęsty z zimna
pompa nie była w stanie zassać oleju przez powstałe przewężenie. Gdy
lepkość oleju spadała przy wyższej temperaturze wszystko było OK.
Po wyklepaniu miski (miska dwuczęściowa, dolna część w formie
blaszanej pokrywki) wszystko wróciło do normy.
Nie wiem jak w X30XE, ale w X20XEV i pochodnych kształt smoka jest
bardzo nie korzystny i miejsca między smokiem a miską mało...

cisnienie oleju