Data: 2015-11-10 09:56:38 | |
Autor: m7marek | |
citi: Potwierdz transakcję | |
Dbaj±c o bezpieczeństwo Twoich kart debetowych, kredytowych i przelewów wprowadzili¶my now± usługę: PotwierdĽ Transakcję. Usługa oparta jest na dwukierunkowej komunikacji między Bankiem a Klientem i ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, a także monitoring tych, które z punktu widzenia Banku mog± ¶wiadczyć o nieautoryzowanym użyciu.
Usługa "PotwierdĽ transakcję" jest już aktywna i dostępna dla wszystkich Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej dokonaniu. Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa: .. wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub; .. wpisz 2 by zanegować transakcję. Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytow±. Czy ta usługa co¶ kosztuje, bo nic nie ma w TOiP. Nie znalałem nic o niej ani w bankowo¶ci elektronicznej, ani na stronach Citi. Czy to jest nowa usługa? Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem I własciwie kiedy tego SMS się dostaje? |
|
Data: 2015-11-11 02:07:53 | |
Autor: Waldek | |
citi: Potwierdz transakcjÄ™ | |
W dniu 2015-11-10 o 09:56, m7marek pisze:
Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa: Tez dostalem, a w niej (...) Usługa „Potwierdź transakcję” jest już aktywna i dostępna dla wszystkich Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ dokonaniu. Z czego wnioskuje że jeśli jakaś transakcja nie spodoba się Citkowi to wyśle wtedy SMS-a // a nie że będzie to robił do kazdej transakcji. Olać to - ważniejsze jest info ze dali wreszcie te 4 stówki - tylko nie wiem czemu dali 2 razy a potem raz zabrali :)) Wiem, mieli dać tylko raz - (miałem 3 skutecznie poleconych) ale coś zamieszali na wyciagu niepotrzebnie. Ps. Jako że nie korzystam z citiphone - zlozylem reklamacje (elektronicznie) i oddali pobrane 6 zl - No czapki z głów - inny bank by pewnie nie oddał - bo było zgodnie z regulaminem. Odpowiedzieli w serwisie transakcyjnym - OK tylko nie wiem po co jeszcze przysyłają pismo papierową pocztą ? Rozumiem że starają się dbać o klienta, ale to już IMO marnotrawstwo papieru Pozdro |
|