citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty

Data: 2013-07-02 02:06:27
Autor: az.anonim
citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
No to bym się naciął...

Kilka dni temu dostałem telefon z propozycją darmowego przelewu z karty na wybrane konto.
Okazało się, że nie będzie taki do końca darmowy ale panienka obiecała mnie przełączyć do kogoś kto mi to może zaoferować (wow!).

Po przełączeniu inna Pani zaoferowała >>w pełni darmowy<< przelew z karty na wybrane konto. Bez prowizji i z rozpoczęciem naliczania odsetek dopiero po okresie grace-period, czyli jak przy normalnej bezgotówkowej transakcji kartą.
Upewniłem się dwa razy czy dobrze zrozumiałem, po czym zgodziłem się na przelew.

Następnego dnia w blokadach widzę: 'transakcja gotówkowa'.
Śmierdzi potencjalnym naliczaniem odsetek juz od daty przelewu.
Składam więc reklamacyjne zapytanie o status tego przelewu.

Dzisiaj dostałem telefon z informacją, że przelew jest tylko bezprowizyjny ale odsetki naliczane są juz od dnia wykonania przlewu!
Odsluchano jednak moją rozmowe i obiecano zwrocic pobrane odsetki poniewaz konsultantka była "niedawno zatrudniona" i wprowadziła mnie w błąd.

Reasumując: uważajcie na niedoinformowanych sprzedawców produktów bankowych w citi!

Data: 2013-07-02 02:44:45
Autor: damian
W dniu wtorek, 2 lipca 2013 11:06:27 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
[...]

Swoją drogą Citi chyba ma bezpłatne (czyli traktowane dokładnie tak jak transakcje bezgotówkowe) przelewy z karty kredytowej ale tylko na rachunki z opłatami np. za gaz, prąd itd. Rachunki muszą być wcześniej zdefiniowane (i prawdopodobnie sprawdzone przez Citi).

Data: 2013-07-02 03:01:05
Autor: luc
W dniu wtorek, 2 lipca 2013 11:44:45 UTC+2 użytkownik damian napisał:

[...]

Są bezpłatne i definiujesz je przez telefon. Papierowe potwierdzenie takiego przelewu też jest bezpłatne (jak na razie).

pzdrwm
luc

Data: 2013-07-02 15:55:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty

"luc" 19481fc4-ff9b-4551-96b4-24ad242a04b1@googlegroups.com

damian> opłatami np. za gaz, prąd itd. Rachunki muszą być
damian> wcześniej zdefiniowane (i prawdopodobnie sprawdzone przez Citi).

IMO nie są sprawdzane nijak. Podajesz -- i masz.

: Są bezpłatne i definiujesz je przez telefon. Papierowe
: potwierdzenie takiego przelewu też jest bezpłatne (jak na razie).

Są nadal czy były? Ktoś tu pisał, że już nie są.

Data: 2013-07-02 11:15:14
Autor: J.F
Użytkownik "az.anonim"  napisał w wiadomości
[...]

Co tam odsetki - zlozono ci oferte, z ktorej skorzystales, teraz was wiaze umowa i bank powinien ja wypowiedziec z terminem 30 dni, informujac ze mozesz zrezygnowac z konta :-)

J.

Data: 2013-07-02 03:06:01
Autor: az.anonim
citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
Najgorsza w tym wszystkim jest nierekompensowalna strata czasu:

* pierwsza rozmowa z telemarketerem z gorsza ofertą
* druga rozmowa z telemarketerem z lepszą, ale oszukaną i nieistniejącą ofertą
* po kilku dniach reklamacja z powodu braku realizacji przelewu z karty
* trzecia rozmowa w sprawie nadpłaty blokującej mozliwość przelewu z karty (WTF?!), konieczność złożenia zlecenia przelewu 9zł nadpłaty na okreslone konto
* reklamacja związana z "operacją gotówkową"
* czwarta rozmowa informująca mnie o niebytności oferty z której skorzystałem

Potencjalnie mogą wystąpić (i pewnie wystąpią) kolejne rozmowy dotyczące zwrotu opłat odsetkowych.

To jeszcze nie jest najgorsze - gdybym nie zauważył statusu blokady byłbym kilkaset złotych w plecy na odsetkach.

Data: 2013-10-22 00:42:51
Autor: az.anonim
W dniu wtorek, 2 lipca 2013 10:06:01 UTC użytkownik az.anonim napisał:

Potencjalnie mogą wystąpić (i pewnie wystąpią) kolejne rozmowy dotyczące zwrotu opłat odsetkowych.

Jakbym zgadł: rozmowy trwają do dnia dzisiejszego, czyli mamy konieć pazdziernika a wciąż niewielka część niesłusznie naliczonych odsetek nie została mi przez citi bank zwrócona!

Zgłosiłem już drugą reklamacje dotycząca tej kwestii, na pierwszą nie doczekałem się odpowiedzi. Spodziewałem się po citi banku znacznie lepszej obslugi. To że maja skretyniałych sprzedawców produktów bankowych nieznających regulaminu to jedno. Najgorsze, że nie starają się zatrzeć złego wrażenia odwalając kolejną fuszerkę na etapie wyjaśniania sprawy i zwrotu prowizji.

Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Zglaszać do KFNu? Nawet nie mam podkładki pod wysłaną poprzednią reklamację bo nie widzę jej nigdzie w historii w systemie transakcyjnym...

Data: 2013-07-02 15:52:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty

"J.F" 51d29a24$0$1269$65785112@news.neostrada.pl

Co tam odsetki - zlozono ci oferte, z ktorej skorzystales, teraz was wiaze umowa i bank powinien ja wypowiedziec z terminem 30 dni, informujac ze mozesz zrezygnowac z konta :-)

JF, Ty wg mnie zazwyczaj p........z nieco bez sensu, ale tu IMO masz
rację. Dowcipnie -- co to za klient, który wierzy dezinformacyjnej
pracowniczce, ale naprawdę bank zawarł umowę i imo musi jej dotrzymać.

Data: 2013-10-24 05:48:27
Autor: www2
citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
Niestety Citibank nadal oszukuje ta metoda i jak widac nie jest
to jakis odosobniony przypadek. We wrzesniu oszukano w ten sam
sposob znajoma. Skutek: kilka zlotych Citi zarobil na odsetkach, a ja teraz
namawiam do skorzystania z promocji Citibank, zgarniecia 200zl
i zamkniecia karty.
Oczywiscie znajoma po tym wydarzeniu karte zamknela.

citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty