citi gold brak chargeback

Data: 2011-06-20 18:33:22
Autor: quwert
citi gold brak chargeback
Zapłaciłem na allegro za towar kart± citibanku
sprzedawca towaru nie dostarczył więc pomy¶lałem że skorzystam
z chargeback.
Niestety na infolinii nic o tym nie wiedz± w regulaminie też nie występuje
takie pojęcie czyli jedna wielka ¶ciema.
Nie da się cofn±ć transakcji!

Czy może komu¶ udało się zmusić bank do zwrotu,
a jeżeli tak to jak?

Na grupie ta karta ma(miała) bardzo dobr± opinię
ale duża opłata roczna, kody SMS przy transakcjach zdalnych
i brak możliwo¶ci wykonania chargeback dyskwalifikuj± golda citibanku.

A może kto¶ zna jaki¶ zamiennik nie posiadaj±cy tych wad.

Data: 2011-06-20 10:03:50
Autor: MK
citi gold brak chargeback
On 20 Cze, 18:33, quwert <quwert.wyyytnijjjt...@gazeta.pl> wrote:
Zap aci em na allegro za towar kart citibanku
sprzedawca towaru nie dostarczy wi c pomy la em e skorzystam
z chargeback.
Niestety na infolinii nic o tym nie wiedz w regulaminie te nie wyst puje
takie poj cie czyli jedna wielka ciema.
Nie da si cofn transakcji!

Czy mo e komu uda o si zmusi bank do zwrotu,
a je eli tak to jak?

Na grupie ta karta ma(mia a) bardzo dobr opini
ale du a op ata roczna, kody SMS przy transakcjach zdalnych
i brak mo liwo ci wykonania chargeback dyskwalifikuj golda citibanku.

A mo e kto zna jaki zamiennik nie posiadaj cy tych wad.

A po co mowisz o jakims chargebacku? Skladasz reklamacje na to, ze nie
dostales zakupionych towarow a karta zostala obciazona. Z czego bank
skorzysta to ich sprawa.

Ja kiedys skladalem reklamacje na niezgodna kwote, dokonywalem
transakcji w PLN, a karta zostal obciazona w EUR. Staralem sie tez
wyjasnic w czym problem i odeslano mnie do sklepu, bo bank jakoby nie
byl strona. Powiedzialem, ze moze mnie nie zrozumieli, wiec powiem w
prostszych slowach "nie dokonywalem transakcji na X EUR", najpierw
mowili, ze skoro tak to bede musial zlozyc pisemne oswiadczenie,
powiedzialem, ze zloze. Nastepnego dnia roznica miedzy kwota
transakcji w PLN, a obciazeniem przeliczonym z EUR wrocila.

MK

MK

Data: 2011-06-20 16:36:36
Autor: xbartx
citi gold brak chargeback
Dnia Mon, 20 Jun 2011 18:33:22 +0200, quwert napisał(a):

Zapłaciłem na allegro za towar kartą citibanku sprzedawca towaru nie
dostarczył więc pomyślałem że skorzystam z chargeback.
Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzÄ… w regulaminie teĹĽ nie
występuje takie pojęcie czyli jedna wielka ściema. Nie da się cofnąć
transakcji!

Czy może komuś udało się zmusić bank do zwrotu, a jeżeli tak to jak?

Na grupie ta karta ma(miała) bardzo dobrą opinię ale duża opłata roczna,
kody SMS przy transakcjach zdalnych i brak możliwości wykonania
chargeback dyskwalifikujÄ… golda citibanku.

Rozumiem, że płaciłeś przez "Płacę z Allegro" więc może najpierw tam udaj się z reklamacją.

Data: 2011-06-20 18:42:47
Autor: Olgierd
citi gold brak chargeback
On Mon, 20 Jun 2011 18:33:22 +0200, quwert wrote:

Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzÄ… w regulaminie teĹĽ nie
występuje takie pojęcie czyli jedna wielka ściema.

Reklamację należy złożyć pisemnie, nie przez telefon.

Kolega jakiś czas temu w ten sposób odzyskał kasę z obciążenia na rzecz jakiegoś dziwacznego niemieckiego serwisu.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-06-20 19:03:04
Autor: Ra
citi gold brak chargeback
W dniu 2011-06-20 18:33, quwert pisze:
[...]

a ja wła¶nie po całym dniu czekania aż przelew z rb się zaksięguję zobaczyłem mogę zapłacić też kk. Od razu pieni±żki doszły i jestem jeszcze 40zł do przodu

Data: 2011-06-20 22:49:46
Autor: Sinus
citi gold brak chargeback
quwert <quwert.wyyytnijjjtooo@gazeta.pl> napisał(a):
Niestety na infolinii nic o tym nie wiedz± w regulaminie też nie występuje
takie pojęcie czyli jedna wielka ¶ciema.
Nie da się cofn±ć transakcji!

Dziwne. Ja mam b. pozytywne do¶wiadczenia z Citkiem je¶li chodzi o chargeback.
Pierwsza sprawa to obci±żenie w złej walucie przez linie lotnicze (miało być w
PLN wg rachunku a obci±żyli w USD, przez co byłem ok. 150zł do tyłu). Telefon
na partyline, wzięli wszystkie detale i przesłali poczt± dokumenty do podpisu
(taka standardowa lista z kodami chargeback). Po ok. 2 miesi±cach na rachunek
karty wpadła różnica tych 150zł. To było 2 lata temu.

W zeszłym roku inny chargeback, tym razem zbankrutowane internetowe biuro
podróży (TerminalA.com) nie chciało dokonać zwrotu za niewykorzystany bilet.
Znowu telefon na partyline, dokumenty do podpisu i odesłania (pomogły maile z
tego biura że s± w fazie bankructwa i nie mog± spełnić moich ż±dań). Po 2-3
miesi±cach zwrot całej kwoty transakcji (mimo że należało mi się ok. 75% tej
kwoty, powinni obci±żyć mnie prowizj± za niewykorzystanie biletu).

Od tego czasu zawsze płacę Citkiem na "podejrzanych" stronach, w miejscach
które wiem że mog± być nie do końca uczciwe albo mog± zbankrutować. Jestem w
szoku że w Twoim przypadku nawet nie wiedz± co to chargeback.

--
Sinus

Data: 2011-06-21 00:32:39
Autor: witek
citi gold brak chargeback
On 6/20/2011 11:33 AM, quwert wrote:
Nie da się cofn±ć transakcji!

Daje sie.
Ale nie pytaj o chargeback, bo to nie twoje "narzedzie" tylko ich.
Poczekaj na wyciag, po czym regularnie złóż reklamacje.

Data: 2011-06-21 10:57:07
Autor: darnok
citi gold brak chargeback
On 2011-06-20 18:33, quwert wrote:
[...]

Tylko wiedz o tym ze jesli ci sie ten chargeback uda, to Allegro zablokuje ci mozliwosc placenia karta ;-) za zakupy przez PzA.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

citi gold brak chargeback