citi + payback

Data: 2009-09-16 00:04:59
Autor: Paul
citi + payback
Mam kartę citiBP.
Ten nowy payback jest po prostu zajebisty, jak wydam 32 495 PLN to
dostanę jakiś zasrany świecznik...
Zastanawiałem się nad przejściem do citi LOT, ale nagrody w miles and
more to jakieś nieporozumienie - naszyjniki, sztućce i inne gówna.
Zresztą ilość mil za konkretne nagrody jest tak wysoka, że może za 10
lat uzbierałbym na zestaw filiżanek.

i co ja mam teraz zrobić?

Data: 2009-09-16 00:10:54
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
citi + payback
Paul wrote:
[...]

Przesiąść się na kartę z cashbakiem - za zarobione w ten sposób "punkty"
sam kupisz sobie "nagrody" jakie zechcesz. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-09-16 00:14:02
Autor: Paul
citi + payback
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Paul wrote:
[...]

tyle, że w citi takiej nie ma, a nie chcę się z citi rozstawać:(

Data: 2009-09-16 06:07:14
Autor: Filip Lach
citi + payback
Paul <example@example.com> napisał(a):
[...]

Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

Data: 2009-09-16 08:39:21
Autor: Włodziu
citi + payback
A jaki bank ma w ofercie Kartę Kredytową z paybackiem?
Ta z WBK to jest debetówka.

Data: 2009-09-16 06:52:18
Autor: xbartx
citi + payback
Dnia Wed, 16 Sep 2009 08:39:21 +0200, W³odziu napisał(a):

A jaki bank ma w ofercie KartĂŞ KredytowÂą z paybackiem? Ta z WBK to jest
debetĂłwka.

kk allegro teĹź z BZWBK

Data: 2009-09-16 09:39:57
Autor: Włodziu
citi + payback

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h8q1v2$bsu$1inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 16 Sep 2009 08:39:21 +0200, W3odziu napisał(a):

A jaki bank ma w ofercie Karte Kredytow? z paybackiem? Ta z WBK to jest
debetówka.

kk allegro też z BZWBK

No tak ale tą kartą punkty zbiera się TYLKO za zakupy na Allegro. Mnie interesuje czy jest KK w której payback dostaje się za każdą płatność kartą a u partnerów 2X.
Chodzi mi o taką funkcjonalność jaką ma ta ich debetówka Payback ale wolałbym kartę kredytową.

Ma ktoś jakieś info czy WBK planuje wydać tez kredytówkę payback??

Chyba tylko WBK jest partnerem Paybacku więc raczej, żaden inny bank nie będzie biedzie w tym programie uczestniczył.

Data: 2009-09-16 09:46:59
Autor: Włodziu
citi + payback

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1253086705.430837d1.icnet...

[...]

Chyba jednak nie!!
http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien-allekarte-na-karte-mastercard-payback.html

  a.. Jeśli jesteś uczestnikiem dotychczasowego programu lojalnościowego PayBACK i chcesz dalej zbierać punkty Allekartą kredytową za płatności bezgotówkowe w nowym Programie PAYBACK, zaloguj się w terminie od 16 września do 15 listopada 2009 r. w dotychczasowym programie PayBACK i przenieś swoje punkty do nowego Programu. W nowym Programie Bonusowym PAYBACK za każde wydane AlleKartą kredytową 3 zł otrzymasz 1 punkt.
  b.. Jeśli nie spełnisz powyższego warunku, nie będziesz mógł zbierać punktów AlleKartą kredytową w nowym Programie PAYBACK.
  c.. Karta zachowuje swoją dotychczasową funkcjonalność płatniczą. Nadal masz możliwość dokonywania płatności w sklepach i Internecie oraz wypłat z bankomatów.
Czyli chyba jednak AlleKartę wyłączyli z Paybacka.

Data: 2009-09-16 11:34:53
Autor: Ya
citi + payback
Czyli chyba jednak AlleKartę wyłączyli z Paybacka.

Z tego co przytoczyłeś wygląda chyba jednak na coś dokładnie odwrotnego?

Data: 2009-09-18 09:35:39
Autor: Zespol BZWBK
citi + payback

> [...]

Chyba tylko WBK jest partnerem Paybacku więc raczej, żaden inny bank nie będzie biedzie w tym programie uczestniczył.

Karta kredytowa BZ WBK PAYBACK znajdzie się w ofercie banku w przyszłym roku.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-09-16 13:40:26
Autor: mucher
citi + payback
On Sep 16, 8:07 am, "Filip  Lach" <filip6198.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Paul <exam...@example.com> napisał(a):

> [...]

Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

A podatki to się same płacą? W Stanach latanie za mile ma jeszcze sens
(przy proporcjach, gdzie w najtańszych taryfach podatki to 10-15%),
ale w Eurokołchozie? (z tym że była chyba możliwość płacenia podatków
milami, no ale to dodatkowe 15-20 tys. mil). U mnie mile przeważnie
kończą w bonach do Merlina (słaby układ, ale zawsze coś).

mucher

Data: 2009-09-16 16:08:38
Autor: Rafał
citi + payback
Filip Lach pisze:
Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

Moim zdaniem mierna, bo za ten lot zapłacę mniej niż 750zł, a tyle bym dostał po wydaniu 75 tys. (żeby zebrać te 15 tys. mil). Już przemilczmy, że potrwałoby to z 5 lat...

--
Raf

Data: 2009-09-16 10:55:28
Autor: Krzysztof Krawczyk
citi + payback
On 16 Wrz, 16:08, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
Filip Lach pisze:

> [...]

Moim zdaniem mierna, bo za ten lot zapłacę mniej niż 750zł, a tyle bym
dostał po wydaniu 75 tys. (żeby zebrać te 15 tys. mil). Już przemilczmy,

Dlatego program miles and more jest dla osób często podróżujących..
Mile pochodzące z transakcji kartą kredytową to tylko lekki dodatek
podnoszący sumę uzbieranych mil. Na większości kont mile pochodzą z
przelotów, na drugim miejscu są noclegi w hotelach sieciowych, potem
dopiero mile z karty kredytowej i wynajem samochodów tudzież akcje
promocyjne typu premiowanie zakupu biletów na stronach linii
lotniczych.
Jedyną rzeczywistą korzyścią posiadania karty kredytowej jest to, że
mile nie przepadają po 3 latach.

Data: 2009-09-16 16:21:36
Autor: sunwick
citi + payback
a po 3 latach pewnie ci sie punkty najstarsze unieważnią :)))

Data: 2009-09-16 10:55:59
Autor: Krzysztof Krawczyk
citi + payback
On 16 Wrz, 16:21, sunwick <sun...@WYMAZTO.op.pl> wrote:
a po 3 latach pewnie ci sie punkty najstarsze unieważnią :)))

jak się używa karty kredytowej Citi Lot albo Diners Lot to mile nie
przepadają :)

Data: 2009-09-16 17:43:42
Autor: kranu
citi + payback
Paul pisze:
[...]

Wg. http://online.citibank.pl/page.do?content=aktualnosci_0909
"Na początku 2010 roku Citi Handlowy rozpocznie wymianę obecnych Motokart na nowe Motokarty PAYBACK. Po zamianie Motokarty, punkty dotychczas zgromadzone w programie BP partnerclub zostaną automatycznie przeniesione do nowego Programu Bonusowego PAYBACK."

Jak to rozumieć? Że to będą zwykłe karty Payback które już teraz można dostać, czy nadal kredytówki Citi?

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-09-16 18:44:19
Autor: sensei
citi + payback
Użytkownik "kranu" <kranu@lewymail.pl> napisał w wiadomości news:h8r13v$fur$1mx1.internetia.pl...
Paul pisze:
[...]

rozumiem ze kredytowki payback. Bede mial jedno konto Payback Citi drugie Real a trzecie po starym paybacku. Super rozwiazanie...

Data: 2009-09-16 19:44:30
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
citi + payback
sensei wrote:

[...]

Konta można scalić.

--
MiCHA

Data: 2009-09-16 20:31:43
Autor: sensei
citi + payback
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:h8r85u$f9g$1inews.gazeta.pl...
rozumiem ze kredytowki payback. Bede mial jedno konto Payback Citi
drugie Real a trzecie po starym paybacku. Super rozwiazanie...

Konta można scalić.

sadzisz ze po scaleniu bede mogl zbierac punkty na jedno konto za pomoca dwoch kart kredytowych? Byloby to dziwne i osobiscie watpie ale moze?

Data: 2009-09-16 21:00:11
Autor: Maciej Loret
citi + payback
Witam.

sadzisz ze po scaleniu bede mogl zbierac punkty na jedno konto za pomoca dwoch kart kredytowych? Byloby to dziwne i osobiscie watpie ale moze?

Nikt nie mówił chyba o dwóch kredytówkach? Kredytówką sobie na jedno konto, kartą Payback na drugie od pozostałych dostawców punktów. Wszystkie można scalić do jedneogo konta Payback...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-09-16 21:57:01
Autor: Maciej Loret
OT rejestracja karty Payback
Witam.

Będzie OT.
Czy ktoś już próbował zarejestrować kartę Payback?
Ani z początkowym "308359" ani bez tego nie chu chu...
Próbuję przez stronę Orange, żeby złąpać się na dodatkowe 150 punktów...

Data: 2009-09-16 23:01:32
Autor: darnok
Maciej Loret wrote:

Będzie OT.
Czy ktoś już próbował zarejestrować kartę Payback?
Ani z początkowym "308359" ani bez tego nie chu chu...
Próbuję przez stronę Orange, żeby złąpać się na dodatkowe 150 punktów...

Ja zmigrowalem swoje konto w starym payback do nowego payback i udalo sie. Przyznali mi nowy nr karty.
Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-16 14:55:06
Autor: Krzysztof Krawczyk
OT rejestracja karty Payback
On 16 Wrz, 22:01, darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch>
wrote:
Maciej Loret wrote:
> [...]

sie. Przyznali mi nowy nr karty.
Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

W jaki sposób można przenieść punkty z dotychczasowego konta Payback?
Szukałem na stronie www.payback.pl jakiegoś linku czy podstrony do
logowania. Nic z tego.

Data: 2009-09-17 01:47:06
Autor: darnok
Krzysztof Krawczyk wrote:

W jaki sposób można przenieść punkty z dotychczasowego konta Payback?
Szukałem na stronie www.payback.pl jakiegoś linku czy podstrony do
logowania. Nic z tego.

Patrz w prawy dolny róg i kliknij.

Data: 2009-09-16 22:10:51
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h8rg6s$kmv$1inews.gazeta.pl...
Maciej Loret wrote:

[...]

to nie numer karty tylko część numeru, a dokładnie 10 ostatnich cyfr

twierdzisz że zmigrowałeś, tzn. przeniosłeś swoje punkty do nowego?
sądzę że tylko założyłeś nowe konto i nic po za tym
ja już takich mam cztery i gówno mi to daje

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-16 23:48:58
Autor: Maciej Loret
OT rejestracja karty Payback
Witam.

Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

to nie numer karty tylko część numeru, a dokładnie 10 ostatnich cyfr

Bez znaczenia ile cyfr. Na razie nie da rady i tyle...
Napisałem do Payback i dostałem 2 emile. Jeden, że email nie doszedł do jedengo z kont (są chyba jakoś rozsyłane), drugi, że ktoś skontaktuje się ze mną w ciągu 4 dni... Niezły czas mają... 4 dni... Ale humor mi poprawili swoim tempem... :)

Data: 2009-09-17 21:47:55
Autor: Maciej Loret
[...]

Z TPSA i Orange jest problem. Nie da się chyba dać im na tacy nr karty Payback. Na stacji BP nic nie wiedzą w salonie Orange również. Mogę pewnie zarejestrować nowe karty w Orange i TPSA i punkty zmigrować, ale nie jestem kolekcjonerem kart...

Data: 2009-09-17 09:30:35
Autor: sensei
citi + payback
Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:h8rd76$hs$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam.

[...]

ja mowilem o dwoch kredytowkach. Jedna jest Citi BP a druga Real Mastercard - czyzby mozna je bylo zmigrowac razem?

Data: 2009-09-16 17:44:23
Autor: Maciej Loret
citi + payback
Witam.

Wg infolinii Citi  oraz https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citibank_bp za 3PLN dostaje się jeden punkt, któy potem można wymienić na punkty w programie Payback.

Data: 2009-09-16 19:43:16
Autor: darnok
citi + payback
Maciej Loret wrote:

Wg infolinii Citi  oraz https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citibank_bp za 3PLN dostaje się jeden punkt, któy potem można wymienić na punkty w programie Payback.

Ja tam widze gorsza rzecz :(
dotad tankujac i placac karta mozna miec bylo program srebrny na myjni za 10 PLN (standardowa cena 19.90) a teraz oferuja tylko 10% znizki na to :( Lipa...

Data: 2009-09-17 06:59:22
Autor: Ya
citi + payback
Wg infolinii Citi  oraz https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citibank_bp za 3PLN dostaje się jeden punkt, któy potem można wymienić na punkty w programie Payback.

Pytanie tylko czy takiej wymiany można dokonać jedynie jednorazowo, czy wielokrotnie?
Z tego co jest np. napisane na stronie "starego" PayBACK wynika, że lepiej wstrzymać się z wymianą punktów PayBACK na PAYBACK, gdy oczekuje się jeszcze na naliczenie punktów - np. za płacenie kartą kredytową BZWK (Allekarta). Z tego można by wnioskować, że po przeniesieniu konto danego PayBACK zostaje z automatu zamknięte. Czy przypadkiem jakoś podobnie nie jest z BP?

Data: 2009-09-17 07:12:31
Autor: Ya
citi + payback
Już jest to jasne - informacja ze strony bppartnerclub:

"Możesz zmigrować swoje punkty na kartę Payback. W tym celu wpisz poniżej numer karty Payback. Upewnij się że dobrze wpisałeś bo operacja jest nieodwracalna. Po zatwierdzeniu zostaniesz wylogowany a Twoje konto w systemie BP partnerclub zostanie zamknięte. Nie uda Ci się zalogować ponownie".

Zatem korzystający z KK raczej chyba powinni się wstrzymać z wymianą, bo właściwie nie bardzo wiadomo, czy punkty będą wtedy bezpośrednio naliczane na koncie w nowym PAYBACKu, czy już nie. A jeśli tak - w jaki sposób?
Jeśli za 3zł - 1pkt, to chyba warto rozważyć, bo BP przelicza dotychczasowe punkty mnożąc je przez 1,5 (przycinają zatem, bo za każde wydane 5zł był 1 pkt - obecnie za 3zł - 1pkt -> czyli raptem wyszło im z dzielenia 5/3=1,5).
Nie wiem czy sposób naliczania punktów przez BP po 16.09 nie zmienił się przypadkiem i sami nie liczą od teraz 1pkt od wydanych 3zł. (może ktoś kto dokonał płatności KK BP Citi po 16.09 i otrzymał naliczenie punktów to potwierdzi?)

Data: 2009-09-18 08:28:23
Autor: MrMrooz
citi + payback
Ya <a@a.pl> napisał(a):
[...]

Z tym wstrzymaniem to tez do konca nie wiadomo czy powinni czy nie. Zgodnie z:
http://www.payback.pl/pb/flc/fts/15440/id/5558/index.html
punkty mozna przeniesc do grudnia tego roku a potem tylko wydac w bppartnerclub (do konca 2010 r).

Na chwile obecna punkty zostaly mi przeliczone do nowego bppartnerclub (bo nie migrowalem) - mam ok 1,5 x wiecej po zalogowaniu na strone. Nagrody w nowym bppartnerclub maja tez juz nowe ceny i jest ich mniej.

Pozdrawiam
Michal M

Data: 2009-09-19 06:33:10
Autor: Jacek Erazmus
citi + payback
On 18 Wrz, 10:28, "MrMrooz " <mrmrooz.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Ya <a...@a.pl> napisał(a):

> [...]

nie migrowalem) - mam ok 1,5 x wiecej po zalogowaniu na strone. Nagrody w
nowym bppartnerclub maja tez juz nowe ceny i jest ich mniej.

Nowy program jest po prostu mizerny więc od przyszłego roku trzeba
będzie się rozejrzeć za jakąś lepszą kartę niż Citi BP.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-15 18:00:54
Autor: sardaukar
citi + payback

Warto jeszcze dodac, ze co prawda od przyszlego roku beda wydawane nowe karty Citi Payback, jednak punkty za wydatki karta kredytowa nie beda juz przyznawane. Znika takze mycie na BP za 10 zl.
Tak wiec nowa karta kredytowa Citi Payback to zwykla karta kredytowa, ktora nie daje zadnego bonusu punktowego do Paybacku, a jedyna jej korzyscia jest to, ze mozna ja pokazywac na stacji benzynowej czy w Realu zamiast karty Payback.

Bieda na maxa

Data: 2009-11-15 10:29:47
Autor: Jacek Erazmus
citi + payback
On 15 Lis, 19:00, "sardaukar" <demandred@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Czy mogę zbierać punkty na kartę BP partnerclub lub Motokartę Citi-BP
po starcie PAYBACK?

Tak. Punkty na kartę BP partnerclub można zbierać przez okres 3
miesięcy od startu Programu PAYBACK. Po tym okresie karty PAYBACK
partnerclub oraz karty partnerskie PAYBACK będą jedynymi na jakie
będziesz mógł zbierać punkty PAYBACK. Motokarta Citi-BP zachowuje
swoją pełną funkcjonalność przez cały okres migracji (do 16.12.2010).

Czyli nie trzeba brać nowej karty a jak się skończy ważność przejść na
zwykłego silvera.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-15 20:49:58
Autor: RobertS
citi + payback
a ten cały program to o kant d... można rozbić, wyszło mi, że 1 pkt odpowiada 1gr (0,01 zł) czyli 100 pkt ma wartość 1 zł ;-/

np. na BP dają 3 punkty za 2 litry paliwa czyli mówiąc prościej 0,03 zł za wydane 9 zł, żeby dostać np. toster (o wartości 53 zł) za punkty trzeba kupić ok. 3527 litrów paliwa za kwotę prawie 16kzł!!!

żeby nazbierać trochę punktów warto szukać bonusowych punktów (kupony do wydrukowania) na stronie paybacka np. za zakup art. przemysłowych za min. 100 zł w Realu dawali extra 1000 pkt czyli 10% wartości kupionego towaru

RobertS

Data: 2009-11-15 21:54:09
Autor: spammtrapp
citi + payback
RobertS pisze:
a ten cały program to o kant d... można rozbić, wyszło mi, że 1 pkt odpowiada 1gr (0,01 zł) czyli 100 pkt ma wartość 1 zł ;-/

O tym to juz doktoraty napisali :) Nie oplaca sie i tyle (i prosze mi nie zwracac uwagi ze nie sposób tutaj mowic o tym czy sie oplaca czy nie, skoro dostaje sie to za darmo). Przy starym programie BP zabawa w punkty z karta citibanku miala sens. Stosunkowo szybko nazbierało mi sie na zestaw patelni, toster, narzedzia. Jak sobie podliczylem ile musialbym teraz wydac i jakie mialbym za to "nagrody" wyszło mi ze wole zwykly cashback. Zamienil stryjek siekierke na kijek - to odnosnie BP i paybacka.

[...]

Chce Ci sie?
:)

Data: 2009-11-15 23:12:51
Autor: RobertS
citi + payback
[...]

oto jest pytanie, czasem mi się chce, ale z pewnością nie kupuję w sklepach X a nie Y tylko dlatego, że w tym pierwszym punkty dają, a w drugim nie...jak dadzą punkty to ok a jak nie to zmartwienia nie ma ;-)

RobertS

Data: 2009-11-15 19:18:51
Autor: spammtrapp
citi + payback
sardaukar pisze:
[...]

Hmm, zatem musze zadzwonic na infolinie i podpytac czy wystarczy nie odeslanie podpisanej nowej umowy (podeslali takowe poczta) czy jednak trzeba wymowic karte.

Data: 2009-09-17 08:31:35
Autor: xbartx
citi + payback
Dnia Wed, 16 Sep 2009 00:04:59 +0200, Paul napisał(a):

[...]

Generalnie właśnie widzimy jak się kończy łapanie klientów na lep ;)
Nie powiem, na początku citi-BP była niezła, żeby nie powiedzieć rewelacyjna. Punkty za płacenie rachunków się otrzymywało, za rachunki które tak czy siak trzeba płacić ;) do tego zniżka na BP (np myjnia, kawa). Najpierw znikły punkty za przelewy a teraz znika reszta. Migracja do nowego payback hmmm jak popatrzyłem na nagrody do 7000pkt hmmmm mizeria straszna. Poprzedni payback to było cudo w porównaniu, do tego "czegoś". Żałuję tylko, że z lenistwa nie wydałem resztki swoich pkt na jakąś płytę CD w starym programie. Pewnie przerzucę pkt, jak się uda to coś wezmę i się wypiszę, niż będę aktywnie korzystał.

PS Na allegro jest fajnie. Gdzieś mi mignęło, że pkt naliczą po 60 dniach, bo można wystąpić o zwrot prowizji, punkt niewykorzystane się przedawniają etc - porażka, zresztą jak całe allegro.

citi + payback