citi + payback

Data: 2009-09-16 06:07:14
Autor: Filip Lach
citi + payback
Paul <example@example.com> napisał(a):
Mam kartę citiBP.
Ten nowy payback jest po prostu zajebisty, jak wydam 32 495 PLN to
dostanę jakiś zasrany świecznik...
Zastanawiałem się nad przejściem do citi LOT, ale nagrody w miles and
more to jakieś nieporozumienie - naszyjniki, sztućce i inne gówna.
Zresztą ilość mil za konkretne nagrody jest tak wysoka, że może za 10
lat uzbierałbym na zestaw filiżanek.

Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

Data: 2009-09-16 08:39:21
Autor: Włodziu
citi + payback
A jaki bank ma w ofercie Kartę Kredytową z paybackiem?
Ta z WBK to jest debetówka.

Data: 2009-09-16 06:52:18
Autor: xbartx
citi + payback
Dnia Wed, 16 Sep 2009 08:39:21 +0200, W³odziu napisał(a):

A jaki bank ma w ofercie KartĂŞ KredytowÂą z paybackiem? Ta z WBK to jest
debetĂłwka.

kk allegro teĹź z BZWBK

Data: 2009-09-16 09:39:57
Autor: Włodziu
citi + payback

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h8q1v2$bsu$1inews.gazeta.pl...
Dnia Wed, 16 Sep 2009 08:39:21 +0200, W3odziu napisał(a):

A jaki bank ma w ofercie Karte Kredytow? z paybackiem? Ta z WBK to jest
debetówka.

kk allegro też z BZWBK

No tak ale tą kartą punkty zbiera się TYLKO za zakupy na Allegro. Mnie interesuje czy jest KK w której payback dostaje się za każdą płatność kartą a u partnerów 2X.
Chodzi mi o taką funkcjonalność jaką ma ta ich debetówka Payback ale wolałbym kartę kredytową.

Ma ktoś jakieś info czy WBK planuje wydać tez kredytówkę payback??

Chyba tylko WBK jest partnerem Paybacku więc raczej, żaden inny bank nie będzie biedzie w tym programie uczestniczył.

Data: 2009-09-16 09:46:59
Autor: Włodziu
citi + payback

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1253086705.430837d1.icnet...

[...]

Chyba jednak nie!!
http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien-allekarte-na-karte-mastercard-payback.html

  a.. Jeśli jesteś uczestnikiem dotychczasowego programu lojalnościowego PayBACK i chcesz dalej zbierać punkty Allekartą kredytową za płatności bezgotówkowe w nowym Programie PAYBACK, zaloguj się w terminie od 16 września do 15 listopada 2009 r. w dotychczasowym programie PayBACK i przenieś swoje punkty do nowego Programu. W nowym Programie Bonusowym PAYBACK za każde wydane AlleKartą kredytową 3 zł otrzymasz 1 punkt.
  b.. Jeśli nie spełnisz powyższego warunku, nie będziesz mógł zbierać punktów AlleKartą kredytową w nowym Programie PAYBACK.
  c.. Karta zachowuje swoją dotychczasową funkcjonalność płatniczą. Nadal masz możliwość dokonywania płatności w sklepach i Internecie oraz wypłat z bankomatów.
Czyli chyba jednak AlleKartę wyłączyli z Paybacka.

Data: 2009-09-16 11:34:53
Autor: Ya
citi + payback
Czyli chyba jednak AlleKartę wyłączyli z Paybacka.

Z tego co przytoczyłeś wygląda chyba jednak na coś dokładnie odwrotnego?

Data: 2009-09-18 09:35:39
Autor: Zespol BZWBK
citi + payback

> [...]

Chyba tylko WBK jest partnerem Paybacku więc raczej, żaden inny bank nie będzie biedzie w tym programie uczestniczył.

Karta kredytowa BZ WBK PAYBACK znajdzie się w ofercie banku w przyszłym roku.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-09-16 13:40:26
Autor: mucher
citi + payback
On Sep 16, 8:07 am, "Filip  Lach" <filip6198.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Paul <exam...@example.com> napisał(a):

> [...]

Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

A podatki to się same płacą? W Stanach latanie za mile ma jeszcze sens
(przy proporcjach, gdzie w najtańszych taryfach podatki to 10-15%),
ale w Eurokołchozie? (z tym że była chyba możliwość płacenia podatków
milami, no ale to dodatkowe 15-20 tys. mil). U mnie mile przeważnie
kończą w bonach do Merlina (słaby układ, ale zawsze coś).

mucher

Data: 2009-09-16 16:08:38
Autor: Rafał
citi + payback
Filip Lach pisze:
Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

Moim zdaniem mierna, bo za ten lot zapłacę mniej niż 750zł, a tyle bym dostał po wydaniu 75 tys. (żeby zebrać te 15 tys. mil). Już przemilczmy, że potrwałoby to z 5 lat...

--
Raf

Data: 2009-09-16 10:55:28
Autor: Krzysztof Krawczyk
citi + payback
On 16 Wrz, 16:08, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
Filip Lach pisze:

> [...]

Moim zdaniem mierna, bo za ten lot zapłacę mniej niż 750zł, a tyle bym
dostał po wydaniu 75 tys. (żeby zebrać te 15 tys. mil). Już przemilczmy,

Dlatego program miles and more jest dla osób często podróżujących..
Mile pochodzące z transakcji kartą kredytową to tylko lekki dodatek
podnoszący sumę uzbieranych mil. Na większości kont mile pochodzą z
przelotów, na drugim miejscu są noclegi w hotelach sieciowych, potem
dopiero mile z karty kredytowej i wynajem samochodów tudzież akcje
promocyjne typu premiowanie zakupu biletów na stronach linii
lotniczych.
Jedyną rzeczywistą korzyścią posiadania karty kredytowej jest to, że
mile nie przepadają po 3 latach.

Data: 2009-09-16 16:21:36
Autor: sunwick
citi + payback
a po 3 latach pewnie ci sie punkty najstarsze unieważnią :)))

Data: 2009-09-16 10:55:59
Autor: Krzysztof Krawczyk
citi + payback
On 16 Wrz, 16:21, sunwick <sun...@WYMAZTO.op.pl> wrote:
a po 3 latach pewnie ci sie punkty najstarsze unieważnią :)))

jak się używa karty kredytowej Citi Lot albo Diners Lot to mile nie
przepadają :)

citi + payback