citi + payback

Data: 2009-09-16 17:43:42
Autor: kranu
citi + payback
Paul pisze:
Mam kartę citiBP.
Ten nowy payback jest po prostu zajebisty, jak wydam 32 495 PLN to
dostanę jakiś zasrany świecznik...
Zastanawiałem się nad przejściem do citi LOT, ale nagrody w miles and
more to jakieś nieporozumienie - naszyjniki, sztućce i inne gówna.
Zresztą ilość mil za konkretne nagrody jest tak wysoka, że może za 10
lat uzbierałbym na zestaw filiżanek.

i co ja mam teraz zrobić?

Wg. http://online.citibank.pl/page.do?content=aktualnosci_0909
"Na początku 2010 roku Citi Handlowy rozpocznie wymianę obecnych Motokart na nowe Motokarty PAYBACK. Po zamianie Motokarty, punkty dotychczas zgromadzone w programie BP partnerclub zostaną automatycznie przeniesione do nowego Programu Bonusowego PAYBACK."

Jak to rozumieć? Że to będą zwykłe karty Payback które już teraz można dostać, czy nadal kredytówki Citi?

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-09-16 18:44:19
Autor: sensei
citi + payback
Użytkownik "kranu" <kranu@lewymail.pl> napisał w wiadomości news:h8r13v$fur$1mx1.internetia.pl...
Paul pisze:
[...]

rozumiem ze kredytowki payback. Bede mial jedno konto Payback Citi drugie Real a trzecie po starym paybacku. Super rozwiazanie...

Data: 2009-09-16 19:44:30
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
citi + payback
sensei wrote:

[...]

Konta można scalić.

--
MiCHA

Data: 2009-09-16 20:31:43
Autor: sensei
citi + payback
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:h8r85u$f9g$1inews.gazeta.pl...
rozumiem ze kredytowki payback. Bede mial jedno konto Payback Citi
drugie Real a trzecie po starym paybacku. Super rozwiazanie...

Konta można scalić.

sadzisz ze po scaleniu bede mogl zbierac punkty na jedno konto za pomoca dwoch kart kredytowych? Byloby to dziwne i osobiscie watpie ale moze?

Data: 2009-09-16 21:00:11
Autor: Maciej Loret
citi + payback
Witam.

sadzisz ze po scaleniu bede mogl zbierac punkty na jedno konto za pomoca dwoch kart kredytowych? Byloby to dziwne i osobiscie watpie ale moze?

Nikt nie mówił chyba o dwóch kredytówkach? Kredytówką sobie na jedno konto, kartą Payback na drugie od pozostałych dostawców punktów. Wszystkie można scalić do jedneogo konta Payback...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-09-16 21:57:01
Autor: Maciej Loret
OT rejestracja karty Payback
Witam.

Będzie OT.
Czy ktoś już próbował zarejestrować kartę Payback?
Ani z początkowym "308359" ani bez tego nie chu chu...
Próbuję przez stronę Orange, żeby złąpać się na dodatkowe 150 punktów...

Data: 2009-09-16 23:01:32
Autor: darnok
Maciej Loret wrote:

Będzie OT.
Czy ktoś już próbował zarejestrować kartę Payback?
Ani z początkowym "308359" ani bez tego nie chu chu...
Próbuję przez stronę Orange, żeby złąpać się na dodatkowe 150 punktów...

Ja zmigrowalem swoje konto w starym payback do nowego payback i udalo sie. Przyznali mi nowy nr karty.
Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-16 14:55:06
Autor: Krzysztof Krawczyk
OT rejestracja karty Payback
On 16 Wrz, 22:01, darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch>
wrote:
Maciej Loret wrote:
> [...]

sie. Przyznali mi nowy nr karty.
Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

W jaki sposób można przenieść punkty z dotychczasowego konta Payback?
Szukałem na stronie www.payback.pl jakiegoś linku czy podstrony do
logowania. Nic z tego.

Data: 2009-09-17 01:47:06
Autor: darnok
Krzysztof Krawczyk wrote:

W jaki sposób można przenieść punkty z dotychczasowego konta Payback?
Szukałem na stronie www.payback.pl jakiegoś linku czy podstrony do
logowania. Nic z tego.

Patrz w prawy dolny róg i kliknij.

Data: 2009-09-16 22:10:51
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h8rg6s$kmv$1inews.gazeta.pl...
Maciej Loret wrote:

[...]

to nie numer karty tylko część numeru, a dokładnie 10 ostatnich cyfr

twierdzisz że zmigrowałeś, tzn. przeniosłeś swoje punkty do nowego?
sądzę że tylko założyłeś nowe konto i nic po za tym
ja już takich mam cztery i gówno mi to daje

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-16 23:48:58
Autor: Maciej Loret
OT rejestracja karty Payback
Witam.

Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

to nie numer karty tylko część numeru, a dokładnie 10 ostatnich cyfr

Bez znaczenia ile cyfr. Na razie nie da rady i tyle...
Napisałem do Payback i dostałem 2 emile. Jeden, że email nie doszedł do jedengo z kont (są chyba jakoś rozsyłane), drugi, że ktoś skontaktuje się ze mną w ciągu 4 dni... Niezły czas mają... 4 dni... Ale humor mi poprawili swoim tempem... :)

Data: 2009-09-17 21:47:55
Autor: Maciej Loret
[...]

Z TPSA i Orange jest problem. Nie da się chyba dać im na tacy nr karty Payback. Na stacji BP nic nie wiedzą w salonie Orange również. Mogę pewnie zarejestrować nowe karty w Orange i TPSA i punkty zmigrować, ale nie jestem kolekcjonerem kart...

Data: 2009-09-17 09:30:35
Autor: sensei
citi + payback
Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:h8rd76$hs$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam.

[...]

ja mowilem o dwoch kredytowkach. Jedna jest Citi BP a druga Real Mastercard - czyzby mozna je bylo zmigrowac razem?

citi + payback