citi: Potwierdz transakcję

Data: 2015-11-10 09:56:38
Autor: m7marek
citi: Potwierdz transakcję
Dbaj±c o bezpieczeństwo Twoich kart debetowych, kredytowych i przelewów wprowadzili¶my now± usługę: PotwierdĽ Transakcję. Usługa oparta jest na dwukierunkowej komunikacji między Bankiem a Klientem i ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, a także monitoring tych, które z punktu widzenia Banku mog± ¶wiadczyć o nieautoryzowanym użyciu.
   Usługa "PotwierdĽ transakcję" jest już aktywna i dostępna dla wszystkich Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej dokonaniu.
Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa:
.. wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub;
.. wpisz 2 by zanegować transakcję.

Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytow±.
Czy ta usługa co¶ kosztuje, bo nic nie ma w TOiP.
Nie znalałem nic o niej ani w bankowo¶ci elektronicznej, ani na stronach Citi.
Czy to jest nowa usługa?
Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem
I własciwie kiedy tego SMS się dostaje?

Data: 2015-11-11 02:07:53
Autor: Waldek
citi: Potwierdz transakcjÄ™
W dniu 2015-11-10 o 09:56, m7marek pisze:

Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa:
. wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub;
. wpisz 2 by zanegować transakcję.

Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytową.
Czy ta usługa coś kosztuje, bo nic nie ma w TOiP.
Nie znalałem nic o niej ani w bankowości elektronicznej, ani na stronach
Citi.
Czy to jest nowa usługa?
Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem
I własciwie kiedy tego SMS się dostaje?

Tez dostalem, a w niej
(...)
Usługa „Potwierdź transakcję” jest już aktywna i dostępna dla wszystkich Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej
                                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dokonaniu.

Z czego wnioskuje że jeśli jakaś transakcja nie spodoba się Citkowi to wyśle wtedy SMS-a // a nie że będzie to robił do kazdej transakcji.

Olać to - ważniejsze jest info ze dali wreszcie te 4 stówki
- tylko nie wiem czemu dali 2 razy a potem raz zabrali :))
Wiem, mieli dać tylko raz - (miałem 3 skutecznie poleconych)
ale coĹ› zamieszali na wyciagu niepotrzebnie.

Ps.
Jako ĹĽe nie korzystam z citiphone - zlozylem reklamacje (elektronicznie)
i oddali pobrane 6 zl - No czapki z głów - inny bank by pewnie nie oddał - bo było zgodnie z regulaminem.

Odpowiedzieli w serwisie transakcyjnym - OK
tylko nie wiem po co jeszcze przysyłają pismo papierową pocztą ?
Rozumiem że starają się dbać o klienta, ale to już IMO marnotrawstwo papieru

Pozdro

citi: Potwierdz transakcję