Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   citi gold brak chargeback

citi gold brak chargeback

Data: 2011-06-20 22:49:46
Autor: Sinus
citi gold brak chargeback
quwert <quwert.wyyytnijjjtooo@gazeta.pl> napisał(a):
Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzą w regulaminie też nie występuje
takie pojęcie czyli jedna wielka ściema.
Nie da się cofnąć transakcji!

Dziwne. Ja mam b. pozytywne doświadczenia z Citkiem jeśli chodzi o chargeback.
Pierwsza sprawa to obciążenie w złej walucie przez linie lotnicze (miało być w
PLN wg rachunku a obciążyli w USD, przez co byłem ok. 150zł do tyłu). Telefon
na partyline, wzięli wszystkie detale i przesłali pocztą dokumenty do podpisu
(taka standardowa lista z kodami chargeback). Po ok. 2 miesiącach na rachunek
karty wpadła różnica tych 150zł. To było 2 lata temu.

W zeszłym roku inny chargeback, tym razem zbankrutowane internetowe biuro
podróży (TerminalA.com) nie chciało dokonać zwrotu za niewykorzystany bilet.
Znowu telefon na partyline, dokumenty do podpisu i odesłania (pomogły maile z
tego biura że są w fazie bankructwa i nie mogą spełnić moich żądań). Po 2-3
miesiącach zwrot całej kwoty transakcji (mimo że należało mi się ok. 75% tej
kwoty, powinni obciążyć mnie prowizją za niewykorzystanie biletu).

Od tego czasu zawsze płacę Citkiem na "podejrzanych" stronach, w miejscach
które wiem że mogą być nie do końca uczciwe albo mogą zbankrutować. Jestem w
szoku że w Twoim przypadku nawet nie wiedzą co to chargeback.

--
Sinus


--


citi gold brak chargeback

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona