cisza w reklamach?

Data: 2009-12-14 08:44:23
Autor: pitpull
cisza w reklamach?
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7361255,Telewizyjne_reklamy_wreszcie_przycichna.html

poczekamy zobaczymy.

Podobno aktualnie wcale nie są głośniejsze niż reszta programu ;D A ja i tak się budze na blok reklamowy ....

pitpull

Data: 2009-12-14 09:29:17
Autor: BoDro
cisza w reklamach?
pitpull pisze:

poczekamy zobaczymy.

Podobno aktualnie wcale nie są głośniejsze niż reszta programu ;D A ja i tak się budze na blok reklamowy ....

reklamiarze już pewnie kombinują, jak obejść to ograniczenie... Jeszcze kilka lat i będą mieli możliwość wpakowania nam do telewizorni wirusa, który uniemożliwi blokadę dźwięku, przełączenie na inny kanał, wyłączenie z sieci czy wyjście do kibla lub do kuchni na czas reklam :-) --
Bogdan

Data: 2009-12-14 14:00:59
Autor: adresss
cisza w reklamach?
On Mon, 14 Dec 2009 09:29:17 +0100, BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

pitpull pisze:

[...]

jakies Samsungi to podobno linux w srodku (DNLA toz to siec....oj zle
bedzie - lepiej nie podlaczac tv do netu, zaczna pewnie szpiegowac, co
sie oglada!

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-14 14:46:11
Autor: Big Jack
cisza w reklamach?
W wiadomości
*pitpull* napisał(-a):

[...]

I o to chodzi żebyś się budził na reklamy. Nadawcom, zwłaszcza komercyjnym, chodzi o to żebyś właśnie je oglądał, a nie po raz setny "hit wieczoru". W końcu emisja reklam wiąże się z zyskami, a emisja jakiegokolwiek programu czy filmu generuje koszty. Wszystkie filmy, czy programy to dodatek z jedenj strony zbędny ale z drugiej konieczny do reklam. Teraz reklamy będą na tym samym poziomie głośności, ale czołówka przed ich emisją jak ryknie, to gości z butów powyrywa. BTW, tymi głośniejszymi reklamami strzelili sobie w stopę, bo dzięki temu wyrobiłem sobie nawyk na czas ich emisji zmiany kanału. Jakby były na tym samym poziomie, to pewnie nic bym nie robił.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

cisza w reklamach?