citi - konto przez telefon

Data: 2012-01-12 00:24:27
Autor: Ra
citi - konto przez telefon
Chyba nowa akcja. Pani dzwoni z super ofertą konta, wszystko za darmo, wypłaty z bankomtów za darmo i 150zł do wzięcia jak się ma telefon w orange. Myślałem, że to jakaś nowość i poprosiłem o przesłanie info na meila. Żeby nie było pani uprzedziła że zadzwoni kurier i można się zdecydować na podpisanie umowy albo nie
Przy okazji zapytałem czy w umowie jest że konto jest dożywotnio za free pani powiedziała, że to oczywiste bo bank nie może zmienić umowy i nawet jeszcze poszła upewnić się u swojego managera
I dostałem
"Z przyjemnością informujemy, że Twoje Konto Osobiste Citibank zostało otwarte". Kuriera oczywiście odeślę bo to żadna nowa oferta
Z stopki w meilu wynikało by , że chodzi o Direct bo sama umowa nazywa się "Umowa rachunków bankowych, o elektroniczne instrumenty płatnicze oraz o korzystanie z kanałów bankowości elektronicznej" i nie ma nic jakie to konto ma być otwarte
A co do 150zł to promo się skończyło i jak się dowiedziałem to trzeba było chyba aktywować nową umowę w orange
Także uwaga ;)

Data: 2012-01-12 00:37:59
Autor: Kamil Joñca
citi - konto przez telefon
Ra <ryar.nie@gazeta.pl> writes:

[...]

Przy okazji zapyta³em czy w umowie jest ¿e konto jest do¿ywotnio za
free pani powiedzia³a, ¿e to oczywiste bo bank nie mo¿e zmieniæ umowy
A spyta³e¶ siê o kartê?

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Nie mo¿na wlecieæ w trzecie tysiaclecie

citi - konto przez telefon